Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

رصاصة الاسلام

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

بسم الله
    حبيبى يا عمر أنت عارف أنا بحبك أد أيه وأقدرك أد أيه وعملك يا حبيبى جميل جدا و وفكرته روعه وأنا عملت حاجه زيه قبل كده مش فى جمال العمل بتاعك طبعا أنت أستاذى كان فيه علم أسرائيل وتحطيم وكده بس أنت أستخدمت المايا أنا أستخدمت الماكس أنت أستخدمت رصاصه أن أستخدمت سيف أنت أستخدمت القرأن كدليل على الأسلام أنا أستخدمت الأقصى أنت أستخدمت جدار أنا أستخدمت أرضيه كان نفسى أعرض العمل أول ما عملته لكن مساحته رهيبه و أنا مش خبير زيك ممكن لما ألقى له حل هأبقى أعرضه هو مسحته 15 ميجا المهم عملك جميل جدا جدا جدا يا عمر الموقع ده حلو قوى للتحميل عليه http://www.turboupload.com/ :عمر يا صاحبى عملك جميل جدا جدا جدا و اتمنى أنك تشوف العمل بتاعى وتقيمه و أنت عارف أنا بأقدر رأيك قد أيه من أول يوم لى فى المنابر و في الماكس و لن أبخل عليك بأسألتى المتعبه أيضا.
    التعديل الأخير تم بواسطة أبو عبد الكريم; 27 / 09 / 2005, 11:33 PM.
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

أحب الصالحين ولست منهم لعلي أنـال بهـم شفاعـة

وأكره من تجارته المعاصى و لو كلنا سواء في البضاعة

.

اخي مكسجي انا مش فاهم حاجة
      ربنا يخليك على رأيك , بس مش فاهم حاجة ,
      طيب وحناخد ذنوب ليه بس , هو الموقع ماله ؟
      طب انا حشوف حكاية الموقع ايه
      your tsunami
      إن الحياة الدولية مثل الحياة الفردية من يحترم نفسه فيها يُحترم ، ومن يهن يسهل الهوان عليه قد ينال جزءاً من شفقة أو بعضاً من التعاطف أو جانباً من ابتسامة وربما قدراً من الفائدة ، ولكنه ينال أيضا الكثير من السخرية والاستهزاء.

بسم الله
        نسيت أقول لك صوتك جميل قوى أيه الحلاوه ده و المواهب المتعدده بسم الله ما شاء الله

.

يانهار مش زي بعضه , الموقع لما بنيجي نعلم تحميل , احيانا بيفتح صور دعاية لبنات
          انا آسف جدا
          ما كنتش واخد بالي من الحكاية دي
          جاري تعديل موقع التحميل بأسرع وقت ممكن
          انا شفت الاخوة هنا بيحملوا عليه , فحملت عليه , انما ماليش سابق معرفة بيه .
          اكرر أسفي
          الف الف شكر يا اخي مكسجي على تنبيهي , مش عارف اشكرك ازاي , بجد موقف عملته معايا مش حنساه ابدا ان شاء الله .
          your tsunami
          إن الحياة الدولية مثل الحياة الفردية من يحترم نفسه فيها يُحترم ، ومن يهن يسهل الهوان عليه قد ينال جزءاً من شفقة أو بعضاً من التعاطف أو جانباً من ابتسامة وربما قدراً من الفائدة ، ولكنه ينال أيضا الكثير من السخرية والاستهزاء.

اخي مكسجي اتمنى اني اشوف عملك , نتقابل على الماسينجر ان شاء الله .
            انا ماردتش على موضوع عملك لاني بجد كنت متلخبط ومش عارف اتصرف ازاي , ده انا من الصبح وعمّال آخد في ذنوب كل واحد بيدخل الموقع , لكن الحمد لله انك نبهتني .
            نتقابل على الماسينجر ان شاء الله علشان نتكلم في عملك اخي العزيز.
            واكرر شكري ليك
            your tsunami

ممتاز اخ عمر
              عمل رائع ومهيب

يانهار مش زي بعضه , الموقع لما بنيجي نعلم تحميل , احيانا بيفتح صور دعاية لبنات
                انا آسف جدا
                استني يا جدع انا لسه مشفتش

انا لا استطيع التحميل

IMPORTANT: Download-accelerators are only supported with a PREMIUM-Account!

You (62.241.130.141) have requested 43005 KB in one hour. Want to download more?
                Get your PREMIUM-Account now! Many advantages! Instant access!

HOT: Just pay 99 Cent anonymously via telephone and become a Premium-user instantly!

انا شايف كلمة يورو

وانا لما بسمع كلمة يورو بيجيلي حالة معنوية
                وما فتىءَ الزمان يدورحتى
                مضى بالمجدِ قومٌ أخرونَ
                وأصبح لا يُرى في الركب قومي

وقد عاشو أئمته سنينَ
                وآلمني وآلم كل حرٍ
                سؤال الدهر أين المسلمينَ ?

اذا لم تجد ما تحب فحب ما تجد

لموقع لا يظهر شي يا اخي

الموقع الثانى كان ارحم ياريس عمر

لان وصلة ال Rapid Share لاتعمل مع الجميع نصف الاعضاء لاتعمل معهم

بالنسبة للمشكلة عندك يا حسام هتلاقى انك كنت دخلت على هذا الموقع او نزلت من عليه شىء من ساعة

عموما هو بيقولك ان برامج التنزيل التى تسرع عملية التنزيل مدعمة فقط للاعضاء بالموقع
                    وراح قايلك ال Ip بتاعك وقالك انك نزلت كذا كيلو بايت فى ساعة واحدة لو عايز تنزل اكثر اشترك معهم وبدل ما تبقى عضو Free هيخلوك عضو سوبر
                    وبيوقلك ازاى تشترك معاهم فى خدمة السوبر

يا سيوبر

ارفعه يا عمر على موقع اخر ارفعه مثلا على Mega Upload
                    او Turbo Upload
                    Personal Website
                    Twitter
                    Youtube Channel

اخ يوسف انت اللي رائع , الموضوع نوّر بيك.
                      حس هههههههه انت لسّا ماشفتش ايه , العمل بتاعي او حاجة تانية .
                      اخ سلمان تم تعديل الرابط , حمّل الآن اخي وان شاء الله يتم التحميل بشكل جيد
                      مصطفى مهو الـ rapidshare موقع الماني , انت عارف بقى التخلف الالماني ,
                      عموما تم تعديل الرابط للمرة الثانية وعذرا على التقصير
                      http://d.turboupload.com/d/78410/islam_shot.rar.html
                      your tsunami

جميله جدا

خصوصا حركة الكاميرا
                        وما فتىءَ الزمان يدورحتى
                        مضى بالمجدِ قومٌ أخرونَ
                        وأصبح لا يُرى في الركب قومي

وقد عاشو أئمته سنينَ
                        وآلمني وآلم كل حرٍ
                        سؤال الدهر أين المسلمينَ ?

اذا لم تجد ما تحب فحب ما تجد

بسم الله
                          أخى عمر هذا هو العمل وضعته على مسؤليتك و تقبل النقد أنت
                          http://www.maxforums.net/showthread....165#post422165

.

ايه ده يا عم عمر ... لأ و أنا آخر واحد يرد على الموضوع ...
                            حلو أوي بس لو منتل راي .... ( بيني و بينك ) ..

محمدٌ بشٌر و ليس كالبشر ....... بل هو ياقوتة و الناسُ كالحجر
                            .................... صلى الله عليه و سلم ....................

شكرا ياحس
                              اخي المكسجي , حط ياريس , ده حتى ياريت لو كلنا نعمل حاجة كده زي حرب على اسرائيل عن طريق الغراافيك , تخيل لو كل عضو يعمل كل شهر عمل ضد اسرائيل , والله ليكون له اثر كبير .
                              ابو طارق الحبيب , منور , منت اول اول واحد عرف انه مش راضي يترندر على المنتال راي , انا خابت آمال كبيرة عندي لما مارضيش يترندر على المنتال راي , انما نعمل ايه بقى .
                              your tsunami

ياريت ياجماعة بعد اذنكم , انا عايز أسأل سؤال , هو انتم لاحظتم انه الورقة اللي مكتوب عليها الآية لمّا بتلّف بيكون على الناحية الخلفية ليها صورة لأعلام الدول العربية ؟!
                                علشان لو ماكانتش ملحوظة يبقى ده مش كويس ولازمله اعادة نظر
                                هيه ظاهرة ... لكن بحاجة للتوضيح ...

وبعدين يا عمر صوتك بيسحر اللي بيتفرج ... مبيخدش باله من الورقة ولا اللي في ضهرها ...

يعمل...
                                X