موضوع: عطّر حياتك بالصيام

ردود: 9 | زيارات: 1024
  1. #1
    عضو متميز
    صور رمزية omar77
    تاريخ التسجيل
    Feb 2004
    المنطقة
    تحت الاقامة الجبرية المؤقتة على كوكب الرذيلة ... الارض
    العمر
    40
    ردود
    4,206

    عطّر حياتك بالصيام

    بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    عمل استغرق تقريبا أربع ساعات او اكثر بقليل
    اتمنى يلقى استحسان .
    ان شاء الله أشترك بهذا العمل في المسابقة




    والواير فريم علشان شروط المسابقة

    your tsunami
    إن الحياة الدولية مثل الحياة الفردية من يحترم نفسه فيها يُحترم ، ومن يهن يسهل الهوان عليه قد ينال جزءاً من شفقة أو بعضاً من التعاطف أو جانباً من ابتسامة وربما قدراً من الفائدة ، ولكنه ينال أيضا الكثير من السخرية والاستهزاء.



  2. #2
    عضو متميز
    صور رمزية أبو عبد الكريم
    تاريخ التسجيل
    Jan 2005
    المنطقة
    مسحتها تأكيدا للهويه الأسلاميه
    ردود
    3,701
    بسم الله
    فكره جميله وجديده يا عمر
    بس الخلفيه أعتقد لو تقرب شويه و يكون المعنى الأسلامى ظاهر فيهااكثر هتبقى أجمل
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

    أحب الصالحين ولست منهم لعلي أنـال بهـم شفاعـة

    وأكره من تجارته المعاصى و لو كلنا سواء في البضاعة



    .

  3. #3
    عضو متميز
    صور رمزية y@sser
    تاريخ التسجيل
    May 2003
    المنطقة
    جوانتانامو مصر
    ردود
    10,884
    انت فنان ياعمر
    فقط اعتقد لو كلمه عطر حياتك باصيام كانت نحاسي معدني كانت هاتبقي اجمل
    ولاكن هو جميل علي ما هو عليه
    بالتوفيق
    بلاد الكوارث
    حيث جميع الشعب وجلاديه يبحثون عن العقل والقلب والشجاعه المفقودين
    لكن للاسف لاوجود للساحر اوز
    وتنتهي القصه بفقد الحذاء الاحمر
    وتبقي اليس في بلاد الكوارث للابد

    مدونتي

  4. #4
    عضو متميز
    صور رمزية esso70
    تاريخ التسجيل
    Feb 2005
    ردود
    1,377
    ريحة التصميم باينه يا عمر لذيذ بس
    وكل عام وانته بخيير يا حبيب قلبي

  5. #5
    عضو متميز
    صور رمزية splash99
    تاريخ التسجيل
    Sep 2005
    المنطقة
    Anywhere but EARTH
    ردود
    1,489
    ما شاء الله يا اخ عمر
    بالتوفيق ان شاء الله
    سؤال بس
    هي اسفل الزجاجه عاكس شئ ولا ده المحتوي ؟

  6. #6
    يوسف التلباني
    عضو لجنة تحكيم

    صور رمزية maxspider
    تاريخ التسجيل
    May 2004
    المنطقة
    <<<<EGYPT>>>>
    العمر
    32
    ردود
    5,585
    جميلة يا عمر ...

    بالتوفيق ..

  7. #7
    عضو متميز
    صور رمزية Shady3D
    تاريخ التسجيل
    Nov 2002
    المنطقة
    القـــاهرة - مــصـر
    ردود
    1,484
    جميل والله الفكرة ولكن من وجهة نظرى
    مارايك ان تاتى بزجاجة عطر ملونة وتحاول تحاكى الألوان الزجاجة لها
    مع ايجاد البيئة المناسبة ليكون عملك فنى 100 %

    وكل عام وانت والجميع بخير ان شاء الله
    -------
    most of us will never do great things
    but we can do small things in a great way
    -------

  8. #8
    عضو متميز
    صور رمزية omar77
    تاريخ التسجيل
    Feb 2004
    المنطقة
    تحت الاقامة الجبرية المؤقتة على كوكب الرذيلة ... الارض
    العمر
    40
    ردود
    4,206
    السلام عليكم
    وكل عام وانتم بخير
    اخي مكسجي , مهو المشكلة في ان المعنى الاسلامي علشان يكون واضح جدا , عايزلك بقى نقوشات وزخارف وحكاية , انا الي عملته اني استخدمت صورة Hdri لاقيت انها ممكن تعطي احساس ولو من قريبه يعني , مثلا الاعمدة انا كده متخيلها اعمدة لأبواب جامع مثلا .

    ياسر أشكرك يا صاحبي على رأيك , انما هو فعلا الشغل مش ماخد حقه كفاية , لكن المثل بيقول , وري عذرك ولا توري بخلك , هههههههه

    وانت بخير يا اسلام , حبيب قلبي
    الله المستعان

    أخي محمد يحيى , انا نفسي مش عارف ,هههههههه , انما أظن هو انعكاس القطعة الذهبية الي داخل جوّا مادة الزجاج , حاجة كده فيزياء , ههههههه

    ماكس سبايدر , منور ياريس

    أخي شادي , مهو انا فعلا جبت صورة حقيقية لقارورة عطر عربي , ولو تحب ارسلك ياها , انما الصعب في الموضوع , انه أغلب قوارير العطر العربي بتكون منقوش عليها ومتزخرفة , اضافة الى تعدد لوني كبير في كل قطعة زجاجية , حاجة كده زي زجاج الجوامع القديمة , فقلت بقى يعني اعديها بشيدر عادية .

    الف شكر لكل من مر على الموضوع
    your tsunami
    إن الحياة الدولية مثل الحياة الفردية من يحترم نفسه فيها يُحترم ، ومن يهن يسهل الهوان عليه قد ينال جزءاً من شفقة أو بعضاً من التعاطف أو جانباً من ابتسامة وربما قدراً من الفائدة ، ولكنه ينال أيضا الكثير من السخرية والاستهزاء.


  9. #9
    Registered User
    صور رمزية Ahmed012
    تاريخ التسجيل
    Nov 2004
    المنطقة
    Cairo, Egypt, Egypt
    العمر
    32
    ردود
    2,173
    عمر

    حلوه فكره عطر الصيام دي

    والعمل نفسه جميل

    كفايه إنه من إيدك

Bookmarks

قوانين الموضوعات

  • لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل