موضوع: عمل بايييييييييييخ يسد النفس

ردود: 8 | زيارات: 649
  1. #1

    عمل بايييييييييييخ يسد النفس

    بسم الله الرحمن الرحيم

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


    ياجماعة
    الصراحة
    انا تحطمت من العمل الاول
    بس جبت عمل ثاني
    طبقت فيه بعض الدروس
    وبعض الاشياء اجتهدت وصلحتها
    لكن ياجماعة
    انا ابي اخطائي في هذا العمل
    وودي تدلوني على طريقة تصحيحها
    اما تردون علي تقولون العمل يحتاج الى مزيد من الواقعية
    فهذا انا اعلم به قبل ان اضع الموضوع
    لكن اتمنى منكم عرض الخطأ وحله وجزاكم الله خيرا









    الله يستر
    اللهم اغفر وارحم خالتي يارحم الراحمين

    للدخول الى موقعي

    سبحانك اللهم وبحمدك

    أشهد الا اله الا انت

    أستغفرك وأتوب اليك


  2. #2
    عضو متميز
    صور رمزية khaliiiiid
    تاريخ التسجيل
    Oct 2005
    المنطقة
    فاس
    ردود
    3,496
    بداية موفقة
    عمل جميييل
    عنوان قبيح
    بالتوفيييييق

  3. #3
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة khaliiiiii
    بداية موفقة
    عمل جميييل
    عنوان قبيح
    بالتوفيييييق
    نفس الكلام
    أنت غير مقتنع بعملك فلما تحاول إقناع غيرك يجب أولا ان تقتنع بعملك و تفرح به
    كل شخص بدء هكذ ثم أصبح أحسن مع مر الأوقات بعدين من شو خايف لا تخف عملك جميل


  4. #4
    عضو فعال
    صور رمزية mo7amed86
    تاريخ التسجيل
    Dec 2005
    المنطقة
    RصMI
    ردود
    197

    Thumbs up

    عمل جمييييييييييييييييييييييل يفتح النفس

    تسلم أيدك ... بداية ممتازة

  5. #5
    عضو متميز
    صور رمزية أبو عبد الكريم
    تاريخ التسجيل
    Jan 2005
    المنطقة
    مسحتها تأكيدا للهويه الأسلاميه
    ردود
    3,701
    بسم الله
    1- النمزجه كويسه
    2- الخامات تحتاج شغل
    مثال
    خامة البرميل فيها أنعكاس مرفوض يجب أن تكون خامة متسخه قليلا و يستخدم فيها خامة خشبيه فيها تجزيع يعنى ثمرة الخشب
    خامة العربيه العجل و الجسم خامة واحده خطأ
    خامة البالطه تحتاج الى أن تكون فضية غامقه و لامعه
    فيه حجات تانيه في النمزجه و الخامات لو عاوز أقول لك عليها أو قابلنى على الماسنجر بتاع الياهو هتلاقى الأميل بتاعى موجود و لا أقول لك أهه tftof@yahoo.com
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

    أحب الصالحين ولست منهم لعلي أنـال بهـم شفاعـة

    وأكره من تجارته المعاصى و لو كلنا سواء في البضاعة



    .

  6. #6
    عضو نشيط
    صور رمزية msa5
    تاريخ التسجيل
    Aug 2004
    المنطقة
    الأردن Jordan
    ردود
    443
    بداية جيدة بس النار اللي عملها خليها تطلع من اشي زي فانوس وحط اسمك على الشغل


  7. #7
    في الحقيقة
    رفعتوا المعنويات
    وبأذن الله أبعدله في القريب العاجل
    لكن من ناحية أني أشك في نفسي
    انا الصراحة ماشك في اعمالي ولا في نفسي
    لكن أعلم ان اعمالي امامكم ليست شيء
    ويقول المثل :
    اذا كنت ريحا فقد قابلت إعصارا
    أنا كنت أتمنى أن أكون قابلت إعصار
    ولكن فوجئت أني نسيم مقابل طوفان

    الله لايضركم ويجعلكم ذخرا للاسلام والمسلمين

    وترقبوا العمل بعد التعديل
    محبكم الهزبر
    اللهم اغفر وارحم خالتي يارحم الراحمين

    للدخول الى موقعي

    سبحانك اللهم وبحمدك

    أشهد الا اله الا انت

    أستغفرك وأتوب اليك

  8. #8
    عضو نشيط
    صور رمزية power3d
    تاريخ التسجيل
    Jul 2003
    المنطقة
    egypt
    العمر
    31
    ردود
    841
    بص يااا سيدي

    اول حاجه نسبه العربيه للبرميل !!!! المفروض علي حسب وجهة نظري ان البرميل بيتشال جوه العربيه

    يعني العربيه تكون ضعف حجم البرميل مثلا 4 مرات
    تاني حاجه + الكلام الي أتئال من الاخوه

    تالت حاجه خشب البرميل المفروض ميلمعش عشان ده مش برميل للدكور ... المفروض يكون مطفي تمامن و البمب و المترل حاجه أديمه م خشنه

    خامس حاجه انا متئكد انك مش هتفهم من كلامي اي حاجه :d

Bookmarks

قوانين الموضوعات

  • لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل