موضوع: بداية ....ولا اعرف اكمل و لا ما في امل؟

ردود: 10 | زيارات: 822

Exclamation بداية ....ولا اعرف اكمل و لا ما في امل؟

السلام عليكم ..
    و الله هذا مت هو الأ بداية تصميم داخلي لغرفة نوم مودرن ..اية رايكم اكمل و لا في تعديلات ممكن اجرائها..ارجو التفاعل و المشاركة للأستفادة من اراء المحترفين امثلكم و شكرا جزيلا
    خيركم من تعلم القران وعلمه

عضو متميز
    صور رمزية khaliiiiid
    المنطقة
    فاس
    ردود
    3,496
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة AMR_TOBAR
    السلام عليكم ..
    و الله هذا مت هو الأ بداية تصميم داخلي لغرفة نوم مودرن ..اية رايكم اكمل و لا في تعديلات ممكن اجرائها..ارجو التفاعل و المشاركة للأستفادة من اراء المحترفين امثلكم و شكرا جزيلا
    اكمل بعد ان ترينا الغرفة

انا اسف اخواني ؟؟خطا غير مقصود

اسف جدا جدا

ماشاء الله عمل رائع يا اخى اكمل ان شاء الله وفى انتظار مزيد من اعمالك الرائعة

Designer
    صور رمزية S.Badr
    المنطقة
    أرض سمرا وقمرا .. وضفه ونهر ومراكب
    ردود
    1,586
    في أمل .. كمل .. بس لو اهتميت بالتفاصيل شوية يكون افضل
    ابن المهندس مهندس .. وابن الدكتور دكتور .. يبقى ابن الريس متقال الريس حجازي متقال
    S.Badr = Samy Pasha = Samy Badr

و لو اني غير متفائل بالمرة من نسبة المشاركات 40 زيارة و 3 ردود..بس هسأل سؤال و رزقي على الله
    مع الvrayلما بعمل رندر اframe بيطلع بشكل معين في الأضاءات ثم عند عمل رندر مرة اخي دون اي تعديل اطلاقا بلاقي اضاءات بتختفي و عند الرندر للمرة الثلاثة الضاءات المختفية تظهر و غيرها تختفي حد عنة فكرة لية كدة و ازاي ما يحصل كدة؟

اهلا بك اخي
    والله عملك جميل وممتاز بس ياريت لو تكون الصورة اكبر
    تحياتي

عضو متميز
    صور رمزية Respect
    المنطقة
    مصر
    ردود
    1,297
    كمل و ربنا يوفقق
    حاول تقلل التشوه فب الكاميرا(distortion) و أهتم بالتفاصيل أما بالنسبة لسؤالك أنا مش فاهمه!!!!!

بدايه رائعه

اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة AMR_TOBAR
    و لو اني غير متفائل بالمرة من نسبة المشاركات 40 زيارة و 3 ردود..بس هسأل سؤال و رزقي على الله
    مع الvrayلما بعمل رندر اframe بيطلع بشكل معين في الأضاءات ثم عند عمل رندر مرة اخي دون اي تعديل اطلاقا بلاقي اضاءات بتختفي و عند الرندر للمرة الثلاثة الضاءات المختفية تظهر و غيرها تختفي حد عنة فكرة لية كدة و ازاي ما يحصل كدة؟
    هل تقصد تعديل فى بيانات vray ؟؟؟
    على العموم الرندر بدون اى تعديل او اختيارت بيكون الرندر مشابه للرندر العادى للماكس وعند استخدامك للبيانات تختلف شكل الاضائه والرندر بصفه عامه على حسب البيانات المستخدمه....
    اطن انك تقصد خاصيه اخفاء الاضائه انصحك بعد اخفاء الاضاءه فى الماكس الاضائه المستعمله هى فقط المتواجده اما اى اضائه مضافه ان كان لها فاعليه اوكى ... اما ان لم نكت فعاله فقلتها احسن

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل