Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

موضة جديدة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• موضة جديدة

السلام عليكم
    كيف الحال شباب
    ان شاء الله تكونوا بخير
    بصراحة الايام ديه لحظت حاجة فى المنابر تفشت بشكل كبير
    كل واحد جاب درس جديد ولا كتاب جايبه من المواقع الروسية ديه الى بتنزل كتب كل يوم و يعمل الموضوع ويقول من الى عايز الكتاب ده طبعا الى عايزه مش هيخده بالسهولة ديه مع انه هو حصل عليه اسهل من كده فطبعا الى عايزه يضع الايميل الخاص بيه علشان يوصله اللينك المبجل
    و تلاقى نفس العضو بعدها بدقايق عامل موضوع تانى من الى عايز لكتاب التانى ده بقى ههههه فتلاقى الاعضاء طبعا عايزينه فطبعا فتبدأ فى رحله انتظار اللينك المبجل مرة اخرى وهكذا
    فياريت يا اخوانى الى يقدر يساعد اخوانه يساعدهم على طول مش لازم يبهدلهم معاه و يقعد يقلهم حطه ايميلاتكم و المواضيع الى بتحصل الى الواحد بيحزن عليها جدا بصراحة
    و لولا ان بعض المواقع الاجنبية ديه بتعرض بعض الكتب والصور الغير اخلاقيه انا كنت كتبتها كلها
    فالى يحتاج كتاب يعمل عليه سيرش على جوجل او درس او برنامج ايا كان فالنت مليان والمواقع ملينانه كل حاجة
    فالموضوع مفتوح للنقاش وارجوا ابداء الاراء
    بالتوفيق ان شاء الله
    لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
    Arabia Studio

ههههههههههههههههههه

موضة يا وليد .. متفق معك

..

أنا معك في المسألة وكأنه هو من صنع ذلك.
      لكن يجب أن تعلموا اخواني أن من كتم علما لجم بلجام من نار.
      هؤلاء اخوانكم فأعينوهم فيوما ما طال الزمن أو قصر ستحتاجونهم.

عن أنس رضي الله عنه قال
      : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم ( إن لله تعالى أهلين من الناس . قالوا : يا رسول الله من هم ؟ قال : هم أهل القرآن أهل الله وخاصته ) . (صحيح الجامع2165)

والله يا جماعه ويا اخى وليد الموضوع ليس كما ترى فأنك لو حاولت ان تضع اللينك مباشرة سوف يتم الغاء الموضوع من الساده المشرفين جرب وسوف ترى بنفسك ولا تتكلم وانتا بعيد عن الامر
        فعن نفسى قمت بوضع الكثير من اللينكات وتم حذف المواضيع
        وبالتالى يجب عليك ان ترسل اللينكات على الايميل الخاص بالعضو الذى يطلب اللينك لانة من الصعب ان ترسل اللينك للجميع الالاف ف ف ف ف ف ف ف من الاعضاء
        Naval Architect& Marine_Engineer

إذا ضاقت عليك الأرض بما رحبت، وضاقت عليك نفسك بما حملت فاهتف ... يا الله

إذا بارت الحيل، وضاقت السبل، وانتهت الآمال، وتقطعت الحبال، نادي ... يا الله

السلام عليكم
          شكرا اخى ياسين
          شكرا اخى صقر
          شكرا محمد لو انك فهمت الموضوع غلط والله بس الموضوع مش عليك خالص و الله بس انا لحظت الموضوع كبر قوى فى المنتدى و ادخل شوف بنفسك منتدى الماكس على سبيل المثال
          انا عارف طبعا ان اللينكات المشرفين بيشلوها بس فيه اعضاء بتبقى وضعه حاجة عادية وبيعمل كده
          فمش عايز اقول على شخص بعينه انما شوف هتلاقى ناس منزله مودلز مجانية بطلب الايميل و ناس منزله برامج مجانية وا يضا طالبين الايميل
          فارجوا انى مكنش اتسببت فى مدايقة حد بس ديه الحقيقة
          بالتوفيق ان شاء الله
          Arabia Studio

موضوع فيه فكرة قوية ولكن لابد من الوصول الي مرحلة وليس مجرد فكرة فقط
            ولكن هذه الفكرة تمس خصوصية العضو
            فلكل عضو خصوصيته في هذه العضوية ولا يسمح لاحد بأخد خصوصيته ولكن يسمح بالغاء عضويته
            فمن ضمن خصوصية العضو هو وجود الرسائل الخاصة ولا اي موقع عالمي يقدر يلغيلك الرسائل الخاصة

وانا معك أخي elphnan بقوة الفكرة وهي فكرة عبارة عن نقل من مواقع الروابط وطلب الايميل للارسال

وبهذا نستنتج لا وجود لحل مثل هذه الفكرة
            و يوجد حل من نفس الشخص الي يضع موضوع معين ان يكون بالغ الاهمية وان يستسمح من الادارة لأنو الادارة محرجة احراج جامد جدا في هذه القوانين

تحيتي لك اخي elphnan وارجو رجاء تقبل رأي في النهاية بنضلنا نتعلم

السلام عليكم
              اهلا اخى تيجر مان بالنسبه للحضرتك ذكرته فانا ما بتكلمش على الاعضاء نفسهم انا بتكلم على الناس الى بتبقى جايبه حاجات مجانية و بتطلب الميل طيب مهو من الاول يضع الراوبط لو انها مش مخالفه لسياسة المنتدى بس طبعا لازم يخلى الناس تستسمحه الاول علشان يضع الرابط او يرسله لهم فى الميل
              فده الى اقصده سياسة جديدة اسمها اضف رد لكى تحصل على الشىء او ضع ايميلك لكى ترى الرابط
              بكره تلاقى واحد حاطت موضوع بيقول (( عايز الرابط لما تشوف حلمة ودنك ))
              كده يعنى هو ده الى اقصده ^_^
              بالتوفيق ان شاء الله
              Arabia Studio

يعمل...
              X