Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ليه .. ليه .. ليه .. ليه ...... بس بصراحة الي كاتبها معاه حق

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

كان احد الاعضاء سئل سؤال ضمن المنظومه

الا وهو
    ليه لما بنيجي نفرقع البمبمه بنغمض عنيا ونسد ودنا وساعات بنطلع نجري ؟

ههههههههههههههههههه
      اضحك الله سنك حبيبي

بأبي أنت وأمي يا رسول الله

فدتك نجد و طيبة ومكة وأرض الأسراء

اللهم احشرني مع نبيك يوم يكون اللقاء

اجمل شئ في الحياة حينما تكتشف اناس قلوبهم مثل اللؤلؤ المكنون في الرقة والبريق والنقاء قلوبهم مثل افئدة الطير
      اللهم اني احبهم فيك

لك نصحي وما عليك جدالي ........وافة النصح ان يكون جدال

دعوة لحفظ القرآن الكريم عن طريق المنتدى

ليه يا أخي ما في إجابة للأسئلة ..
        عارف ليه ؟
        لأننا في حياتنا كثير بنحكي .. متعود والعادة ما ببطلها .. حتى العادة الخطأ نبررها للآخرين لأنها عادة ؟
        بس فعلاً حاجة بتضحك .. وخاصة أننا بنشوفها كل يوم وخاصة عند الاسانسير .
        إلى الأمام في نصرة الحق وأصحابه

ههههههههههههههههه
          حلوة ياسامى باشا
          !!!جميع الدروس المعمارية المجانية والغير المجانية والمشاريع المعمارية الكاملة !!!!

تعرف ياسامي انا ضحكت جامد لما قريت الأسإله

بس انا عندي شويه إجابات

ليه لما نيجى نمشى فى المطر لظروف إستثنائية بنروح رافعين أكتافنا لفوق ؟ هاتعمل إيه يعنى
            بندفي رقابتنا وبنحاول نشعر بالدفئ

ليه لما نحس إن إحنا دخلنا طريق غلط وإحنا سايقين العربية بنخفض صوت الكاسيت أو راديو السيارة ؟
            علشان تزيد نسبه التركيز في اللي حواليك وتحاول تطلع من الطريق الغلط للطريق الصح

ليه لما بتكون بطارية الريموت شبه فاضية ، بنضغط على الزراير جامد ؟
            تقدر تقول غباء عام

ليه لما حد بيهادينا قلم جديد .. أول حاجة وإحنا بنجربه بنكتب إسمنا ؟
            انا بصراحه أول ما بكتب بالقلم الجديد بكتب بسم الله الرحمن الرحيم بأحسن خط ممكن
            بعد كده فعلا بكتب إسمي
            تقدر تقول علشان بتشوف نفسك في القلم ده هتبقى عامل إزاي :d

ليه بنقول هدية مجانية ..؟ ( مش المفروض إن الهدية تكون مجانية )
            اليومين دول مش كل الهدايا مجانيه
            مثلا إشتري كذا لتحصل على كذا هديه (((( لاحظ عدم وجود كلمه مجانيه في هذه الجمله ))))

ليه لما نكون جوه المنزل والسماء بتمطر بنسأل هو الجو بيمطر بره ؟ ( هى عمرها مطرت جوه )
            ياسيدي لو كلمه بره مضايقاك بلاش منها بس لا حظ إن بلكونه البيت تعتبر من الأجزاء اللي جوه وممكن تمطر فيها

ليه لما واحد يقولنا خلى بالك الحائط لسه الطلاء مانشفش مانصدقوش ونمد صباعنا نتأكد ؟
            تقدر تقول حب إستطلاع ورغبه في معرفه ماهيه اللون المطلي وكثافته والإحساس بيه
            علشان تشبع رغبه معينه في دماغك

ليه الخدمة بتكون سريعة لما المطعم يكون مزدحم أكتر من لما يكون نص نص ؟
            انا بصراحه شايف العكس بس ممكن لإن الوقت معاك إنت بيجري بسرعه لإن والمطعم زحمه في ناس وفي حركه وإنت قاعد بتتفرج والوقت بيمر من غير ماتحس بيه

ليه لما الواحد بيركن السيارة فى موقف فاضى اللى جاى وراك بيركن جنبك ؟
            لإنك غالبا بتركن جنب المكان اللي إنت هاتنزل مننه وتروحله وهو بيركن جنبك علشان ده أقرب مكان بعد مكانك. وتقدر برضوا تفسرها بالرغبه في الشعور بالونس او التقرب يعني لو إنت راكب بلونيز (((( مثلا يعني ))) هتلاقي ال127 وال128 هما اللي بيحبوا يركنوا جنبك لكن ال المرسيدس والبي إم والحاجات دي بتركن بعييييييييييد

ليه دايما لما حد بيجري يلحق الأتوبيس تلاقيه مبتسم أو بيضحك ؟
            على فكره مش دايما ... بس الشباب وأنا منهم لما أجري ورا الأوتوبيس بحس بمتعه في المغامره وكأني بمثل فيلم ميشن إمبوسيبل وانا توم كروز

ليه بنفتكر إن لما ندوس على زرار الأسانسير كتير هاييجى بسرعة ؟ أو مثلا ليه لو واحد جه بعديك وأنت مستنى الأسانسير بيدوس على زرار الأسانسير ولا كأنك موجود ؟
            الموضوع فعلا مالوش إجابه أو حل وانا بستغرب من الأمخاخ دي جداااااااااااااا
            وهاقوللك على حاجه .......... في المباني اللي فيها أسانسيرين تلاقي في زرارين للأسانسيرات في الأدوار الوسطانيه للمبني .. بحيث لو إنت طالع تدوس على زرار إنك طالع فيقفلك أقرب أسانسير طالع وياخدك في سكته ... ولو إنت نازل يقفلك أقرب أسانسير نازل وياخدك معاه في سكته....
            ليه بقى الناس في الأسانسيرات دي لما تيجي تقف تدوس على الزرارين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ليه وإحنا بنأكل الطفل الصغير فى فمه بالملعقة بنفتح فمنا ؟
            علشان يقلدنا ويفتح فمه وندخل فيه الطعام

ليه دايما عندنا إستعداد تام إننا نصدق أى حد بيكلمنا فى ودانا .. بيوشوشنا ؟
            انا مش دايما كده بس لإن بفعل قربه المكاني مننك إنت بتتأثر بمدى صدق كلامه

ليه لما بنتصل بالتليفون .. دايما النمر الغلط مابتكونش مشغولة ؟ وليه دايما لوحة أرقام التليفون أو الموبايل بتكون عكس لوحة أرقام الآلة الحاسبة أو حتى أرقام الكيبورد ؟ وبمناسبة التليفون ليه لما واحد يعطيك رقم تليفونه بيقوله بسرعة ؟ وليه عمرنا ماإستمتعنا بالموسيقى فى التليفون لما نكون على الإنتظار ؟
            مش عارف الحقيقه
            ليه لما بنصحى من النوم دايما بنحس إن كمية النوم ناقصها عشر دقايق ؟
            السؤال الأصح بقى إمتى بتحس بلذه النوم ؟؟؟؟

ليه الشخص اللى بيشخر وهو نايم دايما بينام الأول ؟
            علشان مفيش حد كان بيشخر قبليه ويزعجه

أيييييييييييييييييييييييي خدمههههههههههههههههههههههههه

أيييييييييييييييييييييييي خدمههههههههههههههههههههههههه
              متشكرين يا أحمد باشا
              ابن المهندس مهندس .. وابن الدكتور دكتور .. يبقى ابن الريس متقال الريس حجازي متقال
              S.Badr = Samy Pasha = Samy Badr

يعمل...
              X