Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

___ **THE FUGITIVE** the movie___

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

فعلا عمل روعة
    و تسلم الايادي
    يقول الله تعالي في الحديث القدسي:
    ( يا ابن آدم أنا لك محب فبحقي عليك كن لي محبا)

ماشاء الله انا حاسس ان الموفى هيطلع جامد
      بالتوفيق اخى
      دايما اعمالك رائعة المستوى
      !!!جميع الدروس المعمارية المجانية والغير المجانية والمشاريع المعمارية الكاملة !!!!

ألحمد لله خلصته

شكراااااااااااااا ع التشجيع الجامد ..

يا ريت يعجبكم " عشان مش حلو "
        هوا عمل نهائي .. بس ان شاء الله هيكون ف جزء 2 عشان انا عجبني الموضوع
        وانا كنت بجرب فيه حجات جديده
        امهم
        دا مكس 6 و الفلاتر دي مكس برضه الصوت و التجميع ع برمير

mov 12mg
        http://www.sendspace.com/file/q2bn5b
        avi(xivd) 4mg
        http://www.sendspace.com/file/wpmg5d

woooooooooooooooooooooooooow
          M HAMMAD
          M.A.Moniem

الله--سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم--المستعان
          قال الأنيمتور المناضل منعم كامل :
          لو لم أكن أنيمتور لوددت أن أكون أنيمتور

المعذرة يا أخوي ... أنا مشتاق لرؤوية العمل .. وبالذات إذا كان خالي من الموسيقى ..
            لكن المشكلة أنت رفعته على موقع محجوب في السعودية !!
            .. اللهم يا مقلب القلوب ثبت قلبي على دينك ..

:: الله أكبر .. الله أكبر .. الله أكبر .. لا آله إلا الله .. الله أكبر .. الله أكبر.. ولله الحمد ::

موسيقي ايه هوا انا عامل كليب لنانسي
              دي عربيه .. اديني موقع مش محجوب

هذا موقع غير محجوب

WWW.FILEHD.COM

جميل جدا ياpowr 3d
                  ماشاء الله
                  My Flichr

- إذا كنت تستطيع تعلم التصوير الفوتوغرافي فهذا أفضل ، فعندما تتعلم التصوير يمكنك فهم كيف تسير الامور في واقع الحياة ثم تترجمها الى الجرافيكس.

- معلم التصوير قال لي ذات مرة «الجميع يمكن أن يمسك الكاميرا ويلتقط صورة ،ولكن ماهو اللازم ليكون الشخص مصور محترف إذا كانت المسألة هي ضغطة زر واحدة فقط؟ اللازم هو أسلوبك الخاص والإضاءة والطريقة التي ترى بها العالم. دائماً ما أفكر في هذه النصيحة كلما ضغطت على زر Render

Zuliban-3D artist

شكرا "الفنكوشي " " المجهول "
                    اللينك الي مش محجوب :
                    http://dl2.filehd.com/download.php?get=514767123
                    avi 4mg

باور باشا .
                      انت فنان والله يابني .
                      ما شاء الله عليك .. ليك لمسات فنية جامدة جدا .
                      ربنا يوفقك .
                      اذكر الله
                      my page

جاري التحميل ....

عمل اكثر من ممتاذ عجبتني حركات الكاميرا جدا وطبعا واضح التمكن من استخدام البرنامج لكنه يحتاج بعض العمل لقترب من الواقع بالنسبه لتلك الملحوظات
                          اول المشهدتكثير الصناديق جاء منتظم جدا بمعني انها الواح خشب واتفككت المفروض تكون قطع عشوائية
                          كشافات السيارات ملهاش لزمه تكون منوره لانك مصور بالنهار في ضوء الشمس يبقي لزمتها ايه ينورو كشافات العربيه
                          بالنسبه للابراج سواء كانت معدنيه او خشبيه فالمفروض انها ترفع خزان مياه ضخم فلازم تكون متثبته فالارض كويس جدا ولو العربيه خبطتها يبقي السلام عالعربيه هتبقي 100 حتة خاصه انها دخلت فابراج كتير
                          خزان المياة بتلك الضخامه اكيد له ثقل كبير جداخاصه وان به مياه فوزنه لاتسمح له بالدوران فالهواء بزلك الشكل وجاء سقوط الماء بعد دوارانه لفه كامله فالهواء
                          كان الافضل لو جعلت الخزان يسقط فوق احد السيارات الثلاث فيبقي اثنان تتدمر احداهم بسبب الاسطدام الثاني وتنقلب وتبقي الثالثه للمشهد الختامي فانت جعلت السياره الهاربه تدور لتواجه الشرطه في مشهد رائع ودوران السياره بتلك الطريقه دليل للمواجهة فيا سلام لو كنت ختمت المشهد بزاويه كاميرا تعكس تلك المواجه بين سياره الشرطه المتبقيه وبين الهارب
                          لكن ختام المشهد هكذا بعد ان اتخزت ساره الهارب وضع المواجهه وليس الهروب فصعب تخيله خاصه وان هناك سياره شرطه متبقيه والعربيتين التانين مقلوبين وارها في نفس الطريق يعني الطريق مسدود ومستحيل المرور منه يعني الهارب مش هيلاقي طريق يهرب منه ومش هيقدر يلف ويرجع خاصه وان المسافه بينه وبين سياره الشرطه صغيره ولاتسمح له بالدوران والا هيتمسك وهو بيلف بالعربيه
                          الملحوظه الاخيره مش معقول بعد الصدمات دي كلها تفضل العربيه كده سليمه بدون اي خدش او يبان عليها اي تاثير للصدمات
                          التعديل الأخير تم بواسطة spirit; 23 / 02 / 2006, 04:40 AM.
                          قال صلى الله عليه وسلم ما اصاب عبدا هم ولا حزن فقال اللهم اني عبدك وابن عبدك وابن امتك ناصيتي بيدك ماض في حكمك عدل في قضاؤك اسالك بكل اسم هو لك سميت به نفسك او انزلته في كتبك او علمته احدا من خلقك او استاثرت به في علم الغيب عندك ان تجعل القران ربيع قلبي ونور صدري وجلاء حزني وذهاب همي الا اذهب الله همه وحزنه وابدله مكانه فرحا
                          ---------------------
                          لا تحتقر عاص لذنبه قد يكون اقرب الي الله منك
                          (الحسن البصري)
                          ---------------------
                          احصاه الله ونسوه

اذا دعتك قدرتك علي ظلم الناس فتزكر قدره الله عليك

spirit
                            انت افحمتني

انا هشيل الموضوع خالص

بصراحه جبت من الاخر و مسبتش اي حاجه

و تنفع مخرج .. انا فضلت ادور أزاي انهي الموضوع معرفتش

اومت مئنجك و أفلت

*شكرا يا حوده .. بلاش الكلام ده لحسن اصدق

و ملحوظه صغيره كدا عشان محدش يفتكرني مبفهمش هوا انا كنت ملاحظ الاخطاء دي وعرفها
                            بس انا كنت بجرب منتل راي ف الرندر + ريئكتور + الفلاتر + محاولة تظبيط حركة العربيه

انا مش رافض النقد .. بس بوضح بس اني كسول

كل الناااااس تنقد زاي اخوكم spirit كدا

بهدلوني

مش مساله بهدله ووالله ماقصد بس فعلا العمل ممتاز جدا وخساره انك تضيع مجهود زي ده عشان تنجز وقت خساره متستعجلش النتيجه بدري بدري عشان تشوفها علي حساب جوده شغلك
                              كل ده لسبب بسيط قوي :
                              ان هيجي عليك يوم تعمل لنفسك ديمو ريل وصدقني انت نفسك مش هتوافق علي عمل ينتهي بالطريقه دي
                              لان لما تلائيك بتستخدم البرنامج باحتراف وليك لمسات فنيه جميله هتستخسر ان كل ده يضيع مقابل حاجات بسيطه استعجلت عليها ..... مضيعش وقتك فشغل عشان تستعجل تعرضه بالعكس طالما اشتغلت استغل وقتك فان تعمل حاجه تنفع تضمها للديمو بتاعك وانت مطمن ان لو فيها اخطاء تبقي اخطاء بسيطه متلفتش النظر يعني اشتغل لنفسك ولمستقبلك مش للعرض فالمنتديات لان خساره قدراتك دي تضيع فالفاضي
                              انت فالمنتديات هتلاقي مستوايات متقاربه زيك واقل منك واعلي منك والمحترفين بمعني الكلمه تواجدهم نادر معانا عشان نستفيد منهم بسبب مشاغلهم فمعظم الاراء والنقد هتكون ملاحظات فقط واللي قالها ممكن يكون ميعرفش ينفزها لكنه عنده قوه ملاحظه مش اكتر
                              --لكن انت لما تروح لشركه او مكان تقدم فيه شغلك والديمو بتاعك هيكون ليهم عين تانيه خالص بتبص لشغلك بتدور عالاخطاء مش بتدور عالمزايا لان المزايا بتظهر لواحدها لكن الاخطاء هي اللي بتحدد مستوي صاحبها وبتوضح مستوي دقته فشغله وحسابه لكل التفاصيل الصغيره قبل الكبيره المخفي قبل الظاهر
                              يعني باختصار لما تعرض ملف زي الهارب ده هما مش هيبصو للرياكتور لانه اعدادات ممكن تتعلمها من اي درس هما هيستنو يشوفو انت استخدمته ازاي ....الثري دي محاكاه للواقع هيشوفو انت قدرت لحد فين تحاكي الواقع
                              قال صلى الله عليه وسلم ما اصاب عبدا هم ولا حزن فقال اللهم اني عبدك وابن عبدك وابن امتك ناصيتي بيدك ماض في حكمك عدل في قضاؤك اسالك بكل اسم هو لك سميت به نفسك او انزلته في كتبك او علمته احدا من خلقك او استاثرت به في علم الغيب عندك ان تجعل القران ربيع قلبي ونور صدري وجلاء حزني وذهاب همي الا اذهب الله همه وحزنه وابدله مكانه فرحا
                              ---------------------
                              لا تحتقر عاص لذنبه قد يكون اقرب الي الله منك
                              (الحسن البصري)
                              ---------------------
                              احصاه الله ونسوه

اذا دعتك قدرتك علي ظلم الناس فتزكر قدره الله عليك

عمل رااااااائع جدا

لو كان أطول حيكون أروع

بتوفيق

يعمل...
                                X