Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

احمد البحيرى هل من منافس............؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

في راسه صعرورة غرور .. و يجب ازالته ..
    -

Could it be you Or do I lose my way

I'm here but Colorblind

-

على فكرة كلامكو بيخلينى اقلكو حاجة وحدة قبل ماتتكلمو عن الاحتراف او المنافسة ممكن تشوفو التصميم دا والى عاوز ينافس اهلا وسهلا بيةhttp://www.maxforums.net/attachment....8&d=1142723615
      احمد البحيرى

لا حول و لا قوة الا بالله

ملأى السنابل تنحني بتواضع....والفارغات رؤوسهن شوامخ !

لا بدّ لنا ـ من أجل أن نكون موضوعيين في تقويماتنا ـ من أن نقدّر كلّ شيء تقديراً طبيعياً بلا مغالاة أو مبالغة أو تضخيم ، وبلا إجحاف أو غمط أو تقزيم . وهذا يستدعي النظر إلى القيم الثلاث التالية بعين الحقيقة والواقع ، وهي :
        1 ـ اعرف قدر نفسك .
        2 ـ اعرف ثمن ملكاتك .
        3 ـ اعرف قيمة الدنيا .
        فإذا عرفت قدر نفسك بلا تهويل ، وثمّنت ملكاتك بلا زيادة ، وعرفت قيمة الدنيا ـ كما هي ـ لا كما تصورها بعض الأفلام والروايات على أنّها جنّة الخلد والمُلك الذي لا يبلى ، فإنّك تكون قد وضعت قدمك على الطريق الصحيح لاجتناب الغرور وتفادي حالات التكبّر والتعالي .

وش قصة ذا الآدمي يا ناس ؟!

كل ما ردينا عليه زاد غروره ..
          -

I'm here but Colorblind

-

انتو الى بتهكمو على تصميماتى وكمان بتتعمدو تقللو من الشغل الى بعملة عاوزنى اقلكو اية يعنى شكراا للى بيتهكمو على تصميماتى ولا الى يقول الحق يبقى وحش ياجماعة انا عملت تصميم المتسيكل دا واللة اصالح بية اخوانى فى المنابر على الى حصل فى موضوع الساعة وحكاية انى انافس الغرب ولكن دون جدوى برضو لقيت تهكم منكو والى عاوز يعرف شعورى ايه يقرا الرسائل الى فوق مش معنى انى اقول انى بشتغل كويس ابقى مغرور وكمان انا مطاولتش على حد فيكو ولا قلت لحد تصميمك بدائى او من قديم الازل او تطيبق لدرس اجنبى وانا عارف ان كل دا تاليف مش عارف بيجى منين كلم اخير لاعضاء المنتدى والناس الى ردت على المودوع دا خاصتا الى عاوزنى امشى من المنابر ومادخلوش تانى واللة هعملها لو دا يريحكو انا محبش اكون ضيف ثقيل على حد ارجو منكم الرد اما امشى او استمر فى المنتدى نا حاسس انى فى هجوم شديد مش عارف لية لكم منى جزيل الشكر والتقدير ..........احمد البحيرى
            احمد البحيرى

أخى لا تغضب من الأخوه
              وبالنسبه لموضوع خروجك من المنابر فنحن لا نستطيع ان نقل لك اخرج من بيتك

وعلى العموم تصميماتك روعه فعلا
              وأتمنى أن اراك كثيرا معنا

اللهم وفقنى لما تحبه وترضاه
              Welcome to my my official page
              Mr.Dilla |Creative Graphic Designer

تصميمك جميل ولكن لابد من دخول منافسة حقيقة بمشروع يضعه الاخوة ليس للمنافسة فقط ولكن للأستفاده وبالتوفيق

اخى احمد معلش بس هى الفكرة كلها ان كل فترة بيجى شخص يقول هل من منافس او هل من متحدى وبيبقى الموضوع رخم جدا وبيتحول لغرور . الخ فعشان الكدا احنا متعودين الي يدخل يقول هل من منافس بنحس انه جاى وشايف نفسه

وةعلى فكرة اخى احمد انت انسان موهوب وانا عجبنى بعض شغلك جدا بس حاول تحتك بالناس هنا وهتعرف ان كل الي هنا شخصيات زى العسل وكلهم بيحبوا بعض

وربنا يوفقك
                  Personal Website
                  Twitter
                  Youtube Channel

وحدو الله يا جماعه وصلو علي رسول الله

احمد تصميمك حلو واعجبني جدا جدا ماادري يمكن لاني لاااعرف في الفوتوشوب كثير
                      الموديل فيه مشاكل واغلبها تعرجات بمر عليك في موضوعك.
                      احنا متعودين
                      لا ياعم مش زي حكاية الام..
                      الكلام واضح في اغلب مواضيعة.

على فكرة حكاية هل من منافس دى كانت اول مرة ادخل فيها المنتدى وكنت بهزر بس وممكن نتعرفو دا من تاريخ المشاركة بعدين نزلت تصميم الساعة لقيت ناس بتدخل ترد على الموضوع القديم بتهكم قلت اصالحهم بالتصميم الجديد وكتبت كدة قبل ما انزل التصميم وقلت انى هنزل تصميم هدية لاعضاء المنتدى وبردو لقيت نفس التهكم وبيقولو انتا مغرور وحجات كدة انا لو مغرور كنت يبنت الغرور دا فى اخر تصميم الى هوا الموتوسيكل وكمان انا لو بتكلم بجد وبقول هل من منافس كان اولى انى اقول هل من منافس فى تصميم الموتسيكل مش احط العنوان فى تصميم يتعمل فى خمس دقائق معلش ياجماعة انا زعلت جداا لما لقيت الهجوم دا انا مش زعلان من معين انما زعلان لان لقيت كل الى عاوز يقول كلمة بيقوله ومش عارف هيا ريحة فين معلش طولت عليكم وانا اشكر الاعضاء الى اهتمو للموضوع لكم منى جزيل الشكر والتقدير.........احمد البحيرىوعشان محدش يزعل مبتدى تصميم
                        احمد البحيرى

المشاركة الأصلية بواسطة ahmedkasse
                          انتو الى بتهكمو على تصميماتى وكمان بتتعمدو تقللو من الشغل الى بعملة عاوزنى اقلكو اية يعنى شكراا للى بيتهكمو على تصميماتى ولا الى يقول الحق يبقى وحش ياجماعة انا عملت تصميم المتسيكل دا واللة اصالح بية اخوانى فى المنابر على الى حصل فى موضوع الساعة وحكاية انى انافس الغرب ولكن دون جدوى برضو لقيت تهكم منكو والى عاوز يعرف شعورى ايه يقرا الرسائل الى فوق مش معنى انى اقول انى بشتغل كويس ابقى مغرور وكمان انا مطاولتش على حد فيكو ولا قلت لحد تصميمك بدائى او من قديم الازل او تطيبق لدرس اجنبى وانا عارف ان كل دا تاليف مش عارف بيجى منين كلم اخير لاعضاء المنتدى والناس الى ردت على المودوع دا خاصتا الى عاوزنى امشى من المنابر ومادخلوش تانى واللة هعملها لو دا يريحكو انا محبش اكون ضيف ثقيل على حد ارجو منكم الرد اما امشى او استمر فى المنتدى نا حاسس انى فى هجوم شديد مش عارف لية لكم منى جزيل الشكر والتقدير ..........احمد البحيرى
                          ايه حكاية الرسالة الخاصة ده ؟؟؟؟

انا آسف اخي

نحن لم نتهكم ابدا على تصميماتك بل اعجبنا بها و قدرنا احترافيتك في برنامج الفوتوشوب...

نحن نتحدث عن سبب افتخارك بهده الاحترافية و هده الثقة الزائدة عن النفس التي تحولت الى غرور و محاولة تصغير جميع أعضاء المنتدى و اظهارهم في مظهر المبتدئين....

لو كانت هده محاولة منك للحصول على أكبر عدد من الردود لمواضيعك فانا اعدك وعد الحر انني لن ارد عليك ما حييت... وآسف اخي لما وصلت اليه الامور بسبب تشبثك بطريقة تفكيرك التي لن تؤدي الى الا الاسفل...

و المنابر بيتنا كلنا و لا يطرد احد منه و لا يطلب من احد مغادرته ابدا و هو بيتي كما هو بيتك لكن يجب علينا احترام بعضنا البعض وتقدير اعمال الجميع مهما كانت بسيطة

اتمنى منك فعلا ان تقرأ الرد بالكامل و ليس مثل باقي المرات السابقة التي لا تأخد من الردود الا الجانب السلبي منها و ما يدفعك الى الرد بطريقة مختلفة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخي العزيز .. انا قلت سابقا التصميم جميل .. لكن غير اسلوبك شوي ..
                            اسلوبك سيء ..

و بعدين قسم بالله ما فهمت و لا كلمة من الرسالة الخاصة .. ارجوا ان تكتب بالفصحى ..
                            -

I'm here but Colorblind

-

خلاص ياجماعة ولا تزعلو نفسكو
                              ياريت من المشرف يلغى الموضوع بتاعى دا
                              احمد البحيرى

very gooddddd

يعمل...
                                X