Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

كل من يريد العمل في الماكس او مبتدئ ويريد الاحتراف ببلاش

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• كل من يريد العمل في الماكس او مبتدئ ويريد الاحتراف ببلاش

هذه الفكره للمصريين فقط في بادء الامر معظم الموجود علي المنتدي من مبتدئيين ومحترفيين اما لا يعملو في مجال الثري دي او يعملو ولكن غير راضيين عن نظام شغلهم اما ماديا او معنويا ومعظم الناس الذيين يحبون الثري دي ماكس عندهم حلم واحد وهو ان يعملو في شركه حتي ولو صغيره في اول الامر ولكن تنتج افلام كرتون محترمه تليق بخبرتهم في مجال الثري دي وانا عندي فكره لكل من يريد البدء في هذا المشروع الذي ممكن ان يصبح مشروع كبير وتموله شركات كبيره بعد ذلك وهو ان يجتمع كل المحترفيين والمبتدئيين المهتمين بالعمل في مجال الثري دي عن طريق المنتدي ثم نتفق علي تئجير مكان مناسب باموالنا الخاصه ثم لتقليل التكلفه يحضر كل فرد في هذه الشركه جهاز الكمبيوتر الشخصي الذي يملكه ثم يبدء احد المحترفيين في تئليف فلم كرتون واخراجه ويبدء العمل فيه بهذه الشركه الصغيره وبذلك نستطيع انا نعرض فيلمنا علي بعض الشركات او القنوات لاشهار شركتنات والمبتديئين يتعلمو ويستفادو بل ويعملو مع المحترفيين لزيادة خبرتهم ويبدء العمل الفعلي الذي كثيرا ما حلمنا به نحن المصممين للثري دي يا ريت يا جماعه اي حد عنده المبدء او حاسس ان الفكره ديه ممكن تتحقق و تحقق حلمنا يكتبلي ويبعت الرد zeingood@yahoo.com وملحوظه انا متبرع بالمكان الي هنبتدي منه المشروع مجانا وممكن ان نعطي قرصات من خلال هذا المكان ايضا في بادئ المشروع بجانب شغل الرسوم المتحركه ZEINGOOD@HOTMAIL.COM

ممكن اسئلك شوية اسئلة
    هى الفكرة فى حد ذاتها ممتازة
    بس اية المانع ان يقوم احد الاشخاص بالتمويل كامل

هل عملت دراسة جدوى للمشروع
    لو سمحت عوزل تحط احتياجاتك كاملة وتقولى خطواط واضحة ودقيقة
    اعتبر انك هتنفز الموضوع وادرسة ورد على

على فكره الفكره دى ممتازه و و أنا شفت ناس بتطبقها الآن بالفعل و شغاله بنجاح ..
      ربنا يوفقكم إنتو كمان..
      بس أهم حاجه يكون فى نظظام و الكل بيجى على نفسه علشان المصلحه الجماعيه و بإذن الله هاتوصلوا للمراد..
      M HAMMAD
      M.A.Moniem

الله--سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم--المستعان
      قال الأنيمتور المناضل منعم كامل :
      لو لم أكن أنيمتور لوددت أن أكون أنيمتور

كل من يريد العمل فى الماكس او مبتدىء ويريد الاحتراف ببلاش

الصراحه فكره جميله وانا من مصر بس انا مش محترف فى الماكس انا لسه يعنى متوسط كان نفسى احقق الحلم ده معاك بس انا زى ما قلتلك انا لسه مش محترف بس لو كان الموضوع او الفكره لاتقتصر على المحترفين فأنا من اوائل المشتركين معك

وان موافق حالا معاكم على طول الخط
          barakamr2002@yahoo.com
          handsome293@hotmail.com
          0101315937
          أسمى محمد من الجيزة
          فداك أبى وأمى يا رسول الله
          سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
          انا لله وانا اليه راجعون
          اللهم أرحم أمى وموتى المسلمين أجمعين

أحد افراد فريق ابناء المنابر(الله يرحمه)
          http://sites.google.com/site/mohamedmabruk3d/

السلام عليكم

اعتقد انى وضعت رد فى هذا الموضوع

ولكن اعتقد ان احد المشرفين ازاله ولا اعرف السبب

ولكن انا موافق على هذه الفكره

وهذا رقمى 0106494939

واميلى يوجد فى التوقيع

اتمنى من الله ان يوفقنا جميعا

انا موجود فى الويلى
            ليس للتفكير نهايه وليس للابداع نهايه
            ????????????????????????????????

ولو أنني من المغرب فاسمحوا لي على هذا الإستفسار
              حسب ما أسمع فإن أية شركة من هذا النوع سواء كانت كبيرة أو صغيرة لازم البرامج ألي بتشتغل عليها تكون برامج مرخصة . فهل فكرتم في هذا الأمر. خصوصا وأن برامج 3ds برامج باهضة الثمن....وشكرا

والله يا جماعه انا شاكر للحماس الجميل ده علشان نحقق حلمنا يا ريت الي جاهز فعلا يكلمني علي اميلي
                ZEINGOOD@YAHOO.COM_________ZEINGOOD@HOTMAIL.COM
                وبالنسبه للاخ الكريم الي بيتكلم عن ترخيص البرامج احنا مش هنرخص اي حاجه لان الشركه في اول الامر مش هتبقي مترخصه ولا معروفه لاحد حتي ننجز اول شغلنا بازن الله

يا جماعه انا شاكر لكل الناس الي متحمسه للموضوع وكمان الي بينقدو الموضوع بس زي ما الزميل الكريم قال ان الالف ميل بيبدء بخطوه و مع العلم فعلا المشروع ده في الاول هيكون مفيهوش اي عائد مادي بس ليه منفكرش في بعد كده معظمنا مش رادي بالثري دي الي بتقدمو كثير من الشركات العربيه ليه منقدمش حاجه جميله حتي والله لو مخدناش مقابل خالص في الاول بس بعد كده لمه شغلنا يتشهر ويبان اكيد سعرنا هيزيد مثل مسلسل العرائس (ظاظا فظاظه و جرجير طاظه) ولذي كان يعرض في رمضان اصحاب المسلسل عملوه بمفردهم وعردوه ببلاش علي التليفزيون وبعد ما اشتغل في التليفزيون اتعرد عليهم شغل كتير من مصر والوطن العربي يا جماعه ارجو فعلا من الي عنده وقت فادي ويقدر يشتغل الفتره الي جايه ومنغير فلوس يكلمني علي اميلي ZEINGOOD@YAHOO.COM_________ZEINGOOD@HOTMAIL.COM

يا جماعه يا ريت الي ليه في دراسة الجدوي يحاول يعملها للمشروع ويبعتها ليه علي المنتدي علشان كل الزمله تشفها علشان نبتدي بئزن الله من 15/4/2006 ينفع الميعاد ده وله ايه يا شباب والي عنده افكار لقصص افلام يقدمها لينا علي المنتدي

ازيك انا قرأت عن المشروع بتاعك في المنابر ونفسي اشارك معاك انا مستواي جيد في الماكس والبرمير وممكن اساعد معاك انا محمود من الفيوم وده اميلي ممكن تكامني عليه وعندي افكار جيدة جدا بالنسبة للفيلم الكرتون المبدأي لينا وعندي موليز جمده جدا وبتقنية عالية جدا الرجو الرد منك على الايميل وانا خريج المعهد العالي للدراسات المتطورة بالهرم قسم حاسب الي وانا بعتلك رسالة على الايميل

يا جماعه انا اسف انا كنت مشغول اليومين الي فاتو علشان انا عندي صالة بليردو وكافي نت وكنت ببيع البليردو علشان افضي للمشروع بتعنا والي فعلا جاهز يقابلني يوم الاثنين الي جاي الموافق يوم 27 الساعه 7 مساء امام مبني الازاعة والتلفزيون علي الكرنيش انا هستني الناس حتي الساعه 8 وبعد كده هنمشي انا والناس الي جت وهنروح للمكان الي عندي والي هيكون مقر شركتنا الصغيره الي هتبئي اكبر شركة ثري دي في مصر بئزن الله قريبا جدا يا ريت ردود الناس تكون سريعه ؤكي

وهذا ايملي يا اخي الكريم :

tbayati72@yahoo.com
                          موقع رائع

وانا معك اخى الكريم win.ini@msn.com
                            الروعة والجمال فى التصميم هى ان تبدع من خيالك وليس ان تسرق افكار الاخرين
                            خالد دياب اديب الشباب

خلاص الميعاد يوم الجمعه الموافق 31 الساعه 4 عصرا علشان كل الناس تبقي جاهزه بئزن الله في نفس المكان انا علي فكره هقول مواصفات شكلي علشان تعرفوني انا اسمر وبلعب كمال اجسام يعني جسمي باين عليه شويه اني بلعم في الجم ؤكي

يعمل...
                              X