Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

وبعدين هرب من الجيش ؟؟؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• وبعدين هرب من الجيش ؟؟؟

هيثم شاكر بيغنى ويقول
    ( أرمي حمولك عليا .. وأنا أشيل عنك شوية .. يا مصر يا حته منى .. وكل الدنيا ديا )
    وبعدين هرب من الجيش ؟؟؟

حد فهم حاجة !!.

البر لا يبلى والدين لا يفنى والديان لا يموت
    يا أبن ادم أفعل ما شئت كما تدين تدان

السلام عليكم

وهو هرب من الجيش ليه ؟

لا والله!!!!

تفتكر على شان يشيل عنها شويه ولا على شان مصر بالنسبه ليه كل الدنيا ديه

البر لا يبلى والدين لا يفنى والديان لا يموت
        يا أبن ادم أفعل ما شئت كما تدين تدان

حد فهم حاجة !!.
          ههههههههههههههههه
          ولا تحسبن الله غافلا عما يعمل الظالمون,
          إنما يؤخرهم ليوم تشخص فيه الأبصار,
          مهطعين مقنعي رؤوسهم لا يرتد إليهم طرفهم , وأفئدتهم هواء.

هوا وتامر حسني مقضينها في طره
            السلام عليكم أهل الديار الموحشة .. والمحال المقفرة .. أنتم لنا سلف ونحن لكم تبع .. وإنا إن شاء الله عما قريب بكم لا حقون .. يا أهل القبور .. أما الأزواج فقد نكحت .. وأما الديار فقد سكنت .. وأما الأموال فقد وزعت .. هذا خبر ما عندنا فما خبر ما عندكم ؟ مالي أراكم لا تجيبون ؟ أما لو أنهم تكلموا لقالوا وجدنا أن خير الزاد التقوى
            علي ابن ابي طالب

انا سمعت ان في قرار غير مصرح به علنيا عن منع عرض اغانيهما على قنوات التلفزيون المصري لانهما لا يمثلان قدوة جيدة للشاب المصري

هل هذا صحيح ؟
              your tsunami
              إن الحياة الدولية مثل الحياة الفردية من يحترم نفسه فيها يُحترم ، ومن يهن يسهل الهوان عليه قد ينال جزءاً من شفقة أو بعضاً من التعاطف أو جانباً من ابتسامة وربما قدراً من الفائدة ، ولكنه ينال أيضا الكثير من السخرية والاستهزاء.

والله انا مستعجب بردوا
                ده الراجل وهو بيغنيها باحس انه بيتقطع من جوة وبعدين اعرف انه هربان من الجيش وبتزوير كمان

ارض النفاق

اما تامر حسنى والله العظيم أول ما شفته قلت ده مش شكله مغنى ابدا ده شكله خارج من السجن والحمد لله اننا نرتاح من العيال دول و عقبال الي مثلهم
                Personal Website
                Twitter
                Youtube Channel

تصدق يا مصطفى تامر حسني بالذات مش نازلي من زور , قعد مرة يقنع المذيعة والمشاهدين بانه مش تخين اثناء تصوير الاغنية الفلانية , وان الناس ظلموا لما قالوا انه كان تخين فيها , بلا قرف.

والتاني هيثم , اظن انه هو اللي عملت اغنيته مشاكل , لانه كان فيها واحدة محجبة
                  your tsunami
                  إن الحياة الدولية مثل الحياة الفردية من يحترم نفسه فيها يُحترم ، ومن يهن يسهل الهوان عليه قد ينال جزءاً من شفقة أو بعضاً من التعاطف أو جانباً من ابتسامة وربما قدراً من الفائدة ، ولكنه ينال أيضا الكثير من السخرية والاستهزاء.

المشكلة أنكم لم تدركوا أن نصفي العاقل أصبح مجنونا

المشاركة الأصلية بواسطة رجل السماء
                      والله انا مستعجب بردوا
                      ده الراجل وهو بيغنيها باحس انه بيتقطع من جوة وبعدين اعرف انه هربان من الجيش وبتزوير كمان

ارض النفاق

اما تامر حسنى والله العظيم أول ما شفته قلت ده مش شكله مغنى ابدا ده شكله خارج من السجن والحمد لله اننا نرتاح من العيال دول و عقبال الي مثلهم
                      يارب ...........

المشاركة الأصلية بواسطة omar77
                        تصدق يا مصطفى تامر حسني بالذات مش نازلي من زور , قعد مرة يقنع المذيعة والمشاهدين بانه مش تخين اثناء تصوير الاغنية الفلانية , وان الناس ظلموا لما قالوا انه كان تخين فيها , بلا قرف.

والتاني هيثم , اظن انه هو اللي عملت اغنيته مشاكل , لانه كان فيها واحدة محجبة
                        بص هى العائلة الفنية كلها مش نازلالى من زور معظهم اشكالهم زى ما يكونوا خارجين من السجون الشباب فيهم تحس انهم صيع وفى حاجة غلط فيهم مش مضبوطين يعنى وانت عارف والفتايات ومعذرة لما اقول فتايات اشكالهم زى الي بيتمسكوا فى قضايا الاداب

وكل واحد فاكر نفسه ياما هنا ياما هناك ودى بتفقعنى بصراحة وتيجى تشوف الاعلامين تلاقيهم نازلين مدح فيهم وده نجم مش عارف أيه وبتشبهم بناس كبيرة أوى عليهم
                        ويوم لما واحد يجى ينقدهم من الاعلامين يقولولك شايفين الحقد شايفين اعداء النجاح وانت عارف الباقى

ده انا مخنوق جدا ونفسى اروحلهم فى السجن واضربهم بالنار هناك حسنى الله ونعم الوكيل

كنت بقرأ فى جريدة الاذاعة والتليفزيون وفت صحفى صديق لتامر حسنى راح ليه السجن وعمل معاه حوار وتبقى عايز تمسك الصحفى الي كاتب الموضوع ده تبقى عايز تمسكه تربطه فى شكمان العربية وتدوس على 300 كيلو
                        يقلك لقد اوقعوا بتامر حسنى ادعداء النجاح
                        والصحفى يقولك تامر حسنى ده صديقى ولا يمكن يعمل كدا وانا عارفه كويس

بصراحة البلد دى ضايعة ضايعة
                        Personal Website
                        Twitter
                        Youtube Channel

هههههههههه اضحك الله قلبك يا ريس
                          انت شايل منهم اشي وشويّات

نعم صحيح سمعت هكذا تصريحات , بان اعداء النجاح هم اللي تسببوا بهذه القضية والخ الخ الخ

لكن الحمد لله ان القضاء كان نزيه
                          كان تم الافراج عنهم بكفالة , لكن تم اعادة النظر في الامر وتم رفض الافراج عنهم حتى مع استعدادهم لدفع الكفالة
                          your tsunami

الموضوع الأصلي كتب بواسطة رجل السماء
                            والله انا مستعجب بردوا

ارض النفاق

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مشاكل

اعتقد انه فيه بنت اسمها مصر مش مصر البلد يعني....

و هو عاوز يشيل عنها شوية لكنه اتورط و ما عاد يرد يشيل بعد كده... و هرب (شيال)
                              _____________________________________________________
                              فأما الزبد فيذهب جفاء وأما ما ينفع الناس فيمكث في الأرض

يعمل...
                              X