Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

جميع محاضرات الباشمهندس احمد فى ال editable poly , reactor بنظام torrent

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• جميع محاضرات الباشمهندس احمد فى ال editable poly , reactor بنظام torrent

السلام عليكم و رحمه الله وبركاته

نظرا لصعوبه الحصول على هذه الدروس كامله فالحمد لله قد قمت برفع هذه الدروس على موقع http://arabbit.net

و هذا بعد موافقه الباشمهندس احمد على ذلك

الدروس مرفوعه بنظام التورنت , كل ما عليك انك تسجل فى الموقع ثم تقوم بتنزيل الدروس

هذا الموضوع ليس دعايه للموقع انا كل اللى عايزه هو ان الكل يستفيد من هذه الدروس نظرا لأهميه الدروس

و بالنسبه لمن لا يعرف كيفيه التنزيل بنظام التورنت , هذه وصله بها شرح كافى لكيفيه التنزيل و بعده برامج و قام بالشرح الاخ العزيز احمد بكر
    http://arabbit.net/forums.php?action...pic&topicid=26

ارجو من الاعضاء اللذين يقومون بتحميل الملف ان يساعدو برفعه حتى يمكن للأخرين رفعه بسهوله

المهم هذه وصلات الدروس :

محاضرات الباشمهندس احمد فى ال EDITABLE POLY
    http://arabbit.net/details.php?id=276

محاضرات الباشمهندس احمد فى ال REACTOR
    http://arabbit.net/details.php?id=289

مش فاضل غير انكم تدعو لمن قام بشرح هذه الدروس و بالمره من ساهم فى الرفع

يا أخي بارك الله فيك وفي الباشمهندس أحمد ...
    فعلا مجهود طيب تشكر عليه ...

الف مليون شكر يا باشا
      جاااااااااااااارى التحمييييييييييييييييييييل
      GeMy
      فريق الويب العربي
      www.arabwebteam.com
      my mail
      mazakonia_2006@yahoo.com

جهد عظيييييييييم جداً
        بارك الله فيك وفى الأستاذ أحمد

اللهم وفقنى لما تحبه وترضاه
        Welcome to my my official page
        Mr.Dilla |Creative Graphic Designer

أخي بارك الله فيك وفي الباشمهندس أحمد ...

موقع التورنت العربى ليس له معنى !
            لا يوجد seeders دائما ... و انا عضو فيه ودائما ما يخيب املى فى التحميل منه
            و كل الاخوة الذين قامو برفع ملفات كبيرة .. و مع الشكر لهم الا ان مجهودهم قد ضاع بلا معنى و ابسط مثال على ذلك الملفات التى رفعها الاخ صبرى من فترة ... لن يستطيع احد تحميلها لانها اصبحت inactive و حتى لو لم تصبح كذلك ... عدد ال seeders قليل جدا " مع كل الملفات " و سرعة التحميل تكون مأساوية !

فلماذا من وقت لاخر يظهر من يقول ... موقع التورنت العربى و حمل كما تريد ..... ؟؟؟؟؟؟؟؟
            و تم رفع ملفات كذا و كذا ؟
            اذا كنتم تريدون الخير للاعضاء فيرجى اختيار public server و التحميل منه ... على الاقل الأجانب كما يأخذون يعطون ......
            http://heilschwingung.at/188e0

لقد فقت الأمل في معرفة كيفية التعامل مع هذا الموقع
              برجاء رفع دروس Editable Poly ع أي موقع أخر
              لا تنس ذكر الله تعالى
              لا إله إلا الله

السلام عليكم و رحمه الله وبركاته

اولا احب اوجه شكرى لكل من شارك بالرد , و بالنسبه للمجهود انا معملتش حاجه , الباشمهندس احمد هو اللى الله يكون فى عونه و يوفقه فى ما يحب و يرضاه

الاخ cyfer : افتكر كان فيه مقوله او مثل بيقول مشوار الميل يبدأ بخطوه انا مش فاكر بالضبط و لكنه فى نفس المعنى

انا قصدى ان الموقع تم افتتاحه من فتره قليله على حد علمى و ما اعتقدش ان اى موقع فى البدايه هاتلاقى فيه seeders جاهزين

شىء طبيعى جدا انك تلاقى عدد الاعضاء قليلين هذا لأنه فى البدايه , انا ماعتقدش ان موقع زى 1bt.ru اول مابدء كان فيه عدد كبير من ال seeders اكيد بدء زى اى تراكر فى البدايه

و ان كنت عايز تلوم فمن الافضل انك تلوم على الاعضاء اللى بيحملو الملف ولا يساعدو برفعه , الموقع ما هو الا وسيله

غير كده انا ماقولتش حمل كما تريد بالعكس انا لا انكر ان السرعه ضعيفه الى حد ما و هذا بسبب انى ارفع بعض من الملفات لوحدى

( ... على الاقل الأجانب كما يأخذون يعطون ...... ) انا لا اعتقد نهائيا ان الاجانب نموذج يضرب به المثل
                او حتى يقتدى بهم

و بالنسبه لموضوع ال public server لو اصدك على تراكر اجنبى انا لا اعتقد ان فيه اى حد اجنبى هاينزل تعليم باللغه العربيه و هاتفضل نفس المشكله موجوده و هى عدد ال seeders

المهم اعتقد ان كلنا اولاد ادم يعنى كلنا اخوه كان ممكن تستخدم اسلوب النصيحه او تقدم وجهة نظرك او رأيك فى الموضوع صدقنى كان هايبقى افضل من الهجوم

انا مش عايزك تضايق من كلامى و انا منتظر منك النصيحه لو فيه طريقه افضل مع الشرح

يا سيدى انا و الله مش باهاجمك اطلاقا .. ارجوك اقرأ مشاركتى مرة تانية !
                  انا باقول ان
                  كل الاخوة الذين قامو برفع ملفات كبيرة .. و مع الشكر لهم الا ان مجهودهم قد ضاع بلا معنى

اما فكرة الاجانب لا يصح الاقتداء بهم ...... و الله لو بيحافظو على الحقوق و يقدروا تعب اى انسان يوفر لهم ملفات مفيدة .... اذن اكيد يجب الاقتداء بهم

على العموم مش هو ده المهم ....

المهم ان كان فيه طريقة لتحويل ال mail الى سيرفر ...و سرعة التحميل هاتكون معقولة جدا ... و كمان هاتكون ب password و كل اللى يقدر يعمله اى user هو انه يحمل الملفات فقط ... و لا يستطيع الاطلاع على بريدك الشخصى .... و الطريقة كانت بتنفع مع ال gmail .... انا مش فاكرها بالضبط ... لو ماكانش فيه اى شخص جرب الموضوع ده .... سأحاول جاهدا العثور عليها ....

اخيرا ... انا لم اتهمك و لا اى شخص من الاعضاء بقول " و حمل كما تريد "
                  المشكلة ان اسلوب المشاركات المتعلقة بموقع التورنت العربى دائما توحى بأن "...خلاص كل المشاكل انتهت و الملفات اصبحت تورنت " .....
                  http://heilschwingung.at/188e0

السلام عليكم

انا سعيد بالرد و بالنسبه لموضوع المهاجمه انا لما قريت ( موقع التورنت العربى ليس له معنى !)

ده اللى خلانى افهم كده عامتا انا اعتذر عن خطئى فى الفهم

و بالنسبه تحويل ال mail 2 server انا بصراحه مش فاكر الطريقه حاليا بس اعتقد انى عندى شرح لهذه الطريق

المشكله بس انى فاضلى ايام قليله و هاتبتدى الامتحانات عشان كده انا هاخر موضوع ال server لبعد الامتحانات

بس انا هافضل ارفع الملفات على موقع التورنت العربى مؤقتا عشان على الاقل يكون فيه اكتر من طريقه لتنزيل الدروس

و الحمد لله عدد ال seeders زاد من كام يوم يعنى فيه بارقه امل بالنسبه لزياده السرعه نوعا ما

انا بقول نوعا ما مش سرعه خرافيه عشان الاعضاء ياخدو بالهم من هذه النقطه

و شكرا على النصيحه اخى cyfer

يعمل...
                    X