معاينة نتيجة التصويت: ياريت الناس الي حاسه ان المصممين العرب ممكن يصلو زي الغربيين يصوتو

المصوتون
15. أنت لا تستطيع المشاركة في هذا التصويت
  • اكيد بالأصرار

12 80.00%
  • ممكن

2 13.33%
  • معديش فكره انا مالي يا عم

0 0%
  • يا عم خليك في الي انتا فيه وخليك ساكت

1 6.67%

موضوع: الحمد لله موضوع انشاء شركه رسوم متحركه بدء يتحئأ

ردود: 14 | زيارات: 1216

Smile الحمد لله موضوع انشاء شركه رسوم متحركه بدء يتحئأ

احنا اتقابلنا يوم الجمعه وعملنا ميعاد تاني يوم الثلاث علشان الناس الي اعتزرت تيجي والحمد لله اتجمعني واتفقنا وعملنا الفريق وهنبتدي الشغل من يوم الجمعه بئزن الله وقد تم اختيار الفريق فمن يريد المشاركه بأفكار يبعتها لنا علي المنتدي وسوف نخبركم بالجديد بئزن الله وانتظرو مننا شغل ان شاء الله يكون كويس وعند حسن ظنكو من يريد قرائة المشروع الاصلي يدخل هناhttp://www.maxforums.net/showthread.php?t=66716 والناس الي معانا في المشروع هما ابو معاز-محمد نبيل-احمد يحي- كريم-خالد-حنان-حسن محمد-محمد-وجدي-احمد زين واهم شئ أسعدنا كلنا اننا كلنا وخدين الموضوع بجديه جدا وباسرار علشان نوري الناس الي خيفه تتئدم خطوه ان الموضوع سهل ومفهوش اي مخاطر والغرب وصلو بكده احنا ان شاء الله ابتدينا الفكره الي انا كنت كتبها وعارف ان محدش هيعبرني لاكن الحمد لله ان فيه ناس عندها الحماس ده وعيزه تبئه حاجه وشكرا خاص للناس الي متئدرش تكون معانا لاكن بتشجعنا وان شاء احنا هنعمل شغل كويس بئزن الله وهنعرضه علي المنتدي وربنا يسهل ويعجبكم بئزن الله ويا ريت اي شخص عنده اي افكار يكتبلنا علشان نتقدم للامام من خلال تشجيعكم وافكاركم
    أخر تعديل بواسطة ZEIN في 05 / 04 / 2006 الساعة 04:42 AM

اكيد بالأصرار كنت اتمني اشارك لاكن للاسف لست من القاهرة

عضو فعال
    صور رمزية محترف صور
    المنطقة
    الأراضى العربيه أوطانى..ولكن شأنى عجيب فى الترحال لبلاد الغرب الملعون
    ردود
    204
    ربنا يوفقكم..لماذا لا تبدئوا بعمل دينى مثل فيلم او مسلسل دينى عله يكون فاتحه خير عليكم
    مواقع مفيده:
    1 لهواه تصميم السيارات.تفضلو مئات المساقط المختلفه لجميع انواع السياراتhttp://www.3dcenter.ru/blueprints/

2 موقع رائع للتدريبات على جميع انواع البرامج.فقط اضغط على لوجو البرنامج الذى تعمل عليه و ستجد عشرات من التدريبات الرائعهhttp://www.cgtutorials.com/

3 عالم المات باينتنج..اضغط على إسم الفيلم لتشاهد كيف فعلو هذه الموثرات..شاهد و تحمسhttp://www.matteworld.com/film/index.html

4 مئات الخامات و الإكساءات المجانيهhttp://www.3dlinks.com/links.cfm?categoryid=10&subcategoryid=94

عضو نشيط
    صور رمزية elgeneral
    المنطقة
    EGYPT... USA
    ردود
    812
    ربنا يكرمك يازين ويوفقكم يارب
    وانا شايف أنه اكيد بالأصرار هنوصل
    لأن عيبنا اننا مبنتحركش فكرين ان احنا اقل من غيرنا وبنفضل فى نفس المكان
    لكن خطوتك دى تحسب أكبر خطوه فى طريق النجاح
    ومالكش دعوه باللى يقولك اى كلام يحطم معنوياتك وياريت يفكر انه يعمل زيك بدل ما ينتقد وخلاص
    ويارب اسمع عنكم كل خير
    بالتوفيق لك ولكل اعضاء الفريق

اللهم وفقنى لما تحبه وترضاه
    Welcome to my my official page
    Mr.Dilla |Creative Graphic Designer

عضو متميز
    صور رمزية Limponi_3d
    المنطقة
    شمال السودان شرق ليبيا غرب السعودية جنوب فلسطين
    ردود
    1,388
    ربنا يوفقكوا يارب

انا شاكر لكل الناس الي بشجعنا ويا رب نكون عند حسن ظنكو فينا وشكرا علي الفكره يا اخ محترف صور اما بالنسبه لفلاشاوي فانا مستغرب من الاحباط الي عنده ده ليه يا حبيبي كده مع اني دخلت علي موضوعك وشكرت فيه وشجعتك ارجو من الناس الي زي فلاشاوي انها تشفلها شغلانه تنيه غير الجرافيك لانو عايز اصرار وعزيمه واحنا ان شاء الله هنوري امثالك من المتخذلين والمحبطين اننا احنا العرب ممكن نوصل واكيد هنوصل احنا مش نقصين عقل وله زكاء عن الغرب كل الحكايه انهم عيزين يبئو احسن مننه وعندهم اصرار واحنا بشوية تعب واستحمال من الكلام الي من ناس زي فلاشاوي هنوصل بئزن الله والله ناس عجيبه وغريبه

اكيد بالاصرار طبعا ربنا يوفقكم وانا معاكم ولكنى الان مشغول في الدراسة وانشاء الله انا معكم بعد الانتهاء من دراستى
    بالتوفييييييييييييييييييييييييييق
    GeMy
    فريق الويب العربي
    www.arabwebteam.com
    my mail
    mazakonia_2006@yahoo.com

مشرف منبر Video Editing
    صور رمزية sofiane_av
    المنطقة
    Algeria
    ردود
    2,253
    أفكار رائعة منكم ....... بارك الله فيكم ......وأعانكم للوصول إلى أهدافكم ....

هههههه خيارات التصويت رائعة .
    لكن يمكن إضافة خيار استبعد يا للأسف لا بل يمكن حصوله يوما ما ... وهو :
    أكيد بل وأكثر من الغربيين إن شاء الله ....
    ... التعثر والسقوط في الطريق الصحيح، خير من السير بسلام في الطريق الخطأ.

مشرف سابق
    صور رمزية Moh Taia
    ردود
    2,980
    ربنا هايوفقكم باذن الله
    أهم حاجه تستمروا وتشجعوا بعض أول بأول و مافيش حاجه مستحيله
    (موقع للإطلاع) http://orange.blender.org/
    ده موقع عملته مجموعة شباب زيكم وحطوا خطة عمل 6 شهور لإنتاج فيلم قصير و الموضوع نجح الحمد لله وحاليا بيعملم السيديهات يمكن تلاقوا فيه أفكار تنفعكم
    بالتوفيق
    و ما توفيقي الا بالله

عضو فعال
    صور رمزية m_elswaf
    المنطقة
    ام الدنيا
    ردود
    215
    قبل ما اوجه كلامي لاي حد انا بشكر ربنا على روح الحماس اللي مليه الفريق علشان انا حسيت بالروح ده من أول مره شفت الفريق فيها وعلى فكرة انا واحد من الفريق " محمد جمال " وارجوا من اي متحمس بالفكرة معانا وكان نفسة يشترك معانا انا ميبخلش علينا بالافكار وميخفش اننا مش هانزكر اسمه في العمل لو كانت الفكرة نالت اعجابنا وبالفعل هانطبقها بس ياريت محدش يبخل علينا بأي فكرة ولو كانت بسيطة

مشرف منبر 3D Studio MAX
    صور رمزية ابومعاذ
    المنطقة
    وطنى هنا او قل هنالك حيث يبعثها المنادى الله اكبر
    ردود
    5,117
    بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم ما سهل الا مجعلته سهلا

وانك ان شئت جعلت الصعب سهلا

الحمد لله رب العالمين الذى له

الفضل والمنه والحمد لله الذى

الف قلوبنا وجمع شتاتنا اتمنى من الله ان يوفق

الجميع الى مايحب ويرضى اشكر كل من شارك بالرد

على موضوع مشروعنا ان كان رد بالسلبيه او بالايجابيه

او بالنقد او بالتشجيع او بتكسير المجاديف فوالله الذى لا اله غيره

كل هؤلاء قد افادونا ومهدوا لنا طريقا عزمنا ان نمضيه بعون من الله

وبصبر منه وسلون اناشد كل من يملك الاراده وكل من يريد لامتنا ان تنهض من غفوتها

وان تكون لها حضارة فى كل شيئ ان لاييأس ةلا يحقر من حلم بما لو اقدم فيه خطوة

لتغيرت مقاييس حايته او تراجع عن حلمه ظل واقفا متصلبا مكانه من يريد ان يتحرر من

قبضة الانبهار بالغير فاليبهر هو غيره ومن يريد ان يسمع دائما فليتكلم

كى يسمع منه الاخرين اتمنى من الله ان يمضى شبابنا وان يتسلحوا بالصبر

والاراده والتضحية فكل اولئك طريق النجاح
    اتمنى من الله ان لا يبخل علينا احبائنا واخواننا من الدعاء

ونحن نفتح احضاننا لكل من يريد ان يشارك معنا ولو

بكلمه نصح او بسمه امل او دعوه بظهر الغيب من القلب

لتصل ان شاء الله للقلب

اخوكم ابومعاذ

بالتوفيق إن شاء الله
    ما رأيك أن حفظ القرآن الكريم و 12,000حديث

في 3 سنوات فقط ؟؟؟

تحقق لك حلمك

والله انا بالنيابه عن كل المجموعه بتعتي بشكر كل الناس الي بتشجعنا بكلمها وانا سعيد جدا بالناس الي جت واشتركت معايه في الفكره ديه والحمد لله انهم كلهم بسراحه اخلاق جدا ومريحين جدا وشكر خاص للاخ (مستني) لانه تفضل مشكورا وكلمني علي الاميل وعرفني ببرنامج جميل هيساعدنا في شغلنا وهو اسمه Cat وحاول يبعته من علي النت وفضل اعد معايه اكثر من ساعه ومعطل نفسه علشان البرنامج يوصلني بس للاسف ان ان البرنامج كبي وانا طلبت منه انه يوقف الارسال وشكرته وقلت له اني هحاول اجيبه من صديق تاني وخصوصا انه من الاسكندريه وهو وعدني انه هيكتب علي المنتدي علشان يعرفنا اشياء عن البرنامج بئزن الله البرنامج خاص بالانميشن

والله انا بالنيابه عن كل المجموعه بتعتي بشكر كل الناس الي بتشجعنا بكلمها وانا سعيد جدا بالناس الي جت واشتركت معايه في الفكره ديه والحمد لله انهم كلهم بسراحه اخلاق جدا ومريحين جدا وشكر خاص للاخ (مستني) لانه تفضل مشكورا وكلمني علي الاميل وعرفني ببرنامج جميل هيساعدنا في شغلنا وهو اسمه Cat وحاول يبعته من علي النت وفضل اعد معايه اكثر من ساعه ومعطل نفسه علشان البرنامج يوصلني بس للاسف ان ان البرنامج كبي وانا طلبت منه انه يوقف الارسال وشكرته وقلت له اني هحاول اجيبه من صديق تاني وخصوصا انه من الاسكندريه وهو وعدني انه هيكتب علي المنتدي علشان يعرفنا اشياء عن البرنامج بئزن الله البرنامج خاص بالانميشن

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل