Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الحمد لله موضوع انشاء شركه رسوم متحركه بدء يتحئأ

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الحمد لله موضوع انشاء شركه رسوم متحركه بدء يتحئأ

احنا اتقابلنا يوم الجمعه وعملنا ميعاد تاني يوم الثلاث علشان الناس الي اعتزرت تيجي والحمد لله اتجمعني واتفقنا وعملنا الفريق وهنبتدي الشغل من يوم الجمعه بئزن الله وقد تم اختيار الفريق فمن يريد المشاركه بأفكار يبعتها لنا علي المنتدي وسوف نخبركم بالجديد بئزن الله وانتظرو مننا شغل ان شاء الله يكون كويس وعند حسن ظنكو من يريد قرائة المشروع الاصلي يدخل هناhttp://www.maxforums.net/showthread.php?t=66716 والناس الي معانا في المشروع هما ابو معاز-محمد نبيل-احمد يحي- كريم-خالد-حنان-حسن محمد-محمد-وجدي-احمد زين واهم شئ أسعدنا كلنا اننا كلنا وخدين الموضوع بجديه جدا وباسرار علشان نوري الناس الي خيفه تتئدم خطوه ان الموضوع سهل ومفهوش اي مخاطر والغرب وصلو بكده احنا ان شاء الله ابتدينا الفكره الي انا كنت كتبها وعارف ان محدش هيعبرني لاكن الحمد لله ان فيه ناس عندها الحماس ده وعيزه تبئه حاجه وشكرا خاص للناس الي متئدرش تكون معانا لاكن بتشجعنا وان شاء احنا هنعمل شغل كويس بئزن الله وهنعرضه علي المنتدي وربنا يسهل ويعجبكم بئزن الله ويا ريت اي شخص عنده اي افكار يكتبلنا علشان نتقدم للامام من خلال تشجيعكم وافكاركم
    15
    اكيد بالأصرار
    0%
    12
    ممكن
    0%
    2
    معديش فكره انا مالي يا عم
    0%
    0
    يا عم خليك في الي انتا فيه وخليك ساكت
    0%
    1

اكيد بالأصرار كنت اتمني اشارك لاكن للاسف لست من القاهرة

ربنا يوفقكم..لماذا لا تبدئوا بعمل دينى مثل فيلم او مسلسل دينى عله يكون فاتحه خير عليكم
      مواقع مفيده:
      1 لهواه تصميم السيارات.تفضلو مئات المساقط المختلفه لجميع انواع السياراتhttp://www.3dcenter.ru/blueprints/

2 موقع رائع للتدريبات على جميع انواع البرامج.فقط اضغط على لوجو البرنامج الذى تعمل عليه و ستجد عشرات من التدريبات الرائعهhttp://www.cgtutorials.com/

3 عالم المات باينتنج..اضغط على إسم الفيلم لتشاهد كيف فعلو هذه الموثرات..شاهد و تحمسhttp://www.matteworld.com/film/index.html

4 مئات الخامات و الإكساءات المجانيهhttp://www.3dlinks.com/links.cfm?categoryid=10&subcategoryid=94

ربنا يكرمك يازين ويوفقكم يارب
        وانا شايف أنه اكيد بالأصرار هنوصل
        لأن عيبنا اننا مبنتحركش فكرين ان احنا اقل من غيرنا وبنفضل فى نفس المكان
        لكن خطوتك دى تحسب أكبر خطوه فى طريق النجاح
        ومالكش دعوه باللى يقولك اى كلام يحطم معنوياتك وياريت يفكر انه يعمل زيك بدل ما ينتقد وخلاص
        ويارب اسمع عنكم كل خير
        بالتوفيق لك ولكل اعضاء الفريق

اللهم وفقنى لما تحبه وترضاه
        Welcome to my my official page
        Mr.Dilla |Creative Graphic Designer

ربنا يوفقكوا يارب

انا شاكر لكل الناس الي بشجعنا ويا رب نكون عند حسن ظنكو فينا وشكرا علي الفكره يا اخ محترف صور اما بالنسبه لفلاشاوي فانا مستغرب من الاحباط الي عنده ده ليه يا حبيبي كده مع اني دخلت علي موضوعك وشكرت فيه وشجعتك ارجو من الناس الي زي فلاشاوي انها تشفلها شغلانه تنيه غير الجرافيك لانو عايز اصرار وعزيمه واحنا ان شاء الله هنوري امثالك من المتخذلين والمحبطين اننا احنا العرب ممكن نوصل واكيد هنوصل احنا مش نقصين عقل وله زكاء عن الغرب كل الحكايه انهم عيزين يبئو احسن مننه وعندهم اصرار واحنا بشوية تعب واستحمال من الكلام الي من ناس زي فلاشاوي هنوصل بئزن الله والله ناس عجيبه وغريبه

اكيد بالاصرار طبعا ربنا يوفقكم وانا معاكم ولكنى الان مشغول في الدراسة وانشاء الله انا معكم بعد الانتهاء من دراستى
              بالتوفييييييييييييييييييييييييييق
              GeMy
              فريق الويب العربي
              www.arabwebteam.com
              my mail
              mazakonia_2006@yahoo.com

أفكار رائعة منكم ....... بارك الله فيكم ......وأعانكم للوصول إلى أهدافكم ....

هههههه خيارات التصويت رائعة .
                لكن يمكن إضافة خيار استبعد يا للأسف لا بل يمكن حصوله يوما ما ... وهو :
                أكيد بل وأكثر من الغربيين إن شاء الله ....
                ... التعثر والسقوط في الطريق الصحيح، خير من السير بسلام في الطريق الخطأ.

ربنا هايوفقكم باذن الله
                  أهم حاجه تستمروا وتشجعوا بعض أول بأول و مافيش حاجه مستحيله
                  (موقع للإطلاع) http://orange.blender.org/
                  ده موقع عملته مجموعة شباب زيكم وحطوا خطة عمل 6 شهور لإنتاج فيلم قصير و الموضوع نجح الحمد لله وحاليا بيعملم السيديهات يمكن تلاقوا فيه أفكار تنفعكم
                  بالتوفيق
                  و ما توفيقي الا بالله

قبل ما اوجه كلامي لاي حد انا بشكر ربنا على روح الحماس اللي مليه الفريق علشان انا حسيت بالروح ده من أول مره شفت الفريق فيها وعلى فكرة انا واحد من الفريق " محمد جمال " وارجوا من اي متحمس بالفكرة معانا وكان نفسة يشترك معانا انا ميبخلش علينا بالافكار وميخفش اننا مش هانزكر اسمه في العمل لو كانت الفكرة نالت اعجابنا وبالفعل هانطبقها بس ياريت محدش يبخل علينا بأي فكرة ولو كانت بسيطة
                    قليل من الناس من تجدهم كالنار اذا صرت بجانبهم اضائو لك طريقك واذا صرت عكسهم احرقوك

أحد افراد فريق ابناء المنابر(الله يرحمه)

بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم ما سهل الا مجعلته سهلا

وانك ان شئت جعلت الصعب سهلا

الحمد لله رب العالمين الذى له

الفضل والمنه والحمد لله الذى

الف قلوبنا وجمع شتاتنا اتمنى من الله ان يوفق

الجميع الى مايحب ويرضى اشكر كل من شارك بالرد

على موضوع مشروعنا ان كان رد بالسلبيه او بالايجابيه

او بالنقد او بالتشجيع او بتكسير المجاديف فوالله الذى لا اله غيره

كل هؤلاء قد افادونا ومهدوا لنا طريقا عزمنا ان نمضيه بعون من الله

وبصبر منه وسلون اناشد كل من يملك الاراده وكل من يريد لامتنا ان تنهض من غفوتها

وان تكون لها حضارة فى كل شيئ ان لاييأس ةلا يحقر من حلم بما لو اقدم فيه خطوة

لتغيرت مقاييس حايته او تراجع عن حلمه ظل واقفا متصلبا مكانه من يريد ان يتحرر من

قبضة الانبهار بالغير فاليبهر هو غيره ومن يريد ان يسمع دائما فليتكلم

كى يسمع منه الاخرين اتمنى من الله ان يمضى شبابنا وان يتسلحوا بالصبر

والاراده والتضحية فكل اولئك طريق النجاح
                      اتمنى من الله ان لا يبخل علينا احبائنا واخواننا من الدعاء

ونحن نفتح احضاننا لكل من يريد ان يشارك معنا ولو

بكلمه نصح او بسمه امل او دعوه بظهر الغيب من القلب

لتصل ان شاء الله للقلب

اخوكم ابومعاذ

بالتوفيق إن شاء الله
                        ما رأيك أن حفظ القرآن الكريم و 12,000حديث

في 3 سنوات فقط ؟؟؟

تحقق لك حلمك

والله انا بالنيابه عن كل المجموعه بتعتي بشكر كل الناس الي بتشجعنا بكلمها وانا سعيد جدا بالناس الي جت واشتركت معايه في الفكره ديه والحمد لله انهم كلهم بسراحه اخلاق جدا ومريحين جدا وشكر خاص للاخ (مستني) لانه تفضل مشكورا وكلمني علي الاميل وعرفني ببرنامج جميل هيساعدنا في شغلنا وهو اسمه Cat وحاول يبعته من علي النت وفضل اعد معايه اكثر من ساعه ومعطل نفسه علشان البرنامج يوصلني بس للاسف ان ان البرنامج كبي وانا طلبت منه انه يوقف الارسال وشكرته وقلت له اني هحاول اجيبه من صديق تاني وخصوصا انه من الاسكندريه وهو وعدني انه هيكتب علي المنتدي علشان يعرفنا اشياء عن البرنامج بئزن الله البرنامج خاص بالانميشن

والله انا بالنيابه عن كل المجموعه بتعتي بشكر كل الناس الي بتشجعنا بكلمها وانا سعيد جدا بالناس الي جت واشتركت معايه في الفكره ديه والحمد لله انهم كلهم بسراحه اخلاق جدا ومريحين جدا وشكر خاص للاخ (مستني) لانه تفضل مشكورا وكلمني علي الاميل وعرفني ببرنامج جميل هيساعدنا في شغلنا وهو اسمه Cat وحاول يبعته من علي النت وفضل اعد معايه اكثر من ساعه ومعطل نفسه علشان البرنامج يوصلني بس للاسف ان ان البرنامج كبي وانا طلبت منه انه يوقف الارسال وشكرته وقلت له اني هحاول اجيبه من صديق تاني وخصوصا انه من الاسكندريه وهو وعدني انه هيكتب علي المنتدي علشان يعرفنا اشياء عن البرنامج بئزن الله البرنامج خاص بالانميشن

يعمل...
                            X