Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

موضوع مهم

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• موضوع مهم

بالنسبه ليا دا اخر موضوع اكتبه فى المنتدى اللى بقى غلس
    اول حاجه انا خلاص مش عايز حد يقولى ايه الحكايه والروايه المشكله انى بتابع الناس واحاول اساعدهم
    ومفيش حد من اللى اانا بساعدهم عايزيكتبلى فى اى موضوع خاص بيا ولا حتى من المحترفين اللى ملهمش لازمه
    وفى مشكله كمان ان الظاهر اللى المفروض الناس تنتقده يبقى محترف ماكس
    طب ايه الفايده مهو اساسا محترف وفى غيرى كتير طبعا مخنوقين من النظام ده وانا اتكلمت قبل كده فى الموضوع ده
    ومش عايز حد يواسينى باى حاجه
    وعلى فكره الموضوع ده للقرايه بس مش عايز حتى حد يرد
    والف سلامه

لو لم اكن مصريا لوددت ان اكون اسكندرانيا
    www.9gfx.info

اخي امير
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    لم اتوقع أن ارى هذه الرساله منك في يوم من الايام وخاصة وأنت صاحب قلب ابيض وشخصيه رائعه وبالنسبة لي فأنت فاكهة في المنتدى هذا وانا اقسم أنني لم أدخل على موضوع إلا وأجد ردك موجود فيه ومتأكد بأنك تود مساعدة الغير ولكن أريد منك أن تهدء أعصابك وتتراجع عن كلامك هذا لان فقدانك خسارة لي كبيره في هذا المنبر ولغيري أما بالنسبه لموضوع الانتقاد والمحترفين أنا أبغى اسئلك سوال
    يعني اذا المحترف لم يرد عليك أولم ينتقدك خلاص يعني انت فاشل؟ عملك فاشل؟ مش مهم انه المحترف ولا الفنان الكبير هوا اللي يرد عليك المهم انك كيف تكسب جمهور ومتابعين لك وأصدقاء لك وأنا بالنسبة لي أول المتابعين لك وانتظر أن أرى أعمالك كما يوجد غيري وانا اعرف .
    ارجوا ان تسحب كلامك هذا وتعيد النظر وصدقني سوف احزن وازعل كثير اذا نفذت كلامك
    اخوك عزيز
    في داخلك منجم للإبداع فتش عنه ولكن قبل ذلك تعلم التنقيب حتى لا تكسر الألماس.
    الحياه أشبه بصندوق مغلق ، ومفتاحه هو العمل ، وإن أداء الأعمال بإتقان عال يفتح الباب أمام الحصول على أعمال أرقى وأكبر .
    لنركز على الحقيقة والمحتوى في النقد ، لا على لغة الخطاب ونبرة الكلام ، فقد يكون الناقد محباً وصادقاً لكنه لم يوفق لإلباس نصحه غلافاً هادئاً ومناسباً
    اللهم اعطهم ضعف ما يتمنون لي

اخى امير تلاحظ ان اكتر ردود لرجل السماء والخ نورى والحسنى ووووا..
      عشان الناس دى اديمه والعمل بيجبر اى شخص للرد
      حاول تخلى ده دافع ليك مش هزيمه حاول تشتغل اكتر وتجتهد اكتر عملك هيتحسن اكتر والردود هتكتر اكتر
      وده هيديك حافظ اكتر ومستواك هيعلى اكتر
      ومستنى اعمالك وسيبك من الكلام الفارغ ده
      كتابى لتعليم برنامج مايا بالعربى
      http://aegypt72.googlepages.com/1.doc
      تعلم الانجليزية على ضمانتى
      http://maxforums.net/showthread.php?t=120347&page=2
      إسطونات محادثه(جمل+قطع) إنجليزى عربى
      http://maxforums.net/showthread.php?t=139351
      أكثر من مائة جملة للغة الانجليزية تساعدك على التحدث
      http://maxforums.net/showthread.php?t=108633

لا ياخى x_10dانا ميمنيش اللى يرد عليا محترف ولا لا بس انا يهمنى زى مانا بهتم بالناس يهتمو بيا
        وانا بجد بعتز بكلامك ده انت والاخ مايا ماكس خصوصا برده كلامه وبشكركو جدا بس انا اخدت قرار وهتابع من بعيد من غير مشاركه وياريت تبعتولى على الخاص اسمائكو الحقيقيه وياريت اعرف الايميلات بتاعتكو
        عشان لو قدرت اكلمكو على الماسينجر وياريت يكون ياهو وشكرا

www.9gfx.info

الاخ امير
          السلام عليكم
          استهدي بالله و لا تحمل الامور اكثر مما تحتمل
          مع تحياتي
          يقول الله تعالي في الحديث القدسي:
          ( يا ابن آدم أنا لك محب فبحقي عليك كن لي محبا)

لا لا لا يا اخي عامر
            ما توقعت ابداً يحصل منك كذا !
            خليك صبور ولا تستعجل الردود والنقد
            معلش ربما لا اشاهد مواضيعك بسبب انها تنزل في اسفل الصفحة بسرعة !
            فالمنتدى اصبح نشيط اكثر من السابق بكثير
            واتمنى تتفهم الامور بعقلانية وانت اكبر من انك تطلع وتتركنا هنا نترجاك ترجع
            ولك تقديري واحترامي
            Creative Mind Evolution

يا امير خليك امير انا دخلت على الموضوع دة عشان لقيت اسمك بس مش عشان انت محترف ولا غيره وبعدين يا اخي انا كان لي تجربة في مواقع غربية كتير ودا اول اشتراك لي في موقع عربي واخدت كلام في جنابي قد كدة من ناس بيكرهو اصلا العرب ولكن ما كنتش برد ولا بحدف رسايلهم عشان الناس تعرف اننا احسن منهم .... ولعلمك ان الهدف من هدة المواقع هي الاحتكاك ومعرفة مستوى الاخرين حتى الواحد يتحرك ويحاول يبقى احسن واحسن مش الردود والمجاملات لما حد يقولك عيوب او نواقص شغلك بيفتح عنيك على حاجات انت شخصيا مش شايفها انما لما يقولك جميل وحلو وبس..ده مش مفيد زى النقد والنقد النقد الشديد كمان................اهدى وافتح ملف ماكس قديم عندك وظبت وابعت يا معلم احنا في الانتظار...
              سلامات
              محمد شاهين

شكرا ليك يا عاشق وشكرا لاهتمامك ياwatza
                وعلى فكره احنا احسن من بره بكتير مشعارف اققولكم ايه ردرودكم دى غاليه عليا
                بس انا هعلق بس عمرى مهعرض حاجه وهساعد اللى هقدر اساعده بس اعرض دى صعبه شويه وشكرا ليكو
                جداا جدا

www.9gfx.info

يا أخي الفاضل خدها مني نصيحة ...
                  لو انتظرت ردود فقط ... سيصبح هذا كل همك .. وستبتعد عن الهدف الأصلي ...
                  يجب أن يكون هدفك هو الابداع ... وأن تتحدى نفسك ...
                  مثلا لو فكرت أنه ما دامت ليس هناك ردود ... فالعمل ليس جيدا (طبعا أنا أقول أن تعتبر هذا) ...
                  إذا هذا سيكون دافعا أكبر لأن تخرج عملا ينتزع الردود من الأعضاء ...
                  أيضا حاول عرض عملك في عدد من المنتديات الأجنبية ... وسترى الفرق
                  وأيضا لو كان الموضوع للردود ... كنت فتحت أنا مثلا موضوع وقلت : سأترك المنتدى لأن العضو amirr لا يرد في مواضيعي ...

الموضوع أكبر من ذلك بكثير ...
                  انظر حولك .. وانظر إلى التطور والفن الذي وصل إليه الغرب ...
                  ألا تريد أن يكون مستواك مثل هذا بل وأفضل ؟؟؟ ........... إذا فلا تهتم بهذه المواضيع ...

على كل حال أنا كتبت الرد من باب النصيحة ... والقرار أولا وأخيرا لك ...
                  بالتوفيق

شكرا ماكس سبايدر انا هكتفى بابداء الراى
                    وعايز اققول حاجه لكل الناس اللى دخلت لموضوعى اولا شكرا ثانيا انا مشفارقه معايا لو حد رد عليا ولا لا
                    انا واثق فى نفسى بس المشكله التجاهل وشكرا

www.9gfx.info

اخى امير السلام عليكم الاول
                      اية ياعم مالك زعلان كدة انتا اعمل الى عليك وحكاية الردود دى خليها على اللة
                      مهى مش كل الردود ممكن تخليك سعيد وانتا عارف كم الردود الى جتلى فى كام موضوع تعصب الواحد
                      انا شايف انك اكبر من كدة
                      واتمنى انى اشوف موضيع اكثر ليك اما حكاية انك تمشى من المنتدى دا انا مش موافق بصراحة رايك دا
                      واتنمى انك تعدل القرار
                      احمد البحيرى

ميرو وحد الله واعقل....رايح فين؟
                        وعموما انت الخسران انت فاكر ان دخول المنتدى زي خروجه
                        الغرض من التعليقات هو النقض و التنبيه للاخطاء التي لا تراها في عملك وليس كل واحدمعاه كم صوت
                        لو ما حدا علق على اعمالك اعتبر العمل ممتاز
                        وللاسف يوجد العديد من الأعضاء السلبيين الذين يبخلون على اخوانهم حتى بتعليق و لكن ماذا نفعل لهم حسبنا الله
                        عايز تغادر المنتدى يا امير انت حر بس على فكرة انت بتنسحب كدة والأنسحاب هزيمة
                        و الهزيمة ضعف وانا لا اعتقد نك ضعيف
                        راجع نفسك يا امير.....والله الموفق
                        Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, and dance like you do when nobody's watching

احمد باشا متشكر اوى انا ابتديت اشترك تانى بس انا اتخنقت وعارف اد ايه انت كنت بتتخانق بس المشكله
                          ان فى ناس طالعه فيها اوى .يلا ما علينا نشارك تانى انتو احرجتونى بكلامكو ده مع انى كنت على الاخر
                          planet.b :هههههههههههه انت شاكلك تحفه انا قاعدلك بقى وياريت تبعتلى على الخاص الميل بتاعك وياريت لو عندك ماسينجر

www.9gfx.info

لالا مو معقول ...
                            أمير بيقول الكلام ده !!!
                            يا أخي المعذرة بلا شك أني مقصر معك بجانب كرمك وجميل كلام ..
                            الله .. أنت أول واحد يقول لي نجم النجوم .. هااااع
                            وأبشر باللي يسرك يالحبيب ..
                            .. اللهم يا مقلب القلوب ثبت قلبي على دينك ..

:: الله أكبر .. الله أكبر .. الله أكبر .. لا آله إلا الله .. الله أكبر .. الله أكبر.. ولله الحمد ::

يعمل...
                            X