Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

انترية بسيط وغرفة عادية

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• انترية بسيط وغرفة عادية

شوفوا بقى كل مره تعرضوا اعمالكم وانا انقد فيها عايزكم تقولولى العمل ده ايه العيوب اللى فيه عشان مقعش فيها تانى بعد كده

وللعلم ده اول اعمالى بعد بدايتى فى كورس الماكس ب اسبوعين ولسه طبعا مخدناش الاضاءة او الماتريال .. والعمل تم على ماكس 7 وباستخدام المصير Scan line .. وانتهيت من تصميم العمل فى ساعتين ونص

يا شباب لو سمحتم لو فى مركز لرفع الصور تابع للمنتدى قولولى لان المرفقات مش بتقبل الحجم الكبير

الصورة رقم واحد

الصورة رقم اتنين

الصورة رقم تلاتة

الصورة رقم اربعة

الصورة رقم خمسة

الصورة رقم ستة

شكلى وحش قوى موضوعى هو الموضوع الوحيد من غير ردود

يا جماعه لو التصميم مش حلو قولولى ومش هزعل والله

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
      نمذجتك جيده وتصميم جميل كبداية نصيحتي لك ان تكثر من الممارسة والتركيز وحاول ان تجتهد اكثر حتى لو كنت تحس بالملل من كثرة المحاولة . كما انصحك بالدخول غلى معرض المنتدى وتمعن في التصاميم المعمارية والهندسية الموجوده فيه . وليكن تصميمك هذا ورشة عمل لك على مدار الوقت القادم حتى لو اضطريت انك تحذف بعض ما نمذجت فيه وتعيد الكره فيه
      بالتوفيق
      في داخلك منجم للإبداع فتش عنه ولكن قبل ذلك تعلم التنقيب حتى لا تكسر الألماس.
      الحياه أشبه بصندوق مغلق ، ومفتاحه هو العمل ، وإن أداء الأعمال بإتقان عال يفتح الباب أمام الحصول على أعمال أرقى وأكبر .
      لنركز على الحقيقة والمحتوى في النقد ، لا على لغة الخطاب ونبرة الكلام ، فقد يكون الناقد محباً وصادقاً لكنه لم يوفق لإلباس نصحه غلافاً هادئاً ومناسباً
      اللهم اعطهم ضعف ما يتمنون لي

المشاركة الأصلية بواسطة x_10d
        السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
        نمذجتك جيده وتصميم جميل كبداية نصيحتي لك ان تكثر من الممارسة والتركيز وحاول ان تجتهد اكثر حتى لو كنت تحس بالملل من كثرة المحاولة . كما انصحك بالدخول غلى معرض المنتدى وتمعن في التصاميم المعمارية والهندسية الموجوده فيه . وليكن تصميمك هذا ورشة عمل لك على مدار الوقت القادم حتى لو اضطريت انك تحذف بعض ما نمذجت فيه وتعيد الكره فيه
        بالتوفيق
        وإلى الأمام . .
        اللهم اغفر لي ولوالـدي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحيـاء منهم والأموات ..
        اللهم آمين .. اللهم آمين .. اللهم آمين
        ..

ازيك يا صديقى عملك جيد ولكن يحتاج الى رعايه فى الخامات والاضاءه ودى ممكن تيجى بعدين
          بالتوفيق

لو لم اكن مصريا لوددت ان اكون اسكندرانيا
          www.9gfx.info

اخى x_10d جزاك الله خيرا على النصيحه الغالية وان شاء الله هحاول اهتم فعلا بالعمل من غير ملل لان ده اللى بيحصل فعلا بكون عايز اخلص بسرعه وبالتالى بقع فى اخطاء كتير .. شكرا يا غالى

boo too بالتوفيق يا اخى انا وانت ان شاء الله وتوصل للعالميه باذن الله

ازيك يا امير عامل ايه ياعم وان شاء الله ههتم بالاضاءة والماتريال بس لما اخلص الكورس الاول وبعد كده اشوف القصور اللى عندى فين واسده .. وانت بقى ربنا معاك فى السينما بس ربنا يستر لبعدين تحول على الاوتوكاد .. يسلمووو ياغالى

يعمل...
            X