Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الله يخليكم بدي اتعلم ساعدونــــــــــــــــــــــــــــــــــي

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الله يخليكم بدي اتعلم ساعدونــــــــــــــــــــــــــــــــــي

اخواني الاعضاء الاعزاء السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وبعد
    انا محب جدا للماكس ونفسي والله اتعلمه حتى الاحتراف بس عندي بعض المشاكل اللي اتمنى انك تساعدوني فيها ((وهذا العشم ان شاء الله ))
    وراح ابدا اقلكم المشاكل على شكل نقاط ((وياليت تتحملوني )) بارك الله فيكم
    1- انا ما عندي انترنت وما ادخل النت الا بين كل فترة وفترة وكل ما ادخل الاقي ((مئات المواضيع ))__وكل موضوع اهم من الثاني__
    2- كل ما حاولت اجد سلسلة اتعلم فيها من الدروس الموجودة القها كثيرة او في مواضيع ما اعرف عنها اي صورة
    وباختصار
    هل فيه اسطوانات او كتاب فيه اغلب اللي في المنتدى مرتبة ومتناسقة بحيث تسهل على واحد ((بدائي جدا)) او لا؟؟
    وهل يوجد حل لمشكلتي مع النت؟؟
    يعني هل فيه طريقة تغنيني عن الدخول المستمر للنت او اذا دخلت اعرف فين اروح او لا ؟ظ
    وجزاكم الله خير واسف على الاطالة

السلام عليكم اخويا المتفائل بإذن الله ستنال ما تتمناه بس لو عندك عزيمة وقوة ارادة علشان زي مانت عارف او متعرفوش ان الماكس في بدايتة يكون معقد جدا مع المستخدم بس بعد ما تتعلم حاجه×حاجة
    صدقني هاتلاقيه ممتع وشيق للغاية .
    اما بالنسبة لحل مشكلتك فانت عندك اكتر من طريقة ممكن تسييف صفحات ويب يكون بها دروس للماكس وده كتيره جدا او تجمع عدد من الاسطوانات والدروس من زملائك أو حل اخر تذهب الى اي كافي نت وتقوم بتحميل بعض الدروس وتأخذها معاك على هارد ديسك خاص بك انا اتبعت كل هذه الاساليب ده بالاضافة الى الكورسات
    وربنا الموفق
    قليل من الناس من تجدهم كالنار اذا صرت بجانبهم اضائو لك طريقك واذا صرت عكسهم احرقوك

أحد افراد فريق ابناء المنابر(الله يرحمه)

اولا من اي بلد انت
      وهل يمكنك الحصول على اقراص تعليمية لو لا
      والاهم انه عندك الروح و العزيمة للتعلم

سلام الله على بلادي

انا مع اخواننا اخى المتفائل واعلم انك بين اخوانك وان شاء الله راح

مايبخل احد عليك بس اهم شيئ ماقاله اخواننا سابقا

وربنا يوفقك اخى بالجد والصبر يصل الانسان الى بغيته

ومرحبا بك اخى بيننا

تابع معايا فى الرووم دى لو انت عندك مشكله فى النت احفظ الصفحات بتاعت الشرح
          وتابعها بعدين وانت مش على النت احفظها على هيئه htmlهتلاقى معاها فولدر لوعى تمسحه يعنى لما تيجى تعمل save as للصفحه هتلاقى ملفينhtml&فولدر ملىء بالصور
          وانا بشرح الماكس من البدايه ودى دعوه مفتوحه للناس كلها اللى مشعارف يبدا منين
          http://www.maxforums.net/showthread.php?t=70568

لو لم اكن مصريا لوددت ان اكون اسكندرانيا
          www.9gfx.info

أخي الكريم .. أفضل ما ما ذكر في هذا المنتدى على شبكة المحترفين .. هنا
            http://myweb.saudi.net.sa/p-site/
            بالتوفيق

مشكورين اخواني على الوقفة معي وان شاء الله راح استفيد من الروابط والمعلومات التي وضعتموها
              ولكم مني جزيل الشكر

بسم اﷲ الرحمن الرحيم
                أنصحك أخي أن تحمل هذا القرص Lynda.com Learning Discreet 3ds max 6 عن طريق ال
                Torrent وبعدها حمل هذه الأقراص
                Lynda.com Character Animation in Discreet
                Lynda.com Character Rigging in Discreet 3ds max 6
                Lynda.com Modeling in Discreet 3ds max 6
                Lynda.com Texturing and Lighting in Discreet 3ds max 6

هذه أقراص ممتازة وذات جودة عالية ولمعرفة التفاصيل . http://movielibrary.lynda.com/html/m...ng.asp?pid=127

يعمل...
                X