Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

فريق ابناء المنابر محتاج ناس تشتغل انميشن بال Cat

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• فريق ابناء المنابر محتاج ناس تشتغل انميشن بال Cat

نحن فريق ابناء المنابر لعمل اول عمل كرتوني ونحن انهينا الحلقه الاولي من مسلسلنا الكرتوني مودلينج و اضائه و متريل وناقص الانميشن ولكن الي معطلنا هو اننا عيزين نشتغل ببرنامج الcat لانه بيدي دقه وجوده اعلي ونحن نحتاج لاي شخص يستطيع ان يشتغل انميشن علي الcat لينضم الي الفريق وشكرا ورقم التليفون هو 0121985837

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    كات؟؟
    منصحكش يا بشمهندس!!
    أ،أ كنت من أكتر الناس اللى بتشتغل كات و كنت مبطل كاركتر إستوديو و شغال كات من أول ما جبت الماكس 3 بيتا و فضلت متابع الكات لحااااااااااااااااااااااااااد الماكس 8 ما ظهر و ماجبتوش..
    و لما روحت أشتغل فى إستوديو رسوم متحركه أجبرونى أشتغل كاراكتر إٍتوديو علشان أبقى شغال زى باقى التيم..
    و لما إشتغلت كاراكتر إستوديو لاقيته جميل و فعلا ألذ من الكات فى الإستخدام و خصوصا الكاراكتر إستووديو مع ماكس 8 لأنه فيه مميزات كتييييره و معظمها مع ماكس 7.
    و بس كل اللى بيميز الكات هوا مجموعه الريج اللى موجوده فيه و كمان ممكن تستوردها بسهوله فى الكاراكتر إستوديو..
    راجع نفسك يا بشمهندس قبل ماتشتغل بالكات لأن الكاراكتر إستوديو سوقه أحلى و حتى لو مفيش حد فى التيم بتاعك بيعرف يشتغله خليك واثق من إنه هايبقى أسهل فى التعليم بالنسبهلهم..
    و بالتوفيق إن شاء الله يا زين..
    M HAMMAD
    M.A.Moniem

الله--سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم--المستعان
    قال الأنيمتور المناضل منعم كامل :
    لو لم أكن أنيمتور لوددت أن أكون أنيمتور

أنا متفق مع أخي Mn3m
      Aminemax

اتمنى ان اكون الان معكم يا فريق ابناء المنابر ................
        الله يوفقكم يا شباب في انتاج اول كرتون عربي احترافي ..... و ان شاء الله تنحل كل المشاكل التي تواجهكم ...

انا برأيي انصح بالكاريكتور ستوديو لسهولة اسنخدامه..
        بالتوفيق للجميع
        احد اعضاء فريق الافتر ايفيكت العربي

عالمي
        عالم التصميم و الخيال ....عالم كله الوان .... عالم مليئ بالأسرار و المفاجئات .... عالم لا نراه بأعين حقيقة ... عالم بين ظلاله نعيش
        و أعيش
        mnory-@hotmail.com

يعمل...
        X