موضوع: speed up your renderings by doing a few simple things

ردود: 6 | زيارات: 639
  1. #1

    speed up your renderings by doing a few simple things

    First, make sure antialiasing is unchecked in the Rendering > Raytracer Settings > Raytracer/ Global Ray Antialiaser menu when you're doing test renderings, then turn antialiasing back on when you're doing your final production rendering
    .
    يا عابد الحرمين لو أبصرتنا لعلمت أنك فى بالعبادة تلعب
    من كان يخضب جيده بدموعه فنحورنا بدمائنا تتخضب


  2. #2
    Fourth, keep your Raytrace material as one-sided instead of two-sided, unless it's absolutely necessary to represent surfaces such as thick glass.
    يا عابد الحرمين لو أبصرتنا لعلمت أنك فى بالعبادة تلعب
    من كان يخضب جيده بدموعه فنحورنا بدمائنا تتخضب

  3. #3
    نريد المزيد من هذه المعلومات التى تقلل وقت الرندرنج
    يا عابد الحرمين لو أبصرتنا لعلمت أنك فى بالعبادة تلعب
    من كان يخضب جيده بدموعه فنحورنا بدمائنا تتخضب

  4. #4
    Third, if you don't need to keep the modifier stacks active for some or all of your scene objects, then collapse them to the modifier stack results (preferably Editable Meshes).
    يا عابد الحرمين لو أبصرتنا لعلمت أنك فى بالعبادة تلعب
    من كان يخضب جيده بدموعه فنحورنا بدمائنا تتخضب

  5. #5
    If you go to the Rendering > Raytracer Settings > Raytracer tab, you'll see that the default Ray Depth Control (Maximum Depth) is set to 9.

    turning this setting down to 2 or 3; it will render much faster.
    يا عابد الحرمين لو أبصرتنا لعلمت أنك فى بالعبادة تلعب
    من كان يخضب جيده بدموعه فنحورنا بدمائنا تتخضب

  6. #6
    يا عابد الحرمين لو أبصرتنا لعلمت أنك فى بالعبادة تلعب
    من كان يخضب جيده بدموعه فنحورنا بدمائنا تتخضب

Bookmarks

قوانين الموضوعات

  • لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل