صفحة 1 من 6 12345 ... أخيرأخير
النتائج المعروضة من 1 الى 20 من مجموع 114

موضوع: تعالوا نعمل قصة خيالية .. تعالواااااااااا (^.^)

ردود: 114 | زيارات: 8277

Talking تعالوا نعمل قصة خيالية .. تعالواااااااااا (^.^)

السلام عليكم ...
    يا أخوة هذه الفكرة رأيتها في قناة المجد ..
    فكرتها بإختصار .. يقوم أحدنا بوضع بداية قصة خيالية ( فقط سطرين ) ثم يأتي العضو الذي يرد بعده ويكمل القصة الخيالية ( أيضا سطرين فقط ) وهكذا .. حتى نكون قصة خيالية كاملة جميلة طريفة ..

طبعا أهم شيء ما تزيد المشاركة عن سطرين ..

وسأبدأ أنا ..

مررت يوما على الأخ الحسني .. وذهبنا سويا إلى أبوقندوزة والذي كان يشرب حليب الأبل هو و بيزاي والذي كان يعاني من زكام البطن .. فسأله الحسني لماذا خشمك لونه أصفر .. فأجاب وقال ؟

>>> أكمل ياللي بعدي ..
    .. اللهم يا مقلب القلوب ثبت قلبي على دينك ..

:: الله أكبر .. الله أكبر .. الله أكبر .. لا آله إلا الله .. الله أكبر .. الله أكبر.. ولله الحمد ::

عضو متميز
    صور رمزية dj-royale
    المنطقة
    اسلامية عربية مغربية وجدية
    ردود
    1,591
    فاجاب بيزاي ..انا اعاني من التهابات في رامات البطن .بسبب الرندر الطويل
    ..اكمل هه
    معكم رضا رئيس شركة PIXAR في المستقلب

Quand Tu Veux Tu Peux

قاله الحسنى رندر إيه ياراجل تعال تعال أرقيك بسم الله أرقيك وخلص معاه الرقيه وقاله ها حاسس بإيه
    قال الحمد لله إرتحت قاله الحسنى إنت بتقوم الليل ولا لأ قاله :
    كمل يالى بعدى
    أبواسلام.
    كثر المتساهلون فى الدين ، فظهر الملتزمون بصورة المتشددين ، فعلى الملتزمين إختيار الأسلوب الصحيح لتوصيل صحيح الدين لغيرهم باللطف واللين0
    رابطة الجرافيك الدعوى

نسيت
    هااااااااااااااع
    أبواسلام.
    كثر المتساهلون فى الدين ، فظهر الملتزمون بصورة المتشددين ، فعلى الملتزمين إختيار الأسلوب الصحيح لتوصيل صحيح الدين لغيرهم باللطف واللين0
    رابطة الجرافيك الدعوى

ولمن نسي ابواسلام يقول هااااااااااااع .. وحطها في رد مستقل .. قال له ابوقندوزة لا تخسر أوراق المنتدى .. وبعدين قام ابوصالح1 وطار زي سوبرمان ...
    أكملوووووووووو . هااااااع

:: الله أكبر .. الله أكبر .. الله أكبر .. لا آله إلا الله .. الله أكبر .. الله أكبر.. ولله الحمد ::

عضو متميز
    صور رمزية dj-royale
    المنطقة
    ردود
    1,591
    فقال الاخ حسني ..ايش حالة هالمهبول ده طاير علينا سوبرمان...لو كان عمل بوكيمون احسن.
    فقال له ابو قندورة يااخي هبل عيال

ههه اكمل

Quand Tu Veux Tu Peux

قاله ياراجل هبل عيال إيه ده طالع فوق يشوف هلال رمضان قاله أبوقندوزة معقولة من دلوقتى هو فاضل أد إيه على رمضان مش لسه بدرى شوية ده إحنا لسه فى أول رجب
    رد عليه الحسنى وقاله :
    أبواسلام.
    رابطة الجرافيك الدعوى

لكن ابوصالح1 مسوي نفسه فلكي .. وخسارة بعد شوي طاح ابوصالح1 .. وبعد البحث عن السبب وجدوا أن dj-royale طق ابوصالح1 عين صاروخية .. فقال ابواسلام ...

مش هاقول
    هااااااااااااااااااع تانى فى رد منفصل
    كمل يالى بعدى على الرد إللى فوق
    أبواسلام.
    رابطة الجرافيك الدعوى

حُـــس
    صور رمزية downs_mass
    المنطقة
    أينما ذكر اسم الله في بلد.. عددت ذاك الحمي من صُلب اوطاني
    ردود
    7,612
    قال ابو سلام ان حسام داون ماس مصدعنا بمشاركاته يمكن في رمضان يسكت من الجوع .. قطع لاحسني كلامه وتحدث عن الروبوت العملاق ..وقال

اكمل يا اللي بعدي
    وما فتىءَ الزمان يدورحتى
    مضى بالمجدِ قومٌ أخرونَ
    وأصبح لا يُرى في الركب قومي

وقد عاشو أئمته سنينَ
    وآلمني وآلم كل حرٍ
    سؤال الدهر أين المسلمينَ ?

اذا لم تجد ما تحب فحب ما تجد

قام قال الحسنى الروبوت العملاق ده أنا هاكبره أوى أوى قاله حُس ليه ياحسنى متخليه صغير على أدنا رد عليه الحسنى وقاله : لالالالالالالالالا ده أنا هاخليه كبير أوى علشان يشوف الهلال بعد أبوصالح ما وقع ولا حدش سمى عليه قاله حُس هلال إيه أنا جيت متأخر فهمنى حكاية الهلال قاله الحسنى شوف ياعم
    أبواسلام.
    رابطة الجرافيك الدعوى

عضو متميز
    صور رمزية dj-royale
    المنطقة
    ردود
    1,591
    فقام الحسني بحكاية القصة ل حس ....فرد الحس ..لازم تعملوا شوية بخور عشان عين dj-royale
    اكمل

Quand Tu Veux Tu Peux

أنا عملت هذا الريبوت عشان استخدمه في بعض النقاشات الحادة .. قال downs_mass مين تقصد بالضبط .. قال الحسني اقصد ...

أكملوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

قالوا ابواسلام وش ذي اللخبطة

قاله الحسنى ما أنا هاركب فوق الروبوت وأشوف الناس دى كلها وبالمرة أشوف موضوع الهلال إللى معلق عليه أبواسلام ده صحيح ياأبواسلام إنت ليه مصر تفكرنا بهلال رمضان مع إن لسه باقى عليه شهرين
    قاله أبواسلام شوف يابنى
    أبواسلام.
    رابطة الجرافيك الدعوى

عضو متميز
    صور رمزية dj-royale
    المنطقة
    ردود
    1,591
    فقال الحسني لابو اسلام
    انت تسكت ولا ااخلي الروبو يعمل فيك شوية بوكس
    اكمل

Quand Tu Veux Tu Peux

حُـــس
    صور رمزية downs_mass
    المنطقة
    أينما ذكر اسم الله في بلد.. عددت ذاك الحمي من صُلب اوطاني
    ردود
    7,612
    قال ابو اسلام : ما الحل في ثرثرة داون ماس وهاع ابوصالح .. ومشاكل يس ؟
    وما فتىءَ الزمان يدورحتى
    مضى بالمجدِ قومٌ أخرونَ
    وأصبح لا يُرى في الركب قومي

وقد عاشو أئمته سنينَ
    وآلمني وآلم كل حرٍ
    سؤال الدهر أين المسلمينَ ?

اذا لم تجد ما تحب فحب ما تجد

قال أبواسلام ثرثرة إيه يابنى انت وهو وبوكس إيه ده أنا مصلى الفجر إنتو عارفين يعنى أنا مصلى الفجر لا وإيه فى جماعة جماعة ياحبيبى عارفين ياعنى إيه جماعة ياعنى أنا دلوقتى فى ذمة الله فى حد فيكم يقدر يلمسنى ولا يقرب منى هااااااااااااااااااااااااااع هااااااااااااااااااااااااع
    كمل يابنى
    أبواسلام.
    رابطة الجرافيك الدعوى

حرام عليكم خليتوني فأر تجارب أنا والمسكين بتاعي

الحسنى إنت جيت يابنى تعال ياحبيبى أنا عارف إنك خايف على الروبوت بتاعك من العيال دى لكن أنا عارفك شاطر وهاتكبره أوى علشان يشوف الهلال وصواريخ ولاد الإيه إللى معدية وتردها عليهم تانى مش كده ياحسنى طبعاً أمال إيه ما إنت مسلم والمسلم شاطر فى كل حاجة قول ياحبيبى متخفش وقولهم كمان إحنا ليه بنتكلم عن رمضان دلوقتى
    قول ياحبيبى قول يابنى
    أبواسلام.
    رابطة الجرافيك الدعوى

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل