Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الموقع سلبي جدا

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الموقع سلبي جدا

انا كنت طلبت من فترة الدرس ال 20 وال 21 للباشمهندس المحترم اللى والله مافيش حد عمل نص مجهوده لحد الان في نظرى هو الباشمهندس احمد صبحي وماحدش رد عليا غير اتنين بس....... يعنى لو انا دلوقتى كنت حاطط لينك تحميل لدرس جامد ماحدش يعرف يجيب كان زمان مليون واحد رد عليا يشكرنى وبالردود السلبيه برده اللى هى مشكوووووووور واللى انتوا عارفينها دى يعنى من الاخر اغلبية اعضاء المنتدى هنا بيدخلوا يدورا على اى اسطوانات او دروس جديد لو مالقاش يبقى الموقع انهارده مش كويس ولو لقى يقعد يشكر في الموقع
    اعذرونى يا اخوانى في كلامى بس للاسف الحقيقة دائما تزعل
    GeMy
    فريق الويب العربي
    www.arabwebteam.com
    my mail
    mazakonia_2006@yahoo.com

هل تتخيل أن لو أن أحد الأعضاء يعرف وصلات لهذه الدروس..ودخل و قرأ موضوعك لن يرد عليك و يعطيك الوصلات مثلا...لماذا هل هناك ما يخسره..لا أظن...أرجو منك أن تحسن الظن بأخوتك....

المشكلة أن هناك بعض الدروس للبشمهندس أحمد شبه مفقودة بالفعل...وهذه الدروس التي تطلبها مفقودة عندي أنا أيضا...
    www.ali-cv.com موقعي ومعرض اعمالي

www.ne3na3.net شاي بالنعناع !

follow me

المشاركة الأصلية بواسطة flashawy
      هل تتخيل أن لو أن أحد الأعضاء يعرف وصلات لهذه الدروس..ودخل و قرأ موضوعك لن يرد عليك و يعطيك الوصلات مثلا...لماذا هل هناك ما يخسره..لا أظن...أرجو منك أن تحسن الظن بأخوتك....

المشكلة أن هناك بعض الدروس للبشمهندس أحمد شبه مفقودة بالفعل...وهذه الدروس التي تطلبها مفقودة عندي أنا أيضا...
      نفس الرد ..
      ابن المهندس مهندس .. وابن الدكتور دكتور .. يبقى ابن الريس متقال الريس حجازي متقال
      S.Badr = Samy Pasha = Samy Badr

يا اخوانى انا ماكنش قصدى كده خاااااااااااااالص كل اللى كنت اقصده لو انتوا كنتوا قرأتوا موضوعى كويس كنتوا فهمتونى اللى اقصده يا اخوانى ان اعضاء المنتدى قليل منهم جدا ودا شيئ اعتقد انكم ملاحظينه اكيد ان كثير من الاعضاء بيدخل يدور على الجديد لو لقى اللى هو عاوزه بيحمله "وكان الله بالسر عليم" لكن قليل جدا من اعضاء المنتدى اللى ليهم موضيع مميزة او "يتعدوا على الصوابع" بس دا كان قصدى بالسلبية
        شكرا
        GeMy
        فريق الويب العربي
        www.arabwebteam.com
        my mail
        mazakonia_2006@yahoo.com

أخي الكريم ..
          أنا عندي الدورس من ( 1 ــــ 21 ) حدد موقع احمل عليه اي درس تحتاجه أنت ( والدعوه عامة للجميع) وانا حاضر ..
          ومايصير خاطرك الا طيب ...
          وانا والله خجلان لأن ليس لدي ما أقدمه لأساتذتي واخواني في المنتدى ..
          ولا تسئ الظن فالشباب والله مابيقصروا باللي يقدروا عليه ..

تمنياتي لك وللجميع بالتوفيق ..
          اللهم صلي على محمد

الف الف شكر على ردك وانا بعتلك رسالة خاصة يا ريت تشوفها
            بس انا والله مش بسيئ الظن بس انا بتكلم عن الاغلبية فقط يعنى وكل واحد عارف نفسه وكل واحد يقدر يصلح من نفسه برده
            وانا ما انكرش ان الموقع دا كان له فضل عليا كبير جدا في تعليمي للماكس
            شكرا اخى الكريم وشكرا لكل من رد على الموضوع
            GeMy
            فريق الويب العربي
            www.arabwebteam.com
            my mail
            mazakonia_2006@yahoo.com

ياعالم المنتدى ممتاز لكن المشكلة الكبيره هي الدروس المنزله على مواقع الرفع

يعلني لو فيه مبتدئ جديد عرف الموقع ما راح يحصل الا روابط قليله تعمل

يجب التفكير في حل مشكلة رفع الدروس والملفات والله تعبنا مع المواقع ....... ( بلاش نقول )

أخوكم : شعلولا
              My Favorite Programs
              Cinema 4D.:.:. 3Ds Max .:.:. Photoshop

أخي Deseigner أوااااااااااااافقك الرأي ..........
                هناك سلبية كبيرة أشعر بها من الأعضاء ..... أنا برضه كنت طلبت كتاب لشرح تفاصيل جسم الإنسان و محدش عبرني غير هو واحد بس بعتلي كتاب بس للأسف طلع للزيد برش و مش فيه تفاصيل كيفية العمل...
                و كنت قبل كده عرضت عمل ليا على المنتدى لجسم إنسان و تفاصيل العضلات فيه و طلبت منهم ينقدوه و يقولولي إيه رأيهم و السلبيات و الإيجابيات إللي فيه تخيل موضوعين ذي دول المفروض كام واحد يردوا عليك....
                الاولاني بتاع جسم الإنسان مردش عليا غير واحد
                و الثاني مردش عليا غير تلاته
                فين بقى غللي إخواني مضايقيييييين قوي و بيقولوا إن مفيش سلبية..... هو في أعضاء إجابيين جدا بس للأسف هم يتعدوا على الصوابع و الباقي ذي مبقول أخونا يدخل ينزل و إلا مفيش ردود
                موقع رائع به اقوى اسطوانات الجرافيك بروابط مباشره
                http://<span style="font-size:48px">...TuT.com</span>

انا بصراحة بشارككم الراي في حاجات وحاجات لا
                  مش معقول انك تدخل على الموضوع بتاعك وتلاقي 100 رد مكتوب فيهم (عذرا... لا نملك ما تسال عنه من فضلك عاود الاتصال في وقت لاحق)
                  اللى عنده افادة هيقولك واللي معندوش خلاص
                  ثم ان المنتدي في مبتدئين ومحترفين و من ناحية اخرى فية هواة وفي ناس التصميم هو اكل عيشهم
                  يعني انه يدخل على المنتدى ويعد يرد على كل واحد يعتبر بالنسبة ليه تضيع وقت ويمكن مال كمان
                  هو هيدخل يشوف حاجة يتعلمها .. معلومة يعرفها .. خبر جديد .. واظن ان ده مش محظور في المنتدي
                  الكلام بقى على الناس اللى قاعدة ليل نهار على الـ Dsl يقول حلو و كويس و الله و يسأف للرايح واللى جاي عشان يبقى عضو فعال او غيره ( لا اقصد اهانة لاي احد )
                  مهم انك تعزر الناس برضه و مايخليكش موقف زي ده تتهم الموقع بالسلبية اه هو في شوية بس ده
                  ( سوء استخدام )
                  اخوكم
                  ليكن هدفنا .... رفعة ديننا ..... ورفعة امتنا

أخي Deseigner
                    كنت رأيت موضوعك من قبل .. وقمت بالبحث عن مواقع رفع مجانية .. ورفعت الدرس أكثر من مرة ولكن دون جدوى .. وفي بعض الأحيان أأترك الملف يرفع إلى الصباح وآتي في الصباح وأجده معلق ( مهنق ) فسإمت من ذلك ,,

بالتوفيق

يعمل...
                    X