Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

أنا لحد الآن مش عارف هادي الحاجات في الماكس إيش بتسوي

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• أنا لحد الآن مش عارف هادي الحاجات في الماكس إيش بتسوي

بسم الله الرحمن الرحيم
    صاري في الماكس أكثير ولحد الآن بتسائل إيش هادي الأيقونات والمجسمات يعني إيش بتسوي وليش مابنستخدمها وما بنلاقي أي تعليم ليها

و إذا بتعرفو أي موقع أو في حدى بيشرحلنا أيها بكون شاكرة أتم الشكر لأني بدي أعرف همة حطينها في الماكس ليش
    ملاحظة : أنا بعرفي أنو بعضها مشروحة وإلها شرح منتشر بس بعضها مش مشروحة بالمرة .
    وفي كمان ناس أكتير بيشتغلوا على الماكس ومش عارفين لحد الآن إيش بتسوي لدرجة وصلو مرحلة الأحتراف وهمة لسه مابعرفوش إيش هية
    أرجو التفاعل في الموضوع وشكرا
    الناس لسعت

لاتظنوا بس الصور الأولى والثانية وكمان بسئل عن القوئم إلي في الصورة الثالثة والرابعة
    الناس لسعت

أنا مثل لا أعرف كل هذه القوائم ..

أنا مثلك لا أعرف كل هذه القوائم ..

مافي حدى بيعرف أي حاجة
          الناس لسعت

شكلهم نفس إلي عملوا الماكس مشعارفين إيش هية
            أو أنهم بيستعملوها في محاكات الألعاب ويلا إيش
            الناس لسعت

هذة القائمة شرحها أحد الأخوة هنا بالتفصيل وأعتقد كان الموضوع البرمجة بلغة VRMAL97
              لكني فقدت الملف للأسف وسأحاول البحث عنه ...
              عموماً الفكرة أنك تصنع مجسمات بالماكس وتصدرها لصفحات الويب بشكل تفاعلي لكن هذة التقنية لا
              تتفاعل مع كل الأجهزة يعني عندما تعملها في جهازك لا تشتغل في جهاز أخر على حسب تجربتي لها ...
              ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

أما هذة القائمة أعتقد أنها واضحة وهي خاصة للتأثير على البارتكل سيستم ...
              ويوجد شرح لبعض أجزائها في دروس البارتكل سيستم في موقع أبو بدر على ما أظن ...
              عموماً هي سهلة ولا تحتاج لشرح سوى التجربة لكن تذكر ربطها بالسيستم بارتكلز ...
              سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

المشاركة الأصلية بواسطة MNG

هذة القائمة شرحها أحد الأخوة هنا بالتفصيل وأعتقد كان الموضوع البرمجة بلغة VRMAL97
                عموماً الفكرة أنك تصنع مجسمات بالماكس وتصدرها لصفحات الويب بشكل تفاعلي لكن هذة التقنية لا
                تتفاعل مع كل الأجهزة يعني عندما تعملها في جهازك لا تشتغل في جهاز أخر على حسب تجربتي لها ...
                ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

أما هذة القائمة أعتقد أنها واضحة وهي خاصة للتأثير على البارتكل سيستم ...
                ويوجد شرح لبعض أجزائها في دروس البارتكل سيستم في موقع أبو بدر على ما أظن ...
                عموماً هي سهلة ولا تحتاج لشرح سوى التجربة لكن تذكر ربطها بالسيستم بارتكلز ...
                إيش قصدك
                يعني بستخدموها في الشرح فقط ويلا إيش
                الناس لسعت

الصراحه انا مش عارف دول ايه وايه استخدماتهم بس سوف اعمل بحث عن القوائم دى ونشوف حل ليهم انشاء الله انا واخوتى فى المنابر
                  سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم........كم انت رحيم يارب

yaaaa_ah@yahoo.com

عاشق التصوير التلفزيونى والميكسر

بلجنز
                  http://www.51render.com/article.asp?id=139

http://www.bof3d.com/3dmaxtut.php

يعمل...
                    X