Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

نفسى مرة وانا داخل منبر المايا الاقى.................

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• نفسى مرة وانا داخل منبر المايا الاقى.................

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    شئ فى صدرى من فترة نفسى أقوله
    فى كل مرة ادخل المنابر وأدخل على منبر الرسوم
    ارى منبر المايا عدد الزوار مثلا 15 بينما منبر الماكس 100 او120
    وكل مرة الاقى عدد المتواجدين بمنبر الماكس أضعاف أضعاف المتواجدين بمنبر المايا
    بصراحة بزعل واقول مفيش ولو مرة يحدث العكس ..... للدرجة دى الناس بتخاف من هذا البرنامج
    وانا بكتب الموضوع ده كان عدد الزوار فى منبر المايا 19 بينما عدد الزوار فى منبر الماكس 103
    ...... اظن أنا كده ارتحت شوية لما خرجت اللى عندى ....... بقول يمكن السبب ان منبر الماكس فيه ورش ومسابقات كتير مما يجذب الأعضاء إليه وأنا بصراحة ملاحظ قلة ورش وتحديات منبر المايا
    على العموم الحمد لله .. وربنا يقوينا جميعا على هذا البرنامج الداهية ونستعمله فى الخير
    اللهم صلى على محمد (صلى الله عليه وسلم)

امين ااميييييييييييييين

طيب يلا شد حيلك واشترك معانا فى ورشة النيميشن.
    http://www.maxforums.net/showthread.php?t=75753

تحياتى

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
      كلامك سليم ميه فى الميه اخى العزيز ولكن اكيد فى سبب هو اللى مخلى منبر المايا كده
      اكيد مفيش مسابقات مفيش ورش محاكه مفيش شغل بمستوى متدرج يعنى لو في مسابقات مثلا
      فيها الموديل بسيط وتبداء تتدرج وبعد كده يبقا فيه مسابقات اكساء وهاكذا يعنى بمعنى اصح المنبر عاوز أداره بشكل خاص اداره تعمل على اعاده بناء هذا المنبر
      يا عباد المسيح لنا سؤال ... اذا مات الاله بصنع قوم فهل هذا اله ... ويا عجبا لقبرا ضم ربه .. واعجب منه بطنا قد حواه ... اقام فيه تسعا من شهور ... ما بين دما وحيضا غذاه ... تعالى
      الله عن افك النصارى سيسأل كل منهم عما افتراه

(7فَإِنَّهُ إِنْ كَانَ صِدْقُ اللهِ قَدِ ازْدَادَ بِكَذِبِي لِمَجْدِهِ فَلِمَاذَا أُدَانُ أَنَا بَعْدُ كَخَاطِئٍ؟) رومية 3: 7
      هل صِدْقُ الله ومجده يحتاج إلى كذب بولس ونفاقه؟

يالا اللى عنده اقتراح يضعه ولا يبخل ..... عايزين بنائين ومهندسين وممولين أفكار ودروس
        كيف نبنى المنبر من جديد؟؟
        اللهم صلى على محمد (صلى الله عليه وسلم)

انا اجيب عليك اخي الكريم ،

انت لما بتروح الجامعة ، بتلاقي الطلبة اكثر في كلية الطب والهندسة اكثر

والا في كلية التجارة والاداب والتربية

؟؟
          في يوم من الايام ، كنت عضو في منتديات المنابر الموقرة

الماكس له شعبية اكبر من المايا في وسط الهواة واغلب من يدخلوا المنتديات هم هواة فلن تجد النشاط الموجود بالماكس
            ثانيا المايا قليل جدا دروسه واغلب ورش الماكس تعتمد على كثرة الدروس الموجودة بالنت لتطبيقها

يعمل...
            X