Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

نات مبدع اذن انت صانع غرفة نوم او حمام بالحلان !!!؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

يا معلمين أنا شفت تصاميم ما خذة الأولى على مستوى المصممين
    في الشركات
    فقط لإستخدامهم مقبس الفليراي
    وبسبب عدم إستخدامهم الفيراي لم تكن بالنتائج المطلوبة
    وشكرا
    الناس لسعت

يبدو ان المسالة اخذت اتجاه البحث عن اي راندار احسن وبعدهاً سنسنم من يطلب برنامج للراندار وبعدها ياتي التصفيات !! عاشت المطابخ ويسقط سلة الورود

المشاركة الأصلية بواسطة ريبيين مشاهدة المشاركة
        يبدو ان المسالة اخذت اتجاه البحث عن اي راندار احسن وبعدهاً سنسنم من يطلب برنامج للراندار وبعدها ياتي التصفيات !! عاشت المطابخ ويسقط سلة الورود
        شكلك منطوي من الداخل علشان هيك بتحب الداخلي
        خلينا إنشم هواء
        محبوسين علشان كرسي ويلا طنجرة
        الناس لسعت

يبدو انك لم تقراء الرد لا ادري ما تقصده يعني قليلا من التوضيح لا يضر اعذرني خذني على قدر عقلي
          ومنكم نستفيد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فعلا كلام اخي ربين ونجيب الفاتح... صحيح 100 %

انا حاسس ان الناس هنا بتنافسه علي الرئيسية... وطبعا اسهل الطرق... التصاميم الداخلية... شوية مودل جاهزة علي حركتين في الفي راي..ويطلع صورة حقيقية... وعلي الرئسية علي طول...

يعني ممكن تلاقي واحد بقالي اسبوع بيصمم.. او بيرسم مثلا رسمة 2 دي وواحد قعد علي الماكس ساعتين في تصميم داخلي.. تفتكروا انهي عمل هيتحط في الرئسية... العمل اللي قريب من الحقيقة طبعا

اعتقد المشكلة في تقافة الاعضاء هنا... واعتقد ان الغالبية هنا اللي بيصوتو علي الترشيح الي الرئسية هم اغلبهم من الهواة... لانهم فعلا ميعرفوش انهي تصميم اللي في جهد وتعب اكتر.. وبالتالي.. مايعرفش انهم تصميم اللي فيه لمسه فنية

وشكرا اخي علي الموضوع

لو تحجبت هذه التصاميم عن الرئيسية ...^_^

أنا أرى أيضا أن أحد الأسباب لعدم ظهور أعمال مميزة هو عدم دراسة الفن في حد ذاته ...
                بمعنى ... كم شخصا هنا قرأ أبحاثا أو مقالات عن الألوان وتجانس الألوان ودرجات الألوان ...
                وكم مصمم شخصيات درس التشريح ورسم الشخصيات والبورتريه ...
                و أشياء أخرى كثيرة ...

نحتاج إلى التنظيم ... وإلى أن يلتفت كل شخص للعلوم الفنية الأساسية في المجال الذي سيتخصص فيه , بحيث تكون تصميماته على أساس صحيح ...

بالتوفيق

وايش المشكلة!!!!!!!!!!!!!!!!

يعمل...
                  X