Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مطلوب موظفيين فمجال الجرافيكس

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة MN3M مشاهدة المشاركة
    من الواضح إنك ملكش فى المجال ده..
    لأنك لو بتفهم صح فى الثرى دى مكنتش قلت كده و خصوصا أنك طالب أنيمتور..
    عموما علشان أصلح لك معلوماتك.........> معظم الشغل بيكون التجربه و الخطأ بكده بنطلع بالقواعد السليمه اللى مفيش حد فى الوطن العربى كله بيدرسها و اللى بيدرسوها تقدر تقول حراميه لأنهام بيخدو مبالغ طائله..
    و بعدين موضوع التسليه برده بيعكس عدم معلرفتك!!هل أنت تعرف اللى بيشتغل ده ظروفه إيه؟؟إيه اللى يخليه يشتغل و هوا لسه بيدرس؟؟
    و فعلا المنابر مليانه رجاله و اللى مش رجاله فعلا هما اللى بيلجأو للمنتدى الكريم وقت الحاجه بس(لما يعوزو موظفين بس)..
    و بعدين متورينا شغللك أنت مش يمكن نتعلم من حضرتك حاجه تفيدنا لما نخلص دراسه؟؟
    اهدا شوية بس .. مجراش حاجة لدا كله ..
    ابن المهندس مهندس .. وابن الدكتور دكتور .. يبقى ابن الريس متقال الريس حجازي متقال
    S.Badr = Samy Pasha = Samy Badr

يا رييت ما تتسرعش فكلامك

المشاركة الأصلية بواسطة MN3M مشاهدة المشاركة
      من الواضح إنك ملكش فى المجال ده..
      لأنك لو بتفهم صح فى الثرى دى مكنتش قلت كده و خصوصا أنك طالب أنيمتور..
      عموما علشان أصلح لك معلوماتك.........> معظم الشغل بيكون التجربه و الخطأ بكده بنطلع بالقواعد السليمه اللى مفيش حد فى الوطن العربى كله بيدرسها و اللى بيدرسوها تقدر تقول حراميه لأنهام بيخدو مبالغ طائله..
      و بعدين موضوع التسليه برده بيعكس عدم معلرفتك!!هل أنت تعرف اللى بيشتغل ده ظروفه إيه؟؟إيه اللى يخليه يشتغل و هوا لسه بيدرس؟؟
      و فعلا المنابر مليانه رجاله و اللى مش رجاله فعلا هما اللى بيلجأو للمنتدى الكريم وقت الحاجه بس(لما يعوزو موظفين بس)..
      و بعدين متورينا شغللك أنت مش يمكن نتعلم من حضرتك حاجه تفيدنا لما نخلص دراسه؟؟
      اولا اقرا الأعلان كويس انا مش طالب أنيميتور
      ثانياإ متحكمش علي حد انت مش عارفه انا كنت فجمعتي أربع سنين بدرس الثري دي و كمان باخد حالياً سرتفيكاشن من أوتو ديسك من أماجنيس و الحمد لله أنا عارف شغلي كويس و انا عارف انا قلت كده ليه لان في ناس فعلا جيالي ولا قد المسئوليه و فعلا مش بيعرف يشتغل خالص بس بيجرب هقوله أيه مش أكتر
      ثالثاً بقي بالنسبه لموضوع ظروف اللي بيشتغل لما يجيلك واحد سكران أو مسطول ولا متعرفش مالوا و مش فايق و يكون جيلك علشان يشتغل ده أكيد مش راجل ده واحد لسه محسش بالمسئوليه ولا هيحس
      رابعاً انت أخدت الكلام علي نفسك ليه ما في ناس كتير قرو الرد بتاعي اشمعني انت اللي رديت و أتحمئت يعني معا أني مقصدكش بس أنا كان محروق دمي و بعدين لو مكنش في رجاله فالمنابر مكنتش حبيته و دخلت عليه
      خامساً انا لسه عارف المنابر من فتره صغيره جدا و ممكن تسألوا أحمد012
      و لو عايز تشوف شغلي أتصل بيه أديك عنواني و تعالي شوفوا فبيتي حتي علشان أصالحك و أعمل معاك واجب و ناكل مع بعض عيش و ملح

المشاركة الأصلية بواسطة 3bdelnabi مشاهدة المشاركة
        حتي علشان أصالحك و أعمل معاك واجب و ناكل مع بعض عيش و ملح
        خلاص انا جي معاه افطر عندك النهرده ...
        الناس زعلانه بس من الاعلان لحاجه صغيره انت مش محدد التخصصات ...الي انت عايز عشان الناس تجيلك ...فمش ممكن يكون واحد جامد في الماكس ويروح يقدم في شغل ميعرفش عنه اي حاجه ...
        وفعلا في ناس كتير بتقدم في الشغل مستهتره وجي تلعب او جي شهر في السريع وتمشي ...
        ولكن ده الي مش قاصده MN3M هو قاصده علي الناس المبتدئ الي جي تشتغل .. او لسه جديده علي المجال وجي لسه تجرب الشغل ....
        انا حبيت بس اقرب وجهات النظر عشان محمد شخصية جميله ومتزعلش منها ..وحضرتك الصراحه لسه معرفش عن حضرتك حاجه عشان ذي محضرتك قولت انت لسه جديد علي المنتدي ..بس اثق في اختيار اخي احمد012 ..واكيد حضرتك شخصية كويسه جدا .. وربنا يوفقك في عملك ....
        وياريت ميكنش فيه زعل بس ...
        الحياة ألم يخفيه أمل
        أمل يحققه عمل
        وعمل ينهيه أجل
        ثم يجزى كل امرئ بما فعل

[quote=diaaking;633469....ولكن ده الي مش قاصده MN3M هو قاصده علي الناس المبتدئ الي جي تشتغل .. او لسه جديده علي المجال وجي لسه تجرب الشغل ....

انا حبيت بس اقرب وجهات النظر عشان محمد شخصية جميله ومتزعلش منها

..وحضرتك الصراحه لسه معرفش عن حضرتك حاجه عشان ذي محضرتك قولت انت لسه جديد علي المنتدي ..بس اثق في اختيار اخي احمد012 ..واكيد حضرتك شخصية كويسه جدا .. وربنا يوفقك في عملك ....
          وياريت ميكنش فيه زعل بس ...[/quote]

طول عرك بتجمع الكلام المتشتت يا عبقرينو..
          M HAMMAD
          M.A.Moniem

الله--سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم--المستعان
          قال الأنيمتور المناضل منعم كامل :
          لو لم أكن أنيمتور لوددت أن أكون أنيمتور

ربنا يخلليك ياضياء باشا ده بس من ذوقك.

أولا أحب أعررفكم على أحمد عبد النبي
            والشهير ب3abnabi

شخصيه ممتازه جدا صديق وزميل لي في الجامعه وصديق وزميل أيضا لي في الشغل
            هو من النوع الحبوب المحب للضحك والهزار وشغله بسم الله ماشاء الله عليه عبقري فعلا.
            بس ياجماعه ياريت تعذروه لإن فعلا إحنا شوفنا بلاوي وربنا مايوريكوا.
            واللي مش مصدق يجرب ينزل إعلان كده ويشوف العجايب دي بعينه.

أنا أتمنى إن مايكونش في خلاف حاصل وياريت كللكم لو ترحبوا بأحمد عبد النبي عضو جديد معانا .

انا لغايه دلوقتي مجاليش حد متخصص فالرندر انا عايز واحد يكون شغله في الرندر فيه نسبه كبيره من الواقعيه يا رييت يكلمني

احمد عبدالنبي ؟؟؟ غير اسم الوالد بالله عليكـ لانه حراااام .. لانه لا معبود بحق الا الله

والنبي ياجماعه اللي عايز يشتغل بس وواخذ الموضوع جد هوه اللي يجيلي مش اللي بيتسلى لحد مالدراسه ماتبدا

وبعدين شكلكـ ماتعرف ان الحلف بغير الله حراااام ..

وبالنسبه لردكـ الاخير ..

انا باشتغل على السينما فور دي واظن صعبه جدا اخرج اعمال معموله بالمايا .. لاني جيد في الاخراج والاضاءه لكن الخامات زفت .. مزفت للاسف

تحياني

اللهُمَّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي و يَسّرْ لِي أمْرِي ..

يعمل...
                X