موضوع: الى عظماء الفوتوشوب و مبتدئيه :

ردود: 7 | زيارات: 802
    عضو
    صور رمزية الخـــادم
    المنطقة
    Egypt - Cairo - Mokatam
    ردود
    86

الى عظماء الفوتوشوب و مبتدئيه :

اريد خامة للماكس بسيطة من ايديكم الذهبية و هي عبارة عن الملصق الذي يوضع على الفلوبي لاستخدامة في الماكس و يمكنكم محاكاة اي ملصق عندكم و الله يجزيكم عني خير الجزاء .
    للاستفسار يرجى مراسلتنا على العنوان التالي او الماسنجر ==> zely_3@hotmail.com
    zely_300@yahoo.com
    و عزتك و جلالك ما أردت بمعصيتي مخالفتك , و قد عصيتك حين عصيتك , و ما أنا بنكالك جاهل , و لا لعقوبتك معترض, و لا بنظرك مستخف , و لكن سولت لي نفسي , و غلبتني شقوتي , و غرني سترك المرخي علي , فالان من عذابك من يستنقذني , و بحبل من أعتصم إن قطعت حبالك عني .. وا حسرتاه على أيام في معصية ربي .. و يا ويلي كم أتوب و كم أعود .. و قد حان لي أن أستحي من ربي

عضو
    صور رمزية الخـــادم
    المنطقة
    Egypt - Cairo - Mokatam
    ردود
    86

شغلكم يا رجال

وين شغلكم يا رجال ...
    انا مستعجل شويتين ربنا لا يحوجكم يارب .
    أخر تعديل بواسطة الخـــادم في 12 / 12 / 2006 الساعة 05:31 PM السبب: خطا
    و عزتك و جلالك ما أردت بمعصيتي مخالفتك , و قد عصيتك حين عصيتك , و ما أنا بنكالك جاهل , و لا لعقوبتك معترض, و لا بنظرك مستخف , و لكن سولت لي نفسي , و غلبتني شقوتي , و غرني سترك المرخي علي , فالان من عذابك من يستنقذني , و بحبل من أعتصم إن قطعت حبالك عني .. وا حسرتاه على أيام في معصية ربي .. و يا ويلي كم أتوب و كم أعود .. و قد حان لي أن أستحي من ربي

لا تستعجل أنتظر حتي يري الأعضاء الموضوع

أنا عملت بحث ووجدت لك الصورة الروعة دي

المنظور أمامي وتقدر تقص الجزء الأبيض بالرسام بدل الفوتوشوب وتطبقها كخامة بسهولة .
    ولو مش عارف تعمل القص أنا هاعملهالك " بس حاول الأول "
    ولو عاوز تصميم معين قولي عليه وأنا هاعمله " حيث أن العمل لا يحتاج إلي محترف فوتوشوب "
    تحياتي
    I'll be the wall that protects you
    From the wind and the rain
    From the hurt and the pain

Let's make it all for one and all for love

مشرف منبر 3D Studio MAX
    صور رمزية ابومعاذ
    المنطقة
    وطنى هنا او قل هنالك حيث يبعثها المنادى الله اكبر
    ردود
    5,117
    احلى 100 بالفعل
    على فكرة الموضوع انت مصبرتش عليه
    ولما قريت ردك الثانى استفزنى
    ليه يعنى هو انت جابر حد يقدملك حاجه ولاه انت بدك مصلحتك
    يااخى احنا هنا لوجه الله بس اسلوبك ده زعلنى
    واكيد زعل ناس كثير كان بدهم يساعدوك
    تحياتى ابقى اصبر وغير تهجمك

عضو
    صور رمزية الخـــادم
    المنطقة
    Egypt - Cairo - Mokatam
    ردود
    86
    انا فعلا اسف بس الكلام ده بقاله يومين بعدين انا ما قصدتش حد بعينه بس ده واقع في نس سلبية كتير
    وبالراحة عليا ياعم انا ما قصدتش والله اوعى تزعل جزى الله اخي 100% خير بس كان في شوية تفاصيل ل ينفع نناقشها ع الماسنجر و شكرا .

Floppy

السلام عليكم
    تغضل أخي إن شاء الله العمل يكون حسب المطلوب
    الرابط تحت الصوره لملف مضغوط فيه صوره JPG و أخرى BMP
    و ملف PDF و ملف الفوتوشوب

http://www.vb.eyesweb1.net/uploaded/1780_Floppy.zip

عضو
    صور رمزية الخـــادم
    المنطقة
    Egypt - Cairo - Mokatam
    ردود
    86
    جزاك الله خيرا يا اخي مش عارف اشكرك ازاي ده زي ما كنت عايز و زيادة , ربنا يكرمك .

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل