Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

هام للجميع ادخل ولاتندم

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• هام للجميع ادخل ولاتندم

السلام علكيم
    مساء الخير عليكم جميعا انا اليوم اعرض عليكم فكرة وهى انى راح اقوم بانشاء موقع كبير وان شاءالله بيكون مشهور وراح يكون الموقع وهى الفكرة ياجماعة فى الموقع دة ان كل واحد يحط اعمالها الخاصة بية وكل واحد ممتاز فى اية يعنى بيجد الريندر ولا المودلينج او الانيمشن او الاضاءة..الخ انا بعمل كدة علشان اخرج اعمالك للنور وياجماعة انا عندى فكرة وفى خلال سنة لو اعمالك دى شغل احترافى راح اقوم بتسويقها لكم وياجماعة ان شاءالله فى خلال سنة راح تكون اعمالك مشهورة ياجماعة احنا عاوزين نجمع فريق وشوف اسم الموقع اللى يعجبكم اية انا هحجز 5جيجا ياجماعة وبندويث 100جيجا وكل واحد يحط اعمالة اى عمل يقوم بية وياجماعة احنا برضو عاوزين نعمل قسم خاص يعنى يتجمع الفريق ويعمل فليم مثلا لمدة 5دقائق فى خلال السنة دى وياجماعة انتو مش هتخسرو حاجة ولو فعلا الشغل لو طلع مظبوط وجامد واحترافى انا راح اكلم مستثمرين والفريق اللى قام بالعمل راح نقوم بعمل شركة كبيرة فى مصر مجهزة انا اتكلمت مع مستثمرين بس هم طلبوا ان يكون فية حاجة علشان نقدر نسوق بية يعنى دلوقتى احنا لازم يكون لينا شغل لان انتو عارفين ان الممولين او المستثمرين عاوزين المكسب فى اقرب وقت وبسرعة فاحنا لازم يكون عندنا اعمال ومن خلال الموقع دة هيكون كل واحد يحط اعمالة وكدة كدة هو بيشتغل بالبرنامج سوا المايا او الماكس ويحط اعمالة وانا ان شاءالله راح اساعدكم بالناس اللى اعرفة واجيب ليكم مستثمرين يمول المشروع ويوفر ليكم الامكانيات وياريت ياجماعة كل واحد يعرض الفكرة وياريت تكونوا مقتنعين بالفكرة الموقع دة هيكون غير اى موقع وياريت اللى متواجدين بمصر لان الشركة ان شاءالله راح تكون فى مصر وياجماعة انا عاوز اعرف المستويات وياريت كل واحد يحط السى فى راح نعمل قسم كل واحد يحط السى فى واعمالة بيحث اللى مستوها احترافى راح ينضم الينا وراح يكون من ضمن فريق العمل اللى راح يكون بمصر وهيكون فية قسم الخاص بالفليم اللى راح نقوم بعملة وكل واحد هيشارك بجزء وكدة انت شغال وكدة شغال وراح يتم كتابة اسم الفريق اللى هيعمل الفليم دة وانا راح اقوم بتسويقها لم يكمل الفليم ويكون مثل 5دقائق اواكثر وياريت ياجماعة تشاركو معايا فى الفكرة دى وهى مناسبة للجميع وانا اريد والله ان اساعدكم واساعد نفسى برضو انا عاوز اهتم بالكودر المدفنة واى حد موافق على فكرة انا تحت امرك ويشترك معنا وكدة كدة انت مش خسران انت بتعمل الحاجة دى كدة كدة علىالاقل هيكون ليك عمل قوى ان شاءالله وكمان انت بتزيد من اتقنك للبرنامج منتظر الراد منكم وياريت تختارو اسم موقع يكون صغير يعنى فريق كذا
    www.name-team.com
    مثل هذا اوكى واى استفسار انا تحت امركم صدقونى اخوانى الفكرة حلوة وفية مكسب ومفيش اىخسائر فية
    sgameprog1@hotmail.com
    root4h@hotmail.com
    medo_hely_2013@yahoo.com
    اخوكم فى الله عبدالحميد

مرحبا اخ عبد بشرفني اكون اول مين يرد

بالنسبه للفكره حلوة كتير كتير ولو انو في ناس راح تقول الفكره حالمه جدا يعني فيها احلام يقظة بس لا بالعكس كل شركه كبيره بتبدا بفكره وعمل صغير المهم الاصرار الكبير والاراده القويه

فكرة الموقع كتير كتير ممتازة وراح تسمح للشباب ينشرو اعمالهم بحريه
    بشرفني انضم الكو مع انو انا من فلسطين بس يعني مش بعاد مين بعرف يمكن بالمستقبل اذا صارت شركه كبيره نعيش بمصر ليش لا
    المهم اخوي عبد انا صراحه بقول عن حالي جيد في الماكس بس مش محترف زي بعض الاخوه اللي هون
    وبدي اقترح عليك شغله تانيه ليش ما تضيف بالموقع مثلا شغلات زي عروض فلاش او العاب صغيره او مقاطع فيديو يعني ما تكون بس ثري دي انا معاك انو لازم يكون في تركيز بس برضو في شباب مبدعين كتير في المجالات هاي

اقتراحي بالنسبه للموقع انو يكون اسم عربي ومعبر زي مثلا فريق الشرق او فريق الشباب العربي
    اسم الموقع يكون مثلا alsharq-team.com or arab-designers.com

ايميلي هو mohajami1984 ياهو او هوتميل اذا بتقدر تضيفني عندك عشين تطلعني على اخر الاخبار شكرا كتير الك مره تانيه وفكره كتير حلوة ما تتخلى عنها
    مسابقه فلسطين لمشاريع التخرج
    المركز الاول
    من هنا

وفيديو المشروع هنا

شكرا اخوى وتمت اضافتك وان شاءالله بيكون فية اكتر من قسم بناء على طلبتكم وان شاءالله يتم الاختيار الامثل للفريق وياريت الجميع يشارك معنا يااخوة والله موضوع مفيد جدا واحنا راح نقوم بعمل كبير اننا نعمل مثلا فليم ويكون قسم خاص بهذا كل واحد يحط اللى عاملة ويكون ليك يوزر وبسورد خاص علشان تدخل على القسم دة لفريق العمل فقط علشان مش اى حد يدخل علية وانا فى انتظار الجميع والسلام عليكم
      اخوكم عبدالحميد

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا بصراحه هقولك حاجتين اولا الفكره جميله وخاصه انه الاعمال هتكون متجمعه فى مكان واحد تقدر تقارن بينها وتحكم عليها والتانيه انه انا امكانيات اضعف من انه انا اشترك لكن فى خلال السنه اللى انت بتتكلم عنها ممكن اكون صالح لذلك وعلشان كدا انا واضع ايميلاتى لاعلامى بكل جديد وخاصه انه فى كليه الهندسه وفى ايام الدراسه بنشغل بالدراسه ويدوب على قد الايميل والايميلات هى HEAKAL50 @YAHOO.COM,FAMBASTEN@HOTMAIL.COM
        اما بالنسبه لاسم الموقع فانا بقترح انه يكون جامد مثلا
        WWW.ROCKS.COM
        WWW.COPRA.COM
        WWW.GUNNERS.COM
        يعنى كدا صخور او الكوبرا او المدفعجيه وانا برشح الثالث وشكرا سلاموز
        لا اله الا الله محمد عبده ورسوله وسبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم والله اكبر ولا حول ولا قوه الا بالله العلى العظيم

مدونتى الخاصه احرص على زيارتها وصدقنى مش هتندم ؟
        http://hardrevenge.jeeran.com

فكرة هائلة ، و أنا كمان لي الشرف اني أكون معكم
          ووفقنا الله لكل خير
          سلام الله على الدنيا على الانسان __سلام الله متى نحيا بحب و أمان

اهلا بيكم جميعا ياشباب وشكرا على الحماس دة القوى وان شاءالله نعمل حاجة كويسة وكبيرة وجامدة وانا فى انتظار الباقى وانا عاوز ياجماعة
            3انيمتر و2رسامين و2لعمل الريندر و2مودلينج فى الانتظار والسلام عليكم
            للان محتاجينهم ضروى وياريت كل واحد يكتب هنا اويكملنى متخصص بايةة

السلام عليكم
              لقد تم تركيب المنتدى وجارى العمل على الباقى سجلو للانضمام
              http://www.alre7an.com/~zoom/vb

السلام عليكم اخوانى اعضاء الفريق لقد تم عمل المنتدى على الفريق المشارك التسجيل فى االمنتدى http://www.alre7an.com/~zoom/vb/
                والسلام عليكم اخوكم عبدالحميد

مشكور فكرة هائلة ، و أنا كمان لي الشرف اني أكون معكم jet_art@hotmail.fr
                  jet_art2007@yahoo.fr
                  و انا اوافق الاخ Medopal
                  arab-designers.com
                  بالتوفيق.

مشكور ومرحبا بك معنا اخوى jet_art وننتظر المزيد للاشترك معنا

فكره حلوه اوى يا مان وانا معاكوا طبعا وانا كان نفسى من زمان نعمل شغل عربى قوى
                      بس ياريت لو نبدأ الموضوع دا صح يعنى نفكر فى كل حاجه وكل حاجه تبقى بخطه مرسومه عشان نقدر نحدد اللى احنا عاوزينه يعنى مش عاوزين الحماس ياخدنا وخلاص
                      وانا معاكوا ان شاء الله فى شركة المستقبل

اهلا بييك يامحمود تشرفنا والله ومستنيك تسجل فى المنتدى الخاص بالفريق ونحتاج المزيد من الاعضاء للمشاركة لقد قمنا بعمل المنتدى ونرجو الستجيل اللى راغب فى الاشترك والسلام عليكم اخوكم عبدالحميد

السلام عليكم
                          انا نفسي اشارك بس لسة انا في البداية بس ان شاء الله خلال السنة دي ها اعمل شغل قوي ان شاء الله

اهلا بيك يابسام تشرفنا وتنورنا يابااشا وربنا يكرمك ويوافقك وتكون مصمم كبير ومنتظرين الباقى

يعمل...
                            X