Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مطلوب مصممون محترفون للعمل بالاسكندرية او القاهرة..بشركة رسوم متحركة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• مطلوب مصممون محترفون للعمل بالاسكندرية او القاهرة..بشركة رسوم متحركة

اخوانى الأفاضل نحن شركة تعمل فى مجال الانيميشن ثرى دى وفى حاجة الى مصممون محترفون وليسوا مبتدئين بالشروط الآتية:
    1-العمل على 3dsmax باحتراف.
    2-اجادة تصميم وتحريك الشخصيات.
    3-فهم خصائص العمل فى افلام الكرتون.
    4-التفرغ التام فى حالة الالتحاق بالعمل معنا full time.
    5-ان يكون من سكان احدى المدينتين(القاهرة أو الاسكندرية).
    6-القدرة على العمل ضمن فريق.

وظيفة اخرى:
    - رسامين شخصيات وخلفيات

ترسل السيرة الذاتية ونماذج الأعمال فى اسرع وقت على الايميل التالى:
    albstudio_job@yahoo.com
    فى حالة قبول الشخص سنقوم بارسال ايميل له لتحديد موعد المقابلة - نرجو ارفاق ارقام التليفونات.

جارى تلقى الأعمال.........

هاي

انا اسمي حسام من اسكندريه وحابب اني اشتغل وده شغلي مش عارف اذا كنتو هتعتبروني كويس ولا لا اتمني انكو تردو عليا انا نفسي اشتغل في شركه ثريدي

جارى تلقى الأعمال....

جارى تلقى الأعمال....

جارى تلقى الأعمال....

جارى تلقى الأعمال....

جارى تلقى الأعمال..

جارى تلقى الأعمال

أرجو من الاخوة الذين يرسلون ايميلات ارفاق نماذج من أعمالهم او لنكات لها- نعتذر عن عدم الاهتمام بأى ايميل ليس مرفق معه نماذج أعمال-

مرفق مع التوقيع لينك به بعض الاعمال القديمة
                منذ حوالى سنة تقريبا
                ان لاقت الاستحسان ارجو التواصل
                السلام عليكم

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
                اللهم علمنا ما ينفعنا وانفعنا بما علمتنا

My 3D Visualization Work

فيس بوك
                Freelancer

ممكن تفتحون فرع في البحرين هههه

بس اعتقد انك ستجد المحترفين هنا وخاصة من مصر

بالتوفيق
                  (الناس أعداء ما جهلوا)

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
                    ولا انا بشكرك علي ردك عليا . ثانيا انا كنت عايز اقلك علي حاجه اي شركه كل ما اي حد مبتدئ يروح يقدم يرفضوه ويقلولو عايزين محترفين ويون معاه كميه برامج اد كده مع احترامي لحضرتك انتو بتحطمو الناس الي نفسها تبقي حاجه . مفيش حد في الدنيا ابتدي محترف ليه متقبلوش مع المحترفين مبتدئين لان المبتدئ عايز يكون زي المحترف فهيديلك الشغل والمجهود الي انت عايزو . لما شركتك والشركات التنيه تطلب محترفين طب والمبتدئين يرحو فين . انتمني انك ترد علي رسالتي واتمنا انك متكنش ادايقت من كلامي لاني بنقلك معاناه الناس الي بتبي نفسها تكون حاجه في المجال ده .وحتي لو مشتغلناش مع بعض نكسب صداقه .
                    اخوك حسام

للأسف

المشاركة الأصلية بواسطة hapymoon مشاهدة المشاركة
                      السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
                      ولا انا بشكرك علي ردك عليا . ثانيا انا كنت عايز اقلك علي حاجه اي شركه كل ما اي حد مبتدئ يروح يقدم يرفضوه ويقلولو عايزين محترفين ويون معاه كميه برامج اد كده مع احترامي لحضرتك انتو بتحطمو الناس الي نفسها تبقي حاجه . مفيش حد في الدنيا ابتدي محترف ليه متقبلوش مع المحترفين مبتدئين لان المبتدئ عايز يكون زي المحترف فهيديلك الشغل والمجهود الي انت عايزو . لما شركتك والشركات التنيه تطلب محترفين طب والمبتدئين يرحو فين . انتمني انك ترد علي رسالتي واتمنا انك متكنش ادايقت من كلامي لاني بنقلك معاناه الناس الي بتبي نفسها تكون حاجه في المجال ده .وحتي لو مشتغلناش مع بعض نكسب صداقه .
                      اخوك حسام

اسمح لى ان اعقب على كلامك يا اخى

ارى من كلامك انك مبتدىء وانك قمت بتقديم نفسك للشركه ولكن تم رفض طلبك

اخى الكريم انا اقدم منك فى هذا المجال واشتركت من قبل فى اكثر من عمل وفى اكثر من شركه من الشركات التى تطلب المحترفين واشدد واكرر _ المحترفييييييييييييييييييييييييييييييين _

اريد ان اسألك سوأل ........واسأل كل من يعمل فى هذا المجال وكل المحترفيييييييييييييييييييييين الذين يعملون فى الشركات المحترفه التى لا ينضم اليها الا المحترفيييييييييييييييييييييييييين .

اين هو هذا العمل المحترف الذى خرج من ايدى المحترفيييييييييييييييين والشركات المحترفه من كل اللأعمال التى انتجت من قبل ؟
                      هه؟
                      اين؟

اذا كان مسلسل (.............................) او (................................) او , او ............ تعتبر اعمال احترافيه ( ممنوع منعآ باتآ انضمام من هو دون مستوى الأحتراف او من هو بعيد عن المعارف والزملاء ) فأحب ان اقول وبكل ثقه اننا نائمون فى العسل ولن نصحوا منه ابدآ ابدآ......................... ابدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

واللى مش مصدقنى يتفرج على افلام ( والت ديزنى , اوبيكسر , اودريم اواركس , اواى شركه او استوديو اوحتى شخص محترف _ اكرر محترف _ بشرط ان يقع خارج حدودنا العربيه وهو يعرف ايه هو المعنى الحقيقى للأحتراف والمحترفين .

انا اقول هذا الكلام بصفتى اشتغلت فى اكثر من شركه واشتركت فى اكثر من عمل واعرف من هم الذين يعملون فيها وما هو مستواهم الحقيقى .

انا اقول هذا الكلام من اجلك ومن اجل كل من يهوى هذا العمل ولكن لم يقدر له الأكتساب منة .

ليس معنى ان فشلك فى الألتحاق بفريق عمل فى احد الشركات انك لا تصلح لهذا او انك لست ندآ لمن يعملون .
                      بالعكس يا اخى يمكن ان يكون هناك ما يميزك عنهم او عندك من الموهبه ما يؤهلك لأن تصبح اعلى مرتبتآ منهم فقط :

ابحث فى نفسك عن الموهبه الفن وحاول ان تنهى اعمالك على اكمل وجه وان يكون ما تقدمه دليل على قوه المستوى والفن والأبداع , وحاول ان تقوم ببعض الأعمال الجيده لتتمكن من خلالها ان تقتحم هذا المجال وتصل الى مستوى الأحتراف الحقييييييييييييييييييييييييييقى .

اسف للأطاله .

وفقنا الله واياكم لما هو خير .

,I am a freelance 3D Animator
                      and I am a 3D Generalist
                      ....................
                      My youtube channel
                      ....................

خير الناس انفعهم للناس

يعمل...
                      X