موضوع: النقد البناء

ردود: 7 | زيارات: 694

النقد البناء

بعد وقت طويل عن الماكس وعن المنابر بسبب العمل والدراسه معاً قمت بتصميم هذا العمل وارجو النقد كى يصبح مثل الصوره تماماً وهذه الصوره الحقيقيه

عضو متميز
    صور رمزية yaman
    المنطقة
    Big Syria
    ردود
    2,860
    التصميم جميل
    لكن يجب أن تهتم أكثر الحواف
    وهناك مناطق بحاجة إلى عناية أكثر
    مثل المنطقة السفلى ذات اللون الزهري من الأسفل

شكراً عزيزى Yamanmax على ردك حين لا أجد رد من أحد غيرك أرى فعلاً الحواف غير جيده وأريد أيضاً تعديل الجزء السفلى ولكن لا أعرف كيف أهتم بذلك أريد مساعده من أحد الاعضاء او منك فى متابعتى كى يصل بقدر الامكان من الحقيقه اريد معرفة ما عليا فعله

Unhappy ساعدونى أرجوكم

ياجماعه هو ليه مفيش حد عايز يساعدنى فى العمل ده هو وحش ولا صعب ولا انا اللى مش أد المقام

شكراً ياجماعه على عدم الاهتمام بالموضوع مع وجود 66 زياره ليه وفى نفس الوقت الردود كتير لكن مقتصره على الناس الكبار بس من دلوقتى قررت انى انسى الماكس واتقن برنامج سهل زى الفلاش والفوتوشوب على الاقل ممكن ابقى محترف فى سنه واحده كل ده بسبب تشجيعكم وكمان بطلب من ادارة المنتدى انها تلغى عضويتى فى المنتدى وده عشان يكون اجبار انى مرجعش فى كلامى واتمنى لكل الاعضاء التوفيق سلامى للجميع

عضو
    صور رمزية AL FRAUD
    المنطقة
    أم القرى
    ردود
    75
    الحلو زعلان مين يراضيه
    ليه ياراجل على الاقل الموديل يحاكيه 90% طبق الاصل
    أنا شايف خطين معمولين في الواجهه الاماميه مش موجوده في الاصل وإلا الصوره مش واظحه
    أنا اتوقع إنه عمل جميل لكن باقيلك الريندر
    في إنتظار آخر تطوراتك
    أعظم هندسة في الحياه هي أن تبني جسرا من الأمل فوق نهر اليأس

عضو متميز
    صور رمزية amirrr
    المنطقة
    مصر
    ردود
    1,905
    ازيك ياصديقى -وربنا يكون فى العون فى مشاغلك
    وانا كمان قلما لما بدخل المنابر بس عملك رائع وزى ما قال صديقى يمان بالظبط
    بالنسبه للتفاصيل الحواف غير دائرية يعنى حاسس انها مقسمه الى اجزاء وده كان المفروض انك تراعيه وانت بتعمل الاجزاء دى وتعملها على بلو برنت افضل او ترسم بالفوتوشوب نص دائره وتمشى عليها بالماكس او تعمل sphere ومن خصائصها تحولها الى نصف دائرة ولك ما شئت من الطرق

اما بالنسبه للجزء السفلى الزهرى لازم تعيده تانى لانه بسيط و يوجد فيه جزء مش مظبوط كانه داخل للداخل
    وننتظر الاكساء بعد التعديلات -ومتزعلش من نقدى بس انت اللى طلبت النقد البناء وبصراحه
    وعمل تقييمه جيد وننتظر الاكساء

لو لم اكن مصريا لوددت ان اكون اسكندرانيا
    www.9gfx.info

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل