Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اخر مشاركه ليا فى المنابر ....الودااااااع

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• اخر مشاركه ليا فى المنابر ....الودااااااع

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اخباركم ايه جميعا ؟ ان شاء الله تكونوا بخير
    بصراحه انا خلاص قررت اترك المنابر بلا عوده لعدة أسباب منها انى عندى احباط شديد ومنها ان فى خلافات بينى وبين بعض الأعضاء ويوجد بعض الناس لا يريدون وجودى فى المنتدى وغيرها من الأسباب والأسباب اود ان اقدم كامل تقديرى واحترامى لجميع الناس المحترمه فى المنتدى وبشكر كل من ساهم فى تطوير المنتدى ولو بمعلومه وبشكر الناس اللى افادتنى كثيرا فى هذا المنتدى الرائع
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    وبعدين ؟؟؟

لا تنزعجوا انا عمرى ما هسيب المنابر الا فى حالتين (اما المنتدى يقفل او لما اموت ) :d

كل يومين عضو هيجى يقولنا الكلمتين دول ويترك المنتدى ؟؟؟؟ احنا لو فضلنا على كده على اخر السنه المنتدى هيبقى فيه 5 او 6 أعضاء :d

لغاية الأن حصلت مع الأخ ياسين وعضو فى قسم السينما واخيرا الأخ الحسنى ؟؟؟؟

تفتكروا ايه الأسباب اللى تخلى الأعضاء تعمل كده هل هوا تقصير من المنتدى او من الأعضاء ؟؟
    وبعدين اللى بيزعل الواحد ان كل معظم اللى بيعملوا كده اعضاء معروفين وشغلهم احترافى
    يعنى مثلا الأخ الحسنى كان فاتح تصويت ومسمى الموضوع (هل توافق على رحيل الأخ ياسين ) :d دلوقتى الحسنى اللى رحل :d:d

مش كفاية فى فنانين عرب بيوصلوا لأعلى المراكز فى المواقع الأجنبيه ومش بيشاركوا فى منتدانا العربى (لا داعى لذكر اسماء )

الموضوع للنقاش الحر وياريت فى النهايه نصل الى جواب ونعرف فين المشكله ونبتدى نعالجها

والله انا معاك مش عارف المنتدى صابه عين ولا ايه ؟
    A BiG FaN OF

MAXFORUMS
    Theory_Of_Design@yahoo.com

م / محســن عمــاد
    mohsen_3d

أخي إذكر الأسباب والأعضاء، الخلافات...لعل البعض لا يدري وأنا منهم...
      إنا لله وإنا إليه راجعون

بالفعل هذي ظاهرة غريبة إنتشرت في المنتدي ..
        ولكن يبدو إن هناك اسباب خفية لا نعلمها هي من تدفع الإعضاء للرحيل واحدا تلو الأخر ..

كنت اتمنى إن من ينوي الرحيل يذكر أسبابه حتى نكون في الصورة او الرحيل بصمت ...

ان شاء الله الاخ الحسنى هيرجع
          هو محبط حبتين وهيعود ثانيه انا واثق
          !!!جميع الدروس المعمارية المجانية والغير المجانية والمشاريع المعمارية الكاملة !!!!

أنا من يوم موضوع الحسنى و أنا زعلااااااان جدااا و محبط أكثر منه
            يا الحسنى المنابر من غيرك خراب

أخي محمود أولاً أقول لك .. أسأل الله العظيم أن لا يصيبك بما أصابني ..

كان في بالي أن أخر ما يفرق بيني وبين المنابر هو أن الحسني يموت فقط لا غير..

لكن ما أصابني في الآونة الأخير شيء لم أتوقعه أبداً حتى أني لم أطبق رؤية الكمبيوتر أمامي ..

لأول مرة في حياتي تمر بي هذه الحالة ..

الأسباب كثيرة وربما كان من بعض الأسباب الحصار الذي تكلمت عنه في موضوع أخر ..

إن ما أصابني لم يكن تمثلية أصطنعها حتى ألفت أنظار الأعضاء إلي .. وأسأل الله أن يصيب كل من يشمت بي بهذه الحالة حتى يعلم حينها مدى قوة هذه الإضطرابات ..

في الحقيقة المسألة ليست وليدة يوم وليلة .. المسألة بدايتها منذ أخر عمل لي وهو المنزل الجميل( قرابة التسعة أشهر تقل أو تكثر ) بعدها انحذف جميع ما في جهازي من أعمال عندها بدأت حلقات هذه الحالة المقيته نسأل الله أن يعيذنا منها ..

على كل حال نسأل الله أن يصيب كل شامت بما أصابني لعل وعسى أن يفهم ويعرف مدى قوتها .. لأننا بالكلام لن نصل إلى الوصف الحقيقي لها ..

بالتوفيق

الأخ يوسف والأخ ابن يس أبعد الله عنكم كل مكروه

اخى الحسنى مرحبا بك مره اخرى وانا سعيد جدا بردك على الموضوع بس انا مش فاهم انت تقصد (انى شامت بما اصابك ) ؟؟؟؟؟!!!!!! ولا ايه ؟؟ اعتقد انك لا تقصد ذلك لأنى اعرفك جيدا

الله يعلم انى لا اقصد اى شىء سىء ولا اقصد ان موضوع تركك للمنابر مجرد تمثيليه

انا فاتح الموضوع دا مخصوص عشان نحاول نعالج المشكله بدليل انى اتكلمت عن الأخ ياسن وعضو اخر فى نفس الموضوع
                  والله العظيم انا صعبان عليا المنتدى .... المنتدى يوجد به الكثييير من الخبرات والكثير من المحترفين لذلك يجب المحافظه عليهم
                  اخى الحسنى انا مقدر حالة الإحباط اللى عندك بس اعتقد انك مذكرتش سببها عشان الأعضاء يتفهموها

بس احب اقولك ان الإنسان بيمر عليه فترات صعبه كتير اهم حاجه الصموود يعنى تفتكر اى واحد عاشق للجرافيكس يعمل ايه لو اللى على جهازه انحذف هل ييأس ويقول انا مش شغال فى المجال دا بعد كده ؟؟
                  لا طبعا
                  المفروض يبدأ من جديد وللعلم انا عاوز اقولك ان خبرة الإنسان فى دماغه مش فى جهازه وبعدين انت ما شاء الله عندك موسوعة جرافيك وهو شبكة المحترفين وبتقدمها للناس كلها لوجه الله
                  واعمالك كلها موجوده بها
                  اخى الحسنى انا مقدر حالتك ( لأنى بيجى عليا فترات ببقى مش قادر اشتغل على الماكس خالص) بس والله صدقنى هتاخد فتره وهتروح وترجع بقوه زى الأول ان شاء الله منتظر ردك اخى الحسنى

المشاركة الأصلية بواسطة الحسني مشاهدة المشاركة
                    الأسباب كثيرة وربما كان من بعض الأسباب الحصار الذي تكلمت عنه في موضوع أخر ..
                    و الله ما كانش قصدي أزعلك أو أحسسك بالحرج،و انا متأسف جداً يا أخي و هات راسك احب عليها (أمممممح)
                    بالنسبة للحالة التي تعيشها أغلب الظن إنها عين - و الله أعلم- تحتاج جرعات تلاوة قرآن كريم مكثفة و قيام ليل و شرب زمزم (و إنت كمان من اهل مكة مين قدكم يا باشا).و ما تنساش تدعيلي.
                    و سامحني يا أخي إني زعلتك
                    ههههههههه

المشاركة الأصلية بواسطة غالب مشاهدة المشاركة
                      (و إنت كمان من اهل مكة مين قدكم يا باشا)
                      أهلااااااا..هو الآخ الحسنى من مكة..... و الله زاد حبى لك أخى الحسنى...
                      أنت زعلان ليه ..ده أنت فى مكة ..ياااااااااااااااااااااااااه نفسى أن أرى الكعبة بعينى و أن آرى مسجد الحبيب صلى الله عليه و سلم بعينى ..
                      كم أنت فى نعمة لا يعرفها إلا أمثالنا ..كم أتمنى أن أصلى فى البيت الحرام..
                      ياااااااااااااااااااااه يا الحسنى..أنت فى نعمة يا راجل ما بعدها نعمة...
                      لا تزعل نفسك........
                      بص أنت تروح تصلى فى الكعبة و تدعى لأخوك شريف بالهداية...
                      يااااااااااااااااااااه نفسى أذهب إليكم....ياااااااه

ممكن أعرف ما هي أعماركم ؟ الأخ الحسنى و الفيراي ؟
                        عذرا

كم اسعدني ردك اخي الحسني ..وإن شاء الله هي ازمة وتعدي على خير ...

في غياب أعضاء أمثال الحسني وياسين ..................
                            أفضل إغلاق أطراف الحديث
                            ----
                            يا قارئ خطي لا تبكي على موتي ... فاليوم أنا معك وغداً في التراب أنت معي
                            maxcona4@gmail.com

المشاركة الأصلية بواسطة الجنرال Max مشاهدة المشاركة
                              في غياب أعضاء أمثال الحسني وياسين وغيرهم..................
                              أفضل إغلاق أطراف الحديث
                              أفضل إغلاق المنابــــــــــــــــــر

يعمل...
                              X