Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

سؤال معلش !!!!

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• سؤال معلش !!!!

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    ياجماعه معلش سؤال صغير سريع اي حد هنا شغال ماكس بيعمل تصميم داخلي لاوضه نوم مثلا او طعام او غيره بلاقيه عارف يجمع المنظر كله جوه الركن بموديلينج كتير انا مش عارف يعني انا بعمل بوكس سواء كامل او انا اللي بجمعه بس اجي ادخل جواه علشان الاقي ركن اعمل فيه موديلينج لاي حاجه مش بيكفي يدوبك بيشيل كرسي وترابيزه مش اكتر ولو حاولت اعمل زوم لابعد مسافه ممكنه بتكون صغيره اضافه الي انه بيطلعني بره البوكس اللي انا عامله ؟ ومعتنقدش اني هحط كاميرا من اول الشغل واشل نفسي بيها كل شويه ولا انتوا رايكم ايه بجد مش عارف اعمل ايه ؟؟؟
    فاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل بالفطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرة
    ahmed_evermore@yahoo.com
    ahmed_evermore@hotmail.com

في شغل الانتريور خلي الكاميرا بتاعتك Fov = 55 مش 45 و اشتغل النماذج بتاعتك بمقاسات سليمه هاتلاقي الموضوع ظبط معاك
    Tarek...
    www.tarekmahmoudstudio.com

طب وليه اشتغل بكاميرا من الاول مش من اولها هشتغل بكاميرا انا عايز اشتغل عادي وفي الاخر خالص ابقي احط الكاميرا اللي انا عايز استخدمها براحتي زي ما انا عايز صح ولا انت ليك راي تاني ؟
      فاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل بالفطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرة
      ahmed_evermore@yahoo.com
      ahmed_evermore@hotmail.com

انا شخصيا لا اعمل في مشهد الكاميرا او المنظور ابدا
        يجب عليك استخدام المشاهد الاخرى - top - front - back- ... الخ
        فهي اسلم واصح للمقاسات السليمة
        ابو محمد
        قال غاندي:
        سيستهزؤون بك ثم يحاربونك ثم يقاومونك ثم يؤمنوا بك ثم يتبعوك ، النجاح ببساطة قضية إيمان ينبت ، يكبر في الاعماق و لا يكثرت بالمتهكمين و الناقمين و المستهزئين، النجاح انتظار للحظة التتويج، النجاح استصغار للحظات الاستعداد و المواجهة ، النجاح يقين بان ما تفعله يناسبك.

اخرالاعمال :
        http://www.maxforums.net/showthread.php?t=212605

يعمل...
        X