Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

هتجنن من الفيراي اوف !!!

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• هتجنن من الفيراي اوف !!!

اووووووووووووووووووووووووووف انا زهقت طفشت طهقت بقالي 5 ساعات والله العظيم 5 ساعات بظبط في الفيراي بعد ما عملت المشهد وكل حاجه تمام وميت فل واربعتاشر وقزاز وحركات وموديلينج انا بعمل مكتب تصميم مكتب داخلي وعملت فيراي ابص الاقي الدنيا منوره والزجاج اسود ليه معرفش ؟ في نور تمام بس الزجاج مش متنور مش عارف ليه قؤلت يممكن الغلط في اللون او الماتيريال شيلت الزجاج خالص وشيلت الشبابيك من اصله وخليتها حيطه مفتوحه عادي يعني مكان فتحه الشبابيك خليتها فاضيه مش مركب فيها شبابيك ولا حاجه تيجي في الرندر تلاقي كل الدنيا منوره ودي بالذات سوده سواد قاتم اجي اطلع من بره المكتب وارندر الشكل بالعكس الاقي نفسي شايف كل حاجه من بره يعني اشوف المكتب من بره ولما اخش جوه ارندر وانا في وش الفتحه تبان سوده ومتبانش حاجه من بره شجره مثلا ولا حاجه مفيش كل حاجه سوده ليه مش عارف ؟ بمعني ادق الفتحه اللي فتحتها في الحيطه علشان يخش منها النور بيخش منها النور وهي تبان سوده سواد قاتم ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    علي فكره جربت وحطيت عناصر اضاءه تانيه نفس المشكله بجد ليهههههههههههههههههههههه؟
    فاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل بالفطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرة
    ahmed_evermore@yahoo.com
    ahmed_evermore@hotmail.com

يمكن لون الخلفية أسود ..

ادخل لون الخلفية من Rendering > Environment وغير لون الـ Background ..

مجرد احتمال ..
    .. دليلك إلى أشهر الفلاتر في برنامج After Effect ..

لاس للاسف منفعش
      فاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل بالفطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرة
      ahmed_evermore@yahoo.com
      ahmed_evermore@hotmail.com

يعمل...
      X