موضوع: كورس ماكس مستعجل

ردود: 10 | زيارات: 1027
    عضو
    صور رمزية الخـــادم
    المنطقة
    Egypt - Cairo - Mokatam
    ردود
    86

Lightbulb كورس ماكس مستعجل

بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    ندخل في الموضوع على طول :
    مبدئيا في كورس ماكس بمكان ممتاز‘ شهادة معتمدة دوليا .
    الكورس بمصر في القاهرة و المكان معروف جدا .
    اي حد شايف انه ممكن يشارك في الكورس ياريت يبلغني يا جماعة فرصة ما تتفوتش .
    مش لازم تكون مبتدئ لان الكورس مستواه عالي جدا .
    التفاصيل :
    1. مش عارف هل ينفع اقول المكان ولا ما ينفعش ؟؟؟؟ ياريت حد يقولي.
    2. 3 levels
    3. 230 L.E
    4. 24 ساعة
    5. لا يوجد موعدد محدد للبدء اي انه بمجرد اكتمال العدد يبدا الكورس .
    انتظر ردودكم و جزاكم الله خيرا .
    و عزتك و جلالك ما أردت بمعصيتي مخالفتك , و قد عصيتك حين عصيتك , و ما أنا بنكالك جاهل , و لا لعقوبتك معترض, و لا بنظرك مستخف , و لكن سولت لي نفسي , و غلبتني شقوتي , و غرني سترك المرخي علي , فالان من عذابك من يستنقذني , و بحبل من أعتصم إن قطعت حبالك عني .. وا حسرتاه على أيام في معصية ربي .. و يا ويلي كم أتوب و كم أعود .. و قد حان لي أن أستحي من ربي

طالب / مدرسة الأنيميشن
    صور رمزية myself
    ردود
    499
    اذا كان كما تقول فانا أول المشاركين
    ولكن أرجوا أن تذكر بعض التفاصيل
    مثلا : ماذا تقصد بشهادة معتمدة دوليا
    ثانيا: ما المعلومات المقدمة فى كل مستوى؟
    ثالثا: ماذا تقصد ب 24 ساعة؟ المدة الكلية للمستوى؟
    وشكرا

عضو
    صور رمزية الخـــادم
    المنطقة
    Egypt - Cairo - Mokatam
    ردود
    86
    الكورس تابع لمعهد القوات المسلحة و مجهز على اعلى مستوى
    جهاز لكل دارس
    مدة الليفل 24 ساعة .
    حكاية ثلاث ليفيلات مش متاكد منها .
    انا لما رحت اقدم قاللي انه ليفل شامل و مكثف .
    و بعدين اخذت الدعاية لقيت انه 3 ليفيل 24 ساعة .
    عشان اكون صادق معاك .
    و جزاك الله خيرا .
    و عزتك و جلالك ما أردت بمعصيتي مخالفتك , و قد عصيتك حين عصيتك , و ما أنا بنكالك جاهل , و لا لعقوبتك معترض, و لا بنظرك مستخف , و لكن سولت لي نفسي , و غلبتني شقوتي , و غرني سترك المرخي علي , فالان من عذابك من يستنقذني , و بحبل من أعتصم إن قطعت حبالك عني .. وا حسرتاه على أيام في معصية ربي .. و يا ويلي كم أتوب و كم أعود .. و قد حان لي أن أستحي من ربي

عضو نشيط
    صور رمزية msh3d
    المنطقة
    بلقاس /المنصوره
    ردود
    751
    اخى فعلا خبر حلو بس ياريت توضح اكتر لااخوتك فى المنابر يعنى اتكلم فى وقت الكورس بوضوح شويه يعنى قصدك ناخذ اليفل واحد بس فى يوم طيب والسعر كام والشهاده معتمده من اى مكان وشكرا لك
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم........كم انت رحيم يارب

yaaaa_ah@yahoo.com

عاشق التصوير التلفزيونى والميكسر

بلجنز
    http://www.51render.com/article.asp?id=139

عضو
    صور رمزية الخـــادم
    المنطقة
    Egypt - Cairo - Mokatam
    ردود
    86
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة msh3d معاينة الرد
    اخى فعلا خبر حلو بس ياريت توضح اكتر لااخوتك فى المنابر يعنى اتكلم فى وقت الكورس بوضوح شويه يعنى قصدك ناخذ اليفل واحد بس فى يوم طيب والسعر كام والشهاده معتمده من اى مكان وشكرا لك
    بسم الله الرحمن الرحيم
    شكرا اخي على مرورك اولا
    ثانيا السعر و غيره موضحين فوق بس المشكله هي انه مش محدد وقت ؛ اي انه بمجرد اكتمال العدد سيتم البدء .
    و اول ما يكتمل العدد انا هعلمكم باذن الله لانهم هيتصلوا بي عشان يعلموني باكتمال العدد و معاد البدء.
    و جزاكم الله خيرا .

عضو
    صور رمزية الخـــادم
    المنطقة
    Egypt - Cairo - Mokatam
    ردود
    86
    يا جماعة الله يكرمكوا خدوا قرار بسرعة الكورص رخيص بالنسبة لمستواه و مميزاته .

ممكن اخى توضح اه هى اليفل المتكون منها القرص يعنى هيشرح موديلينج او انميشن او ماتيريال
    وشكرا لك اخى الكريم

عضو
    صور رمزية الخـــادم
    المنطقة
    Egypt - Cairo - Mokatam
    ردود
    86
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة HAFEZ_107 معاينة الرد
    ممكن اخى توضح اه هى اليفل المتكون منها القرص يعنى هيشرح موديلينج او انميشن او ماتيريال
    وشكرا لك اخى الكريم
    شكرا اخي على السؤال .
    بصراحة عشان اكون واضح : انا قلت كل المعلومات اللي عرفتها عن الكورس .
    ممكن لو انت جاد تاخد تليفون المعهد و تقدر تعرف براحتك اي استفسار .
    انا (عن نفسي ) و لله الحمد مخلص كورس ماكس من حوالي اربع سنين تقريبا بس عمري ما هكون ملم بابرنامج كله ففضلت اخش كورس تاني منها تدعيم و منها شهادة كويسة (الشهادة اللي معايا الحمد لله معتمدة من كلية الهندسة جامعة القاهرة و مختومه بختم النسر ... يعني دوليا معتمدة )
    حسب علمي انا الانيميشن اخر حاجة .
    و جزاك الله خيرا .

عضو
    صور رمزية الخـــادم
    المنطقة
    Egypt - Cairo - Mokatam
    ردود
    86
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة HAFEZ_107 معاينة الرد
    وشكرا لك اخى الكريم
    شكرا اخي على السؤال .
    بصراحة عشان اكون واضح : انا قلت كل المعلومات اللي عرفتها عن الكورس .
    ممكن لو انت جاد تاخد تليفون المعهد و تقدر تعرف براحتك اي استفسار .
    انا (عن نفسي ) و لله الحمد مخلص كورس ماكس من حوالي اربع سنين تقريبا بس عمري ما هكون ملم بالبرنامج كله ففضلت ادخل كورس تاني منها تدعيم و منها شهادة كويسة (الشهادة اللي معايا الحمد لله معتمدة من كلية الهندسة جامعة القاهرة و مختومه بختم النسر ... يعني دوليا معتمدة )
    حسب علمي انا الانيميشن اخر حاجة .
    و جزاك الله خيرا .

عضو
    صور رمزية الخـــادم
    المنطقة
    Egypt - Cairo - Mokatam
    ردود
    86
    هااااا ؟؟؟؟
    مفيش حد ناوي؟؟
    على بركة الله

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل