Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

محتاج مساعد( لفلسطين ) مش كبيره لو سمحتم

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• محتاج مساعد( لفلسطين ) مش كبيره لو سمحتم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    انا اسمي حسام من مصر
    انا عندي مشروع فيلم مدته من 10 ال 15 دقيقه عن فلسطين وفكرتو حلوه جدا طبعا انا مش هعملو لوحدي انا معايا 3 تنين من اصدقائي هنبتدي فيه كمان شهرين ونصف بس انا دلوقتي الي بكتب السيناريو
    بس انا محتاج مساعد صغيره جدا جدا وهي
    اني عايز اعمل جزء من المدينه الي فيها المسجد الاقصي بس للاسف انا لا عندي اي مناظير تبيني شكل المدينه من فوق ولا حتي المسجد الاقصي علشان نعملو مودلنج وعايز صور للاحياء الي فيها
    اذا حد يقدر يساعه اشكره جزيل الشكر اتمني من الجميع المشاركه حتي ولو بابداء الرائ
    انتظر منكم الرد

ما الك الا هيفا

قصدي جووجل

كل صور العالم بيه

:::::::::: شبكة احتراف ::::::::::::

دعواتكم لوالدي بالرحمة
    ان لله وان الية راجعون

عشان تعمل المدينه من فوق اخدل على جوجل وصور مناطق مناطق ونفذها باستخدام بالان ك تقسيمات سجمنت واعمل حساب الطرق ياريت تفصل الطرق عن المبانى ...فيه بلجن بيرفع تقسيمات المبانى الى ارتفعات عشوائيه اسمه greeble.dlm موجود فى موقع
      http://www.maxplugins.de/max8.php?search=&sort=Author
      اما صور المسجد الاقصى متوفره على النت ابحث فى جوجل او ادخل المنتديات الاسلاميه اما المبانى فا ممكن تصور مناطق فى القاهره بكاميرا دجياتل ولازم تصور وجه المبانى بدون زاويه فى الثرى دى عشان تسخدمها ماتريل بسهوله
      ارجو ان اكون افدتك

شكرا ليك اخ ehabhassan علي معلوماتك انا عملت زي ما قلت من زمان بس معرفتش اطلع من علي الجوجل مالدينه الي فيها المسجد الاقصي دورت في فلسطي كلها ملقتوش

انا لسه مدور تاني دلوقتي في الجوجل ايرس لقيت المسجد الاقصي بس للاسف الصوره مش حلوه
          يعني الطرق كلها دخله في بعض
          مش شايف اي حاجه

السلام عليكم
            عايز تبحث عن صور ابحث فى هذا الموقع
            flickr.com
            يمكنك البحث بكلمات عربية و يفضل استخدام كلمات انجليزية للحصول علي عدد اكبر من النتائج
            يمكنك الحصول علي نسخ من الصور بحجم اكبر عن طريق الضغط علي العدسة الموجودة فوق كل صورة

سلام
            لا إله إلا الله
            محمد رسول الله

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
            تذكروا اموات المسلمين بالدعاء

شكرا جدا ليك اخ علاء علي الرد واتمني من الجميع المشاركه نقدم بيها حاجه لفلسطين

تفضل هنا موقع المسجد الاقصي
                http://www.flashearth.com/?lat=31.77....6&r=0&src=ggl
                .

MR. Kok Limited Edition

شكرا

شكرا ليك جدا اخ كريم واتمني زياده من المشاركه وجزي الله الجميع علي مجهودهم

يعمل...
                  X