Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

My reel 2006 and my website

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• My reel 2006 and my website

السلام عليكم
    كيف الحال اخواني و زمالائي الأعضاء اتمنى ان تكون الجميع بخير.
    حقيقة هذا الموقع جميل جدا و الاجمل هم انت الاعضاء و المنتسبين وفقكم الله جميعا .
    يشرفني ان اعرض Reel الخاص بي على حضاراتكم بكونكم جميعا فنانين و احترافيين في هذا المجال و انتظر أرائكم و ردودكم التي تزيدني شرف و ثقة .
    وفقكم الله
    اخوكم على عادل

my Site
    http://aliadel.multiply.com/
    my reel
    http://aliadel.multiply.com/video/item/4
    الدنيا مليئة بلحجارة ، فلا تعثر بها ، بل ابني بها سلماً تصعد به نحو النجاح

ما شاء الله , شيئ جميل للغاية , وفقك الله يا أخي الكريم
    ==============================

على فكرة كنت اسالك على طريقة عمل الكرة الارضية في الفاصل كيف يتم تصميمها وتحريكها ؟

السلام عليكم
        بداية اشكرك اخي الكريم على رايك الجميل وفقك الله الى كل خير
        اما بلنسبة الى سؤالك حو الكرة الارضية في الفاصل فكانت عبارة عن خريطة العالم مفرغة و تم تطبيق فلتر CC Sphere و هو واحد من مجموعة فلاتر Cycore FX الرائعة .
        اما الحركة فتمت من داخل الافكت و كان الدوران من Rotation Y و الحركة من Offset
        وفقك الله
        اخوك علي عادل

انا علي فكرة شفت الموقع بتاعك من قبل ماتضعة في المنابر
          لأني عرفت انك دخلت علي الموقع بتاعي فقمت بالتالي بالدخول للموقع بتاعك وحملت ال showreel بتاعك وعجبني وشغلك كويس جدا واللي عجبني اكتر ان سنك صغير ومستواك كويس في ال aftereffect
          بس انت دخلت الموقع بتاعك وما اعطتنيش رأيك فية ارجو ان اعرف رأيك
          بص دة اللينك بتاع الموضوع بتاعي في المنابر ادخل واعطيني رأيك بصراحة
          http://www.maxforums.net/showthread.php?t=90854
          التعديل الأخير تم بواسطة BIKO; 26 / 04 / 2007, 05:02 AM.

تسلم ايدك يا علي،،،،،شغل زي الفل يا ابني والله
            الي الامام دائما
            كنت عايز اسألك هو الخلفيات دي فيها حاجات جاهزة؟
            Blue Bee

ما شاء الله عليك يا علوش من وين انت من سوريا انا من سوريا
              printlights@hotmail.com

اعمالك روعة اخي .. و اتمنى لك التوفيق ..

سؤالي .. الأرضيات المتحركة كيف نفذتها ؟
                -

Could it be you Or do I lose my way

I'm here but Colorblind

-

السلام عليكم
                  بداية اشكرك اخي الكريم على رايك الجميل وفقك الله الى كل خير
                  اما بلنسبة الى سؤالك حو الكرة الارضية في الفاصل فكانت عبارة عن خريطة العالم مفرغة و تم تطبيق فلتر CC Sphere و هو واحد من مجموعة فلاتر Cycore FX الرائعة .
                  اما الحركة فتمت من داخل الافكت و كان الدوران من Rotation Y و الحركة من Offset
                  وفقك الله
                  اخوك علي عادل
                  بارك الله فيك ماقصرت والله .

شغلك جميل جدا, ولو انك عاوز تعدل الوانك شوي, بس عموما انت من احسن المصممي الmotion graphics العرب الي عرفتهم....

تحياتي لك

السلام عليكم
                      طبعا اشكر جميع اخواني و زمالائي الأعضاء على آرائئهم البناءة و هذه شهادة اعتز بها
                      و أشكر الاخ BIKO على رأيه و اناا بلحقيقة معجب جدا باعماله و قد زرت موقعه قبل فترة و شاهدت معظم اعماله و اعجبت بها و لكن للاسف لمن تتسنى لي الفرصة لكتابه رايي له .
                      و اشكر الاخوان alaa abo a و Steady cam على آرائهم ايضا و اماا بخصوص سؤالهم حول الخلفيات , فلم يكون هناك في كل الـ reel اي شي جاهز من خلفية او اي شي غيره كها من تصميمي .
                      و ايضا اشكر الأخ Mazination على رأيه البناء و حقيقة شهادة اعتز بها و اما بلنسبة الى اللوان فللاسف عندما تم تحويل فيديو الـ reel الى wmv. تغريت اللوان و اصبحت غامقة اتمنى لو تشهدها على صورتها الحقيقة .
                      و اشكر كل من rauof و printlight و عاشق الخير و يوسف و hamadaeid8
                      وفقكم الله جميعا
                      اخوكم علي عادل

الفواصل حلوه جدا ,, واحلى حاجه ان انت سنك صغير ,,

(( ربنا يوفقك ))

=========================================
                        اللّهُ لاَ إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ ۚ
                        <<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
                        © KH KIRA
                        Graphics

السلام عليكم .. شغل حلو جدا يا على واتمنالك مستقبل قوى

بس .. في تعليق قريته قبل ما اتفرج ( شغلك اكبر من سنك )

اما اتفرجت لقيت بجد شغلك او دماغك .. هو شغل ناس الكبيرة .. انا اقصد .. جو الاخبار والحاجات دى .. شغل ناس محترفين كبار .. انا بعتبر الشغل ده صعب جدا ..بالنسبة لسني .. انا 20 سنة

انا يمكن شغلى كلو متجه نحو . ( رياضة - اطفال - جو مرح ) وانا كنت عايز اغير لاوصل لمستوى .. كلاسيك .. زى شغلك .. وبحاول .. لانه صعب

فانا استغربت يعنى ... كمان عامل البرسنتيشن presantation للشوريل .. جامد جدا

بس شفت برضه كل شغلك لقناة البغداد ... يتهيقللى هيقبلك صعوبة فى تغير الستايل ده ... بس لازم تغير

اتشرفت بمعرفتك يا على ... اخوك ياسر عزمي
                          http://www.facebook.com/group.php?gid=5786949845
                          ////
                          /////////////////////////////////////
                          Thinking / Building
                          mind set
                          this is thinking business , if thinking makes you tired
                          , then you at wrong place

عزيزي علي ما شاء الله لا قوة إلا بالله ...

شغل رااااقي جدا جدا اتمنى لك التوفيق اخي....

وبصراحة انا اعتبر مستواك كبييير وألوانك متناغمة جدا وجذابة واعملك تدل على رقي بتفكيرك ...

فاسمح لي ان اسميك ملك الأفتر لأنك بحق اعطيت البرنامج حقه في الشغل والابداع ....

وياليت اخي علي تسمح لنا بفتح موضوع مستقل يخص بعض لااستفسارات التي نريد معرفتها في اعمالك وغيرها من الاعمال التي اتوقع انها لا تخفى عليك وعلى غيرك من المبدعين .... وتكون المشاركة واااسعة

شكرا للأخوان ( Yas2er ، مبدع انتاج ) على آرائهم و هذه شهادة اعتز بها
                              و انا مستعد لفتح موضوع بخصوص الاستفسارات حول اعمالي و الاعمال الاخرى و سوف ارد عليها بقدر المستطاع انشاء الله .
                              يشرفني ذلك .
                              علي عادل

يعمل...
                              X