موضوع: فساد... فساد.... فساد ... لك الله يامصر

ردود: 16 | زيارات: 1162
  1. #1
    عضو
    صور رمزية $الزعيم$
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    مملكة العز السعوديه
    ردود
    101

    فساد... فساد.... فساد ... لك الله يامصر

    الحول ولا قوة الابالله

    الرابط يحكي كل حاجه

    http://www.egyptwindow.net/modules.p...ticle&sid=4882
    $الزعيم$
    1221


  2. #2

  3. #3
    م.احمد منسي
    صور رمزية mansy1985
    تاريخ التسجيل
    Mar 2006
    المنطقة
    مصر-بورسعيد-الامارات العربيه المتحده-ابو ظبي
    العمر
    31
    ردود
    2,260
    مصر مبارك يا عمي
    Junior Architect-Ahmed Abdel Aziz
    Mansy

    إن من يختلف معك فكريًا في العالم العربي هو على الأرجح ملحد أو عميل أو شاذ جنسيًا،




  4. #4
    عضو متميز
    صور رمزية MN3M
    تاريخ التسجيل
    Apr 2003
    المنطقة
    void Egypt
    ردود
    3,021
    المصدر: الآهالي
    كتك ستين نيله..
    عضو متخلف..
    متستاهلشى الواحد يعبرك..عشان أنت جاهل.. ومش عارف أى حاجه..
    زى الأطرش فى الزفه..
    حمرااااااااااااااااااااااااااااا
    M HAMMAD
    M.A.Moniem

    الله--سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم--المستعان
    قال الأنيمتور المناضل منعم كامل :
    لو لم أكن أنيمتور لوددت أن أكون أنيمتور

  5. #5
    عضو
    صور رمزية $الزعيم$
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    مملكة العز السعوديه
    ردود
    101
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة MN3M معاينة الرد
    كتك ستين نيله..
    عضو متخلف..
    متستاهلشى الواحد يعبرك..عشان أنت جاهل.. ومش عارف أى حاجه..
    زى الأطرش فى الزفه..
    حمرااااااااااااااااااااااااااااا
    مالك يابني زعلان

    انا جبت حاجه من جيبي

    تعرف ليش انت زعلان لنك طلعت فعلا جاهل وماتفهم حاجه

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ياعمي غور

    هههههههههههههههههه
    $الزعيم$
    1221

  6. #6
    عضو نشيط
    صور رمزية عمرو
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    مكان أحبه كثيرًا
    ردود
    675
    وآدي كمان موضوع مغلق
    http://blog.amr-g.com

    إن امتلاك الحياة الدنيا عن قدرة وخبرة هو السبيل الأوحد لنصرة المبادئ والمذاهب... *محمد الغزالي*

  7. #7
    عضو متميز
    صور رمزية MN3M
    تاريخ التسجيل
    Apr 2003
    المنطقة
    void Egypt
    ردود
    3,021
    مصر أم الدنيا...
    M HAMMAD
    M.A.Moniem

    الله--سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم--المستعان
    قال الأنيمتور المناضل منعم كامل :
    لو لم أكن أنيمتور لوددت أن أكون أنيمتور

  8. #8
    عضو
    صور رمزية $الزعيم$
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    مملكة العز السعوديه
    ردود
    101
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة MN3M معاينة الرد
    مصر أم الدنيا...
    فعلا ام الدنيا
    $الزعيم$
    1221

  9. #9
    عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Mar 2006
    المنطقة
    الصحراء المصرية
    العمر
    31
    ردود
    578
    نرجو الهدوء من السادة اعضاء المجلس
    نحن قوم اعزنا الله بالاسلام فاذا ابتغينا العزة بغيرة اذلنا الله

  10. #10
    عضو نشيط
    صور رمزية عمرو
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    مكان أحبه كثيرًا
    ردود
    675
    أم الدنيا بس فيها فساد , والفساد مش احنا المسئولين عنه بل بالعكس ده احنا ضحيته ,

    عملوا ايه السادة أصحاب الزيت والدولارات علشان ينقذوا اخوانهم "المسلمين برضه والله" في مصر؟
    http://blog.amr-g.com

    إن امتلاك الحياة الدنيا عن قدرة وخبرة هو السبيل الأوحد لنصرة المبادئ والمذاهب... *محمد الغزالي*

  11. #11
    عضو
    صور رمزية $الزعيم$
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    مملكة العز السعوديه
    ردود
    101
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة عاتسي معاينة الرد
    أم الدنيا بس فيها فساد , والفساد مش احنا المسئولين عنه بل بالعكس ده احنا ضحيته ,

    عملوا ايه السادة أصحاب الزيت والدولارات علشان ينقذوا اخوانهم "المسلمين برضه والله" في مصر؟
    كلام سليم
    ------
    $الزعيم$
    1221

  12. #12
    عضو متميز
    صور رمزية MN3M
    تاريخ التسجيل
    Apr 2003
    المنطقة
    void Egypt
    ردود
    3,021
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة عاتسي معاينة الرد
    أم الدنيا بس فيها فساد , والفساد مش احنا المسئولين عنه بل بالعكس ده احنا ضحيته ,

    عملوا ايه السادة أصحاب الزيت والدولارات علشان ينقذوا اخوانهم "المسلمين برضه والله" في مصر؟
    متتعبشى نفسك و ترد عالعبيط ده..
    الكلب لما يهوهو..محدش يرد عليه..
    هوا متغاظ عشان إحنا عندنا أهرامات وهما لأ ..

    و برده خليها تاكلك يا زعيم..
    M HAMMAD
    M.A.Moniem

    الله--سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم--المستعان
    قال الأنيمتور المناضل منعم كامل :
    لو لم أكن أنيمتور لوددت أن أكون أنيمتور

  13. #13
    عضو
    صور رمزية $الزعيم$
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    مملكة العز السعوديه
    ردود
    101
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة MN3M معاينة الرد
    متتعبشى نفسك و ترد عالعبيط ده..
    الكلب لما يهوهو..محدش يرد عليه..
    هوا متغاظ عشان إحنا عندنا أهرامات وهما لأ ..

    و برده خليها تاكلك يا زعيم..
    يقول المثل

    القافله تمشي والكلاب تنبح

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    شوف ياعم ربنا يبارك لك في اهرماتك ولاتنسى تتصورمعاها

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    وتبروزها بغرفتك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    الف شكر على ردك الرايق زيك

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    $الزعيم$
    1221

  14. #14
    عضو متميز
    صور رمزية abukatada
    تاريخ التسجيل
    Sep 2005
    المنطقة
    الإمارات العربية المتحده - دبي
    العمر
    36
    ردود
    1,804
    لك الله يا أمة محمد

  15. #15
    Designer
    صور رمزية S.Badr
    تاريخ التسجيل
    Dec 2004
    المنطقة
    أرض سمرا وقمرا .. وضفه ونهر ومراكب
    العمر
    16
    ردود
    1,586
    المنتدى اتجنن خلاص
    ابن المهندس مهندس .. وابن الدكتور دكتور .. يبقى ابن الريس متقال الريس حجازي متقال
    S.Badr = Samy Pasha = Samy Badr

  16. #16
    عضو
    صور رمزية $الزعيم$
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    مملكة العز السعوديه
    ردود
    101
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة S.Badr معاينة الرد
    المنتدى اتجنن خلاص
    فعلا المنتدى اتجنن

    هههههههههههههههههههههههههههههههعععععععععععععععععععععععععععععععععععع
    $الزعيم$
    1221

Bookmarks

قوانين الموضوعات

  • لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل