Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اول اعمالي بالفيراي برجاء النقد حتي اتعلم

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• اول اعمالي بالفيراي برجاء النقد حتي اتعلم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    دي ثاني اعمالي بالفيراي بس انا بعتبرها اول اعمالي نظرا لان عملي الاول كان عمل فاشل بالمره فاعتبرت داه اول عمل ليا بالفيراي اتمني ان يكون في رد ونقد علي موضوعي لاني محتاج اتعلم بجد منكم بس ياريت اللي ينتقدني في اي حاجه يكتبلي الحل معاها يعني مثلا مش عاجباه الاضاءه في حته معينه يقؤلي مش عاجباه ليه ويقؤلي اعملها ازاي او مش عاجباه الماتيريال كذا يقؤلي مش عاجباه ليه ويقؤلي الحل واعاهدكم بتنفيذ الحلول اجمعها علي نفس العمل يعني هعمل اللي انتوا نفسكم تعدلوه علي العمل اللي قدامكم داه واتمني ان يحظي ولو بقدر ضئيل من التقدير واتمني ان كل واحد يدخل يقيم الموضوع علشان اعرف مستوايا وصل لحد فين بالظبط ؟ وشكرا جزيلا للجميع
    14
    صفر
    0%
    0
    1 - 3
    0%
    6
    4 - 7
    0%
    7
    8 - 10
    0%
    1
    فاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل بالفطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرة
    ahmed_evermore@yahoo.com
    ahmed_evermore@hotmail.com

التصميم جميل جدا ما شاء الله اخوي

الاضائة اقوى من اللازم
    ج :- خففها

البلور زيادة حبتين = خففه

كيف مدري

:::::::::: شبكة احتراف ::::::::::::

دعواتكم لوالدي بالرحمة
    ان لله وان الية راجعون

ماشاء الله.............

هذا أول عمل خخخخخخخخخخ ياحبيبي

والله عمل روووووووعه واقعي بنسبه كبيره

اخى الغالى
        ممكن تحطلنا اعدادات الرندر
        على شان نقدر نساعد ونقولك تقلل ايه وتذود ايه
        لان الاضاءه عاليه جدا

البر لا يبلى والدين لا يفنى والديان لا يموت
        يا أبن ادم أفعل ما شئت كما تدين تدان

الاضاءه جامده شويه....... العمل حلو من ناحسه التنسيق لكن انا اعطيته درجه قليله لأني حكمت على الاضاءه بس لأن المشهد كله نماذج جاهزه ...... بالتوفيق
          Tarek...
          www.tarekmahmoudstudio.com

عمل جميل
            لكن الاضاء قوية جدا
            حاول تخليها اخف
            بالتوفيق
            اخر اعمالي

.......

التعديل

جاري التعديل
              فاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل بالفطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرة
              ahmed_evermore@yahoo.com

التعديل

اشكركم كلكم جميعا واحد واحد علي رده عليا وبجد مش عارف اقؤلكم ايه علي مساعدتكم الجاده والجميله دي اما بالنسبه للتعليق فانا عندي 3 ملاحظات بس مش اكتر

1- اخفف الاضاءه انا خففتها اهو ورفعت العمل من جديد بعد التعديل اللي انتوا طلبتوه
                2- انا مش فاهم يعني ايه بلوووور وازاي اخفف البلور والبلور داه بيعمل ايه اساسا ؟ \
                3- اعدادات الرندر اللي سيادتك تقصدها هل معناه اني اكتب كل اعدادات الرندر اللي عملتها اظن داه شبه مستحيل ولا انت عايزني اعمل ايه بالظبط علشان اعملهولك ؟

شاكر جدا برجاء اعاده المساعده بليييز
                ملاحظة تم اضاءه العمل باضاءه ليليه في موضوع اخر ولكنه نفس العمل تماما برجاء مشاهده العملين مع النقد التام والكامل
                ahmed_evermore@yahoo.com

المشاركة الأصلية بواسطة evermore مشاهدة المشاركة
                  - اعدادات الرندر اللي سيادتك تقصدها هل معناه اني اكتب كل اعدادات الرندر اللي عملتها اظن داه شبه مستحيل ولا انت عايزني اعمل ايه بالظبط علشان اعملهولك ؟
                  المشاركة الأصلية بواسطة evermore مشاهدة المشاركة

شاكر جدا برجاء اعاده المساعده بليييز
                  ملاحظة تم اضاءه العمل باضاءه ليليه في موضوع اخر ولكنه نفس العمل تماما برجاء مشاهده العملين مع النقد التام والكامل

اخى الغالى

لكن طلبى ليس بالمستحيل

عندما طلبت اعدادات الرندر كان لانى اريد المساعده فعلا
                  يمكنك عمل Print Screen للشاشه وانت فاتح اعدادات الرندر على الماكس وتحمل لنا الصوره
                  كما يقوم الاعضاء فى المنتدى
                  وعلى سبيل المثال وليس الحصر رجاءا الدخول على هذه الموضوعات لانها ستفيدك ومنها ستتعلم كيف يمكنك وضع اعدادات الرندر وكذلك ستستفيد من الاعدادات المرفقه ايضا

الموضوع الاول
                  الموضوع الثانى
                  اعدادات الرندر فى الصفحه الثانيه للموضوع

واتمنى ان اكون قد افدتك وانا معاك فى اى استفسار مادمت قادر على مساعدتك
                  لان الله فى عون العبد ما دام العبد فى عون اخيه

وبالنسبه للصوره الليليه برجاء ارفاق الـLink الخاص بالموضوع
                  التعديل الأخير تم بواسطة INTERIOR; 14 / 05 / 2007, 05:50 PM.

البر لا يبلى والدين لا يفنى والديان لا يموت
                  يا أبن ادم أفعل ما شئت كما تدين تدان

ياعم حراااااااااااااااااااام عليك والله العظيم تلاته انت فهمتني غلط تماما سخريه ايه من ردودكم اللي عندي واللي شاممها في كلامي انا مش كده خالص بالعكس تماما داه انا سعيد ومبسوط جدا انكم بتساعدوني مش دي القصه خالص ولا داه الحوار الحوار اني مش عارف فعلا انت تقصد ايه او بمعني ادق مش عارف ازاي ارفع كل اعدادات الريندر علي الموقع لانها اكيد طبعا هتبقي صور كتيره خالص وهتتعبكم فهمتني لكن مش سخريه دي قله حيله مني انا لاني علي فكره مش ملم بالحاجات اللي زي كده يعني مش فركيكو علشان افهمها وهي طايره داه انا غبي اساسا حلني علي ما افهم انت تقصد ايه اذا كانت كل دي ردود ولسه مفهتمش بردو ايه المطلوب بالظبط وبالنسبه لاعدادت الريندر انا هرفعها كلها كامله من الوصله اللي انت وريتهاني بس قؤل يارب افهم بردو وبالنسبه لكلامي ياعم وسخريتي المفتعله واللي مش موجوده من اساسه بس داه ظن منك مش اكتر فانا اسف عليها وهي مش موجوده بجد ميرسي لكلامك وجاري الرفع
                    ahmed_evermore@yahoo.com

عمل جميل اخى العزيز ولكن كما قالو الاخوة محتاج بعض التعديل فى الاضائة

ربنا يوفقك
                      واستعيذ بالله من الادميرال لكى لايدخل موضوعك

ويمكنك ايضا استعمال اى مبيد حشرى لذلك
                      أشهد أن لاإله إلا الله محمد رسول الله

عرض العمل النهائي بعد التعديلات المشارة ( نهارا وليلا )

عرض العمل النهائي بعد التعديلات المشارة ( نهارا وليلا

تم تعديل العمل بناء علي الاراء التي قراتها وهذا هو رابط العمل كاملا وجاري رفع اعدادات الريندر والاضاءه كاملة
                        ahmed_evermore@yahoo.com

اعدادت الخلفية
                          ahmed_evermore@yahoo.com

قوائم لم استخدمها

قوائم لم استخدمها في العمل ولكني رفعتها لعدم علمي بها ان كان احد منكم سيشير اليها او لاستخدامها
                            ahmed_evermore@yahoo.com

اعدادات الاضاءة نهارا
                              التعديل الأخير تم بواسطة evermore; 20 / 05 / 2007, 01:06 AM.
                              ahmed_evermore@yahoo.com

يعمل...
                              X