Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

كيف ازيد عدد الخامات في الماتيريال ايديتور ؟!

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• كيف ازيد عدد الخامات في الماتيريال ايديتور ؟!

معلش انه عارف انه سؤال تافه بس انا فعلا مش فاكر او متلخبط اللي حصل ان المشهد عندي خلصت عليه كل الماتيريال اللي محتاجها وبعد كده لقيت نفسي محتاج احط خامات تانيه بس في قائمه الماتيريال ايديتور
    1- press m
    2- material editor
    بتظهر الكور كلها عندي مليانه الا 24 عينه كلهم حطيت عليهم ماتيريال اجيب منين كور تانيه علشان احط عليها اللي انا عايزه ؟؟؟
    فاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل بالفطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرة
    ahmed_evermore@yahoo.com
    ahmed_evermore@hotmail.com

برجاء المساعده فعلا لانني متوقف واخشي ان امسح الماتيريال فلا استطيع الوصول اليها مره اخري
    فاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل بالفطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرة
    ahmed_evermore@yahoo.com

المفروض انك بتصغر الكور , تقريبا عن طريق الضغط علي زرار X
      لو الكور فعلا انت واخدها كلها , يبقا مش اودامك غير انك تستعمل المالتي صب ماتيريال
      .

MR. Kok Limited Edition

حبيبي احذف المادة من محرر المواد بالضغط على x فتظهر خيارين من الرسالة التالية reset material/map params فاختر الخيار الثاني بدون تردد فيقوم الماكس بحذف المادة من محرر المواد دون حذفها من المشهد ولاستعادة المادة خذها بالمصاصة ........ اي معلومات انا جاهز
        Design World

مكتب عالم التصميم للعمارة و الديكور

ربنا يكرمك يارب الف شكر جدا ليك انا مش عارف اشكرك ازاي علي كلامك داه جاري التجربة والتنفيذ
          ahmed_evermore@yahoo.com

يعمل...
          X