Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مشرو تصميم لعبة megaman online

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• مشرو تصميم لعبة megaman online

انا بفكر اعمل لعبة megaman online و لقيت احسن محرك العاب و اسمة Realm Crafter و لمزيد من المعلومات www.realmcrafter.com و بعد تخليص اللعبة انا ماجر سرفر و حنعمل فيها جزء مجانى و جزء بفلوس زى اى لعبة انا دخلت فى كثير من المنتديات الاجنبية لقيت ان فية كتير اوى مستنين اللعبة دة بفارغ الصبر و انا عايز اكون فريق من 10 افراد
    4 تصميم العوالم و الاماكن و المحلات
    2 لتصميم الشخصيات و npc
    2 لتجميع الصور و الاصوات و كل احتياجتنا
    1 لتصميم نوافز المحادثة و كلام وحركات npc
    كيفية الاشتراك ملا الاستمارة
    الاسم:وليد احمد سليمان
    السن:16
    العمل:تصميم العوالم و الاماكن و المحلات
    البلد:مصر
    البريد:dedyheart@hotmail.com
    ملحوظة
    المحرك مش مجانى لكنى حرفعوا لاعضاء الفريق احدث فرجن و كامل
    التعديل الأخير تم بواسطة sparta; 12 / 06 / 2007, 01:39 PM.

فكرة جميلة جدا

و انا ملتزم بلعبة Harongrad

لكن يمكنني تحديد بعض الملاحظات حول القصة و المهمات
    === مع تحياتي ===

مشكوراخى مصطفى بدر و مشكور على التفاعل واتمنى كثير من التفاعل وانا وثق مننجاح اللعبة

إن شاء الله تنجح لعبتكم

و أن شاء الله حكون من اول اللاعبين
        === مع تحياتي ===

أعتقد أنك لست في حاجة ل 10 موظفين فقط بل 11 موظفا

أعني بأنك في حاجة لشخص يبتكر لك فكرة لعبة جديدة ( شخصية جديدة ) خاصة بك لأن لعبة megaman ماركة مسجلة ل capcom و أنت دكرت بانك ستقوم بتحديد تسعيرة معينة للعبها
          فكيف تقبض ثمنا على ما هو ليس ملكك . ومن ناحية اخرى لو فعلتها وصادف ان علمت الشركة
          المالكة انك تستغل شخصيتهم الشهيرة بدون علم ستدخل معهم في دوامة مشاكل لا تنتهي .
          شيء آخر ألم يحن الوقت لان نقوم بصنع اشياء خاصة بنا غير منسوخة عن الغرب كما هو الحال بالنسبة للأفلام المصرية .

اخيرا هدا رأيي الخاص و انت لست ملزما بالعمل به وانا اسف ان ازعجتك تلك الملاحظات

لا و الله اخى دة مش ملحظتك لوحدك دة ملحة ناس كتير اوى فى منتديات اخرى

شيء جميل وبالمناسبة لقد شاهدت موضوعك في المنتدى الاخر و تلك الأراء كلها لصالحك لكي تبدا على اساس متين و تقف على ارض صلبة في عالم تصميم و تجارة الالعاب

يعمل...
              X