Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

يهمنى رأيكم

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• يهمنى رأيكم

السلام عليكم. لو سمحتم كنت ايز اخد رأيكم فى مشروع مهم ليه وكنت عايز اعرف اذا كان هيبقى مهم ليكم. انا اسمى جمال مصمم جرافيك منذ 8 سنوات تقريبا وليه خبرة كبيرة الحمد لله فى المجال ده. موضوع المشروع انى كنت عايز اعمل مجلة الكترونية يكون محتواها على اسطوانة ويكون فيها تعليم محترف لكل المواضيع اللى بتهم نصممين الجرافيك فى مجال الفوتوشوب والفلاس والاكشن سكربت والافتر افيكت والمايا وبرامج كتير تانية. الاسطوانة هتكون عبارة عن دروس فيديو فى المجالات السابق ذكرها ومش هتكولى للاسطوانة هو 10 جنية مصرى ين دروس لتعليم الادوات بل هتكون دروس للمستوى المتوسط والمحترف تقدر من خلالها تنمى قدراتك فى مجال العمل بالجرافيك. وحطيت سعر تخيلى لسعر هذه الاسطوانة هو مبلغ بسيط جدا يساعدنى على ان انا اكمل المشروع ده للاخر بأذن الله وكمان يكون دافع ليه عشان اقدر اخصص وقت لعمل هذه الدروس. سعر الاسطوانة هيكون عشرة جنية مصرى لا غير وبالنسبة للدول خارج مصر هيضاف ثمن شحن الاسطوانة للخارج. ياريت تدونى رأيكم وتصوتوا على اذا كان هذا الموضوع مجدى بالنسبة لكم ام لا واذا كان عندكم اى اقتراحات او اضافات او استتفسارات ياريت تبعتوها. الاسطوانة بأذن الله هتصدر كل شهر وهيكون فيها حاجات كتير مبهرة وطبعا رأيكم فى الاول والاخر هو المهم........ شكرا
يعمل...
X