Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

wip_صلاح الدين

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

3D-الخير

شكرا على مرورك .. هذه ليست ملابس بعد ... هذه مجرد mesh extract ستتحول الى ملابس بعد نقلها للماكس او المايا .. اما الان فهى مجرد بحث عن ال style المناسب

بالمناسبة .... اريدك ان تذهب الى موقع pixologic.com و تشاهد المقابلة مع ubisoft ... ثم شاهدها مرة اخرى ....

فلاشــــــــــاوي

اولا : شغلك بالسينما مع الاكشن سكريبت جامد جدا جدا جدا ... والله حقيقة ... بس لو كنت قللت اللون الاحمر قليلا "هذا تذوقى انا للالوان " او جعلت الكاركتر بشكل جدى "حقيقى" اكثر اعتقد كان سيناسب الموقع اكثر

ثانيا : بالنسبة للوجه اولا ثم بعد ذلك الجسم و تغير السن فى الصور ... المشكلة انى لا املك اى ريفرنس اعمل عليه... يعنى انا باعمل اشياء من دماغى ! ... لذلك انا بحاول اصل الى وجه مناسب اولا ... ثم جسم مناسب ثم ستايل مناسب لملابس الحرب ... هذه هى الصعوبة الحقيقية بالنسبة لى ... ان اصل الى concept اعمل عليه ... حينما اصل لذلك ... الباقى مجرد تنفيذ ... الان انا اطارد الفكرة

nazzal
    واحشنى جدا و الله يا nazzal ...

- هو صلاح الدين كان معضل ؟ و الا كان رفيع ؟
    انا مش عارف ... و كمان وجهه كان طيب ام شديد ؟ ايضا مش عارف !
    انا كل الصور التى حصلت عليها كانت لاحمد مظهر او غسان مسعود !
    و لم اجد صور لوجهه الحقيقى ابدا ... ايضا ما رأيك ... هل يجب ان احاول عمل بطل حربى حتى لو كانت هناك تفاصيل غير حقيقية ... ام احاول عمل صلاح الدين الحقيقى و انا لا املك اى صورة له ؟
    انا مشكلتى فى هذا العمل انى لا املك concept للعمل ... لذلك الان فى مرحلة تجارب ...

اتمنى انك تلاقى صور ... بس يا اخ nazzal ......انا و الحمدلله غالبا ما اجد ما احتاج على الانترنت ... صلاح الدين ؟ لم اجد اى ريفرنس و لا صورة حقيقية و لا رسمة حقيقية ..
    http://heilschwingung.at/188e0

ههههههههههه اوك انا تامر من الاردن بدي كوون عضو جديد هوون وانا بدي ادرس تصميم غرافيكي بس بدي كتاب لتعليم التصميم الغرافيكي وشويه معلومات عنو

اية الحلاوة دي.... متابع التطورات الجميلة

اود توضيح ان المشروع متوقف حاليا .. بسبب عدم وجود موارد للمعلومات حول الشخصية
          http://heilschwingung.at/188e0

المشاركة الأصلية بواسطة cyfer مشاهدة المشاركة
            اود توضيح ان المشروع متوقف حاليا .. بسبب عدم وجود موارد للمعلومات حول الشخصية
            لية لية؟؟؟ طيب مش لازم صلاح الدين زز ممكن تعملة قائد من خيالك

ياعمي لا
              العمل مذهل لحد دلوقتي
              انت بس بلاش صلاح الدين لأنك مش هتلاقي اي معلومات علي شكله
              كمل المشروع بس علي أساس قائد عربي

كمل المشروع علي أساس قائد عربي...بالتوفيق ...
                لا تاسفن على غدر الزمان فطالما---- رقصت على جثث الاسود كلاب
                لاتحسبن برقصها بلغت مقاما تبقى---- الاسود اسود و الكلاب كلاب
                ------------
                غزه قلوبنا معكم اللهم أنصر أخواننا المستضعفين في غزة اللهم إنهم جوعى فأطعمهم وخائفون فآمنهم اللهم انهم مكسورين فاجبر كسرهم اللهم ارحم ضعفهم، وآمن روعهم، وانصرهم على عدوك وعدوهم يا قوي يا عزيز

ما شاء الله اخى الحبيب
                  العمل ممتاز تابع وانا مع راى لاخوة
                  انه قائد عربى وكمان انا معترض عن البنطلون بتاعه وسعه شويه
                  وخللى سيف فى الخصر بلتوفيق اخون سيفر

يعمل...
                  X