Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

هاري بوتر .. أخيرا

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة moataz مشاهدة المشاركة
    النسخه الالكترونيه من الكتاب الاخير نزلت في النت لمن يحتاجه و حجمها صغير حوالي ميجا ونصف
    اكيد انه نسخة انجليزيه .... بس مش عارف حتي النسخه الي بتتكلم عليه دي كمله ولا لا ...
    لان اخر حاجه سمعته انه في نسخه مصوره بكميرا للقصه ... وحتي سمعت انه مش كمله حوالي 400 صفحه ....
    والقصه حوالي حجمه 600 صفحة او يذيد ....
    الحياة ألم يخفيه أمل
    أمل يحققه عمل
    وعمل ينهيه أجل
    ثم يجزى كل امرئ بما فعل

النسخه الموجوده اعتقد كامله انا نظرت لاخر القصه وجدته عادي و النسخه نظيفه و كل تمام بس طبعا النسخه الانجليزيه و النسخه فعلا 399 صفحه
      هل ياتي اليوم الذي اتقن فيه 3d max

و اعمل حته spoiler الحاج بوتر مش هيموت و في اخر القصه هيروح العالم التاني ده و معاه اولاده بعد 19 سنه من القصه

بحب قوي ابقي spoiler

و اعمل حته spoiler الحاج بوتر مش هيموت و في اخر القصه هيروح العالم التاني ده و معاه اولاده بعد 19 سنه من القصه

بحب قوي ابقي spoiler
          أهلا بيك...لو بتحب نغلس على بعض أنا عرفت شوية معلومات مؤكده عن اللي هيحصل...ممكن أكتبها هنا ,ابوظ القصة على الكل...!!
          www.ali-cv.com موقعي ومعرض اعمالي

www.ne3na3.net شاي بالنعناع !

follow me

يقال ان الفيلم جيل ، و لكني للاسف لم اشاهد الا بعض اللقطات فيه،سارى ان كنت ساحصل على الكتاب....
            شكرا
            سبحان الله و بحمده، سبحان الله العظيم
            "سرعان ما ننسى ما تعلمناه، لكننا لا ننسى ابدا ما اكتشفناه" حكمة
            ^ المعرفة الحقة، هي تلك التي نتقاسمها^
            جميعا نحو الأفق...... btr.max@gmail.com

المشاركة الأصلية بواسطة فلاشــــــــــاوي مشاهدة المشاركة
              أهلا بيك...لو بتحب نغلس على بعض أنا عرفت شوية معلومات مؤكده عن اللي هيحصل...ممكن أكتبها هنا ,ابوظ القصة على الكل...!!
              انا الصراحه زي ما قولت انا لا احب هاري بوتر يعني اصلا نزلتها اشوف شكل الكتاب فقط يعني عموما لن اقراءها انا كنت فقط اوضح ان القصه اللي موجوده علي النت كامله

انا شاهدت الفلم في البحرين .. لكن ماقدرت اجلس اكثر من نصف ساعه ..
                والسبب لان القاعه كلللللللللللللهم اطفااااااااااااال
                والمشكله اني كنت اجهل الفلم ولا اعرفه .. فقط رأيت وقت العرض يبدأ بعد خمس دقائق وماكان فيه غيره ..
                بصراحه .. النصف ساعه اللي جلستها في القاعه كنت في صراااااع قوي مع نفسي .. كنت افكر .. هل استمر واجلس الى نهاية الفلم وانسى ان فيه اطفااااال ؟؟ ولا اطلع وامشي واتوكل على الله ؟؟
                اسمي القديم = fsomg
                والجديد = فيصل1

------

يعمل...
                X