Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

زهقت من الكلام نفسي مره ندخل مرحله الافعال؟؟؟؟؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• زهقت من الكلام نفسي مره ندخل مرحله الافعال؟؟؟؟؟

بجد يا جماعه احنا كعرب اصبحنا ملوك الكلام بلا منازع كلام كلام كلام كلام مؤتمرتنا كلام اي حاجه بنعملها اي كلام في اي كلام

ياريت نترك الكلام جانبا ونري فعل

تعرفوا الشيخ عمرو خالد اعتبره احسن شيخ من حيث الفعل لانه مع احترامي لجميع الشيوخ بعد ظهوره و محاضراته وبرامجه وجدنا جمعيات خيريه يتم نشأها و شباب يتحرك لفعل الخير كان بجد فعلا صعب تجد شاب مثلا في عمر ما بين 16-25 عام يذهب ويحضر ملابسه القديمه ويذهب الي البيوت و يجمع منها الملابس ليتم اعطاءها للفقراء لن تجد شباب يجمع من ماله لمساعده الفقراء في مصاريف الدراسه والحياه و طبعا قبل ذلك مع ان فيه ناس كتير هتخالف الكلام ده الراجل ده وصل لشباب كان من الصعب علي اي شيخ يوصلهم و قدر يقنعهم وخالهم ناس ملتزمه بعد ما كان اخر شيء يفكره في الدين

طبعا انا مش فاتح الموضوع عشان امدح فيه لكن انا بوضح بمثال الفرق ما بين الكلام و الفعل ان الفعل يحدث فرق الفعل يصنع الفرق اي نعم الكلام ممكن يكون محفز للفعل لكن اذا لم يوجد فعل فقد ذهب الكلام هبأ

فياريت كل واحد فينا يقول فعل يري انه يحدث الفرق يري انه ممكن يحرك هذا الشعوب فعلا النائمه

مثال اخر معلش استحملوني هو مثال قد يبدو سيء للبعض لكن في الحقيقه هو مثال من اقوي الامثله و هو اودلف هتلر الراجل ده فعلا قدر بكلامه ان يلهب حماس شعبه قدر يحركهم قلهم انت افضل شعب احسن ناس و ان الاكثر قدره علي حكم العالم و صنع منهم شعب قوي شعب يخشاه العالم و لم يستطيعوا هزيمته الا عندما تحالفه ضده

مش عارف يبدو اني اخذتني العاده و بقيت اقول كلام في اي كلام
    هل ياتي اليوم الذي اتقن فيه 3d max

كله بيجرى ورة لقمة العيش و اعتقد اناس قليلون من يستطيعون فعل اكثر .
    دة رأيى طبعا.

بجد يا جماعه احنا كعرب اصبحنا ملوك الكلام بلا منازع كلام كلام كلام كلام
      واحد صاحبى كان بيكلم واحد يابانى
      واليابانى قالوا الجملة دى
      نحن قوم اعزنا الله بالاسلام فاذا ابتغينا العزة بغيرة اذلنا الله

يعمل...
      X