Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

gfxnews VS. SpecterWorld

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة big-ah مشاهدة المشاركة
    انت الادمين اذن فك المشكل... و ان شاء الله تحصل على عنوان خاص بالموقع و مساحة كبييييرة تتسع لتطور الموقع و قاعدة بياناته
    ماذا تعني بعنوان خاص بالموقع؟

أنا أرى انك عامل rederection لعنوان الموقع

يعني انت عاملالموقع على مساحة مجانية ؟؟؟

المشاركة الأصلية بواسطة big-ah مشاهدة المشاركة
        أنا أرى انك عامل rederection لعنوان الموقع

يعني انت عاملالموقع على مساحة مجانية ؟؟؟
        لا المشكلة اني قمت بتصيب المامبو من ال cpanel بتاع الشركة للموقع بتاعي وبكده أخد الينك ده لكن أنا ممكن أقوم بتنصيبة من جديد ولكن أنا أحاول أن أتأكد من أنه يمكن استخدام نفس ال database وعالعموم شوف الصفحة دي مثلا :
        www.admin.specterworld.net

اه فعلا أعتذر... اللي يشوف عنوان الموقع يقول انه على مساحة مجانية... يجب تدارك المشكل.. لان مثل هذه الامور تسيء الى الموقع بعض الشيء ولو بدون قصد...على العموم ارفع ملفات المامبو من جديد على الموقع و عدل في ملف الكونفيج لتعود الى قاعدة البيانات القديمة و اعمل ترقية
          بالتوفيق

ألفرق واضح
            gfxnews تورنت اى قابل للتكمله وكمان عليه dvd كتير جدا
            وسؤال اخى اخى المصرى انت ليه مبترفعش على مواقع تانيه زى zshare مثلا ؟

المشاركة الأصلية بواسطة VRay مشاهدة المشاركة
              ألفرق واضح
              gfxnews تورنت اى قابل للتكمله وكمان عليه dvd كتير جدا
              وسؤال اخى اخى المصرى انت ليه مبترفعش على مواقع تانيه زى zshare مثلا ؟
              في الواقع أنا لا أقم بالرفع بنفسي الا الملفات الصغيرة لأن تحميل الملفات الكبيرة وال dvds قد تدخلني في مسائل قانونية ولذلك عادة ما ترى هذه الجملة في مواقع القرصنة:
              This site does not store any files on its server. We only images and links to content provided by other sites.

طيب فى كمان فرق اهو الgfxnews بيرفعوا بنفسهم

المشاركة الأصلية بواسطة VRay مشاهدة المشاركة
                  طيب فى كمان فرق اهو الgfxnews بيرفعوا بنفسهم
                  هذا لا يفرق بالنسبة للمستخدم فهو لا يهمة اذا كان صاحب الموقع هو الي بيرفع ولا لأ

السلام عليكم ورحمة الله
                    الصراحة موقع جميل جدا جدا جدا وفيه اشئ جميلة جدا كمان وكل اشى مرفوع على الرابيد شير
                    يعنى يالى بحملوا فى التورنت باسبوع احملو على الرابيد شير بيوم مع طريقة اخوى
                    بالنسبة للتعامل مع الرابيدشير... بعد ان تكمل تحميل أحد الملفات الكبيرة افصل النت مباشرة... ثم اعد الارتباط به من جديد
                    طريقة جميلة جدا خاصة انى لا املك حساب بنكى كى ادفع حساب الرابيد شير
                    يعنى معى فلوس ولكن لا استطيع ان اشترك وخاصة انو كل شئ تجده مرفوع على موقع الرابيدشير
                    اجيت اخوى انقذتنى بدل ما استنى كل يوم احمل اربع روابط الحين احملهم كلهم بيوم
                    شكر خاص لك اخوى وبارك الله فيك
                    تحياتى للجميع
                    صبرا جميل والله المستعان

ياليت افهم ماهو المقصود
                      نشيده عن الرسول حلوه جدااااااا
                      وحلو الحن
                      http://www.4msk.com/audio/Msk_Daq.MP3
                      وهذا رابط اخر
                      [YOUTUBE][/YOUTUBE]http://www.4msk.com/audio/Msk_Daq.MP3

المشاركة الأصلية بواسطة ALBARON مشاهدة المشاركة
                        السلام عليكم ورحمة الله
                        الصراحة موقع جميل جدا جدا جدا وفيه اشئ جميلة جدا كمان وكل اشى مرفوع على الرابيد شير
                        يعنى يالى بحملوا فى التورنت باسبوع احملو على الرابيد شير بيوم مع طريقة اخوى
                        طريقة جميلة جدا خاصة انى لا املك حساب بنكى كى ادفع حساب الرابيد شير
                        يعنى معى فلوس ولكن لا استطيع ان اشترك وخاصة انو كل شئ تجده مرفوع على موقع الرابيدشير
                        اجيت اخوى انقذتنى بدل ما استنى كل يوم احمل اربع روابط الحين احملهم كلهم بيوم
                        شكر خاص لك اخوى وبارك الله فيك
                        تحياتى للجميع
                        مشكور أخي الكريم وبالنسبة لكلام الأخ big-ah فأنا ومعظم مستخدمي ال dsl لا نستطيع تطبيقة لأن كيف سنفصل النت؟

السلام عليكم
                          مشكور أخي الكريم وبالنسبة لكلام الأخ big-ah فأنا ومعظم مستخدمي ال dsl لا نستطيع تطبيقة لأن كيف سنفصل النت؟
                          اخى ابسط ما تتصور اقلك كيف تروح على خصائص شبكة الاتصال وتقوم بتعطيل كرت الشبكة
                          يقوم النت يفصل تقوم بعديها تعمل تمكين لكرت الشبكة بالضغت ضغتين على الايقونة وبعديها
                          راح يبحثلك على عنوان ايبى جديد للاستخدام بس دول الخليج وبعض الدول العربية تحدد لكل مستخدم
                          عنوان ايبيى بس هذا مش معناتو انو راحت عليك
                          اقلك شو تعمل اذا كنت من الدول التى تحدد الايبى الخاص بالمشترك قم بتنزيل احد برامج
                          تغير عنوان الايبى وهذا سوف يوقوم بتغير عنوان الايبى لك كل فترة او انت تقدر تغيرو بضغت زر
                          بس ابحث عن هذه البرامج وكيفية عملها
                          انا كما اخبرتكم اقوم بتعطيل كرت الشبكة وبعد ذالك اقوم بعمل اصلاح وتجديد عنوان الايبى
                          وبسجل عنوان ايبى اخر
                          وانا مجرب الطريقة ومحمل 7 روابط رابيد شير فى اقل من ساعتين
                          صبرا جميل والله المستعان

أعتقد من وجهة نظري أنا انو موقع gfxnews رائع جدا
                            وبالنسبة للنسبة تعتك أعتقد في عضو وضع شرح لكيفية رفها على برنامج Azureus
                            صارلي من شهر 9 2006 لحتى الأن والحمد لله تمام وإنشاء الله يستمر ومن يوم ما سجلت ما طلعتش نسبتي عن 0.9 وما نزلتش عن 0.8
                            اما الرابيد شير هو أصلا بيرضاش يشتغل من أصلو دايما بيحكيلي انتظر 300 أو 500 دقيقة وعلى الفاضي

المشاركة الأصلية بواسطة ALBARON مشاهدة المشاركة
                              السلام عليكم

اخى ابسط ما تتصور اقلك كيف تروح على خصائص شبكة الاتصال وتقوم بتعطيل كرت الشبكة
                              يقوم النت يفصل تقوم بعديها تعمل تمكين لكرت الشبكة بالضغت ضغتين على الايقونة وبعديها
                              راح يبحثلك على عنوان ايبى جديد للاستخدام بس دول الخليج وبعض الدول العربية تحدد لكل مستخدم
                              عنوان ايبيى بس هذا مش معناتو انو راحت عليك
                              اقلك شو تعمل اذا كنت من الدول التى تحدد الايبى الخاص بالمشترك قم بتنزيل احد برامج
                              تغير عنوان الايبى وهذا سوف يوقوم بتغير عنوان الايبى لك كل فترة او انت تقدر تغيرو بضغت زر
                              بس ابحث عن هذه البرامج وكيفية عملها
                              انا كما اخبرتكم اقوم بتعطيل كرت الشبكة وبعد ذالك اقوم بعمل اصلاح وتجديد عنوان الايبى
                              وبسجل عنوان ايبى اخر
                              وانا مجرب الطريقة ومحمل 7 روابط رابيد شير فى اقل من ساعتين
                              شكرا ولكن المشكلة ان هنا في مصر معظمنا واخد وصلة من محل نت لأن الDSL كان غالي والنظام الجديد بيحددلك 2 Gb بعني "جيت تكحلها عمتها"

اما الرابيد شير هو أصلا بيرضاش يشتغل من أصلو دايما بيحكيلي انتظر 300 أو 500 دقيقة وعلى الفاضي
                                اخوى الدقيقة يالى تسنى هاى قموها خلص ولى عهدها وبتهيالى انو مافى اى اختلاف انت تستفيد من التورنت لانو ما فى
                                مصدر اخر غيرو وكذالك انا استفيد من الرابيد شير لانو المصدر المفظل يبقى لى سواء سرعة نقل البينات او الكم الهائل
                                من البرامج الملفات المرفوعى على الموقع والتى دائما نلقها فى مواقع القرصنة المختلفة

شكرا ولكن المشكلة ان هنا في مصر معظمنا واخد وصلة من محل نت لأن الDSL كان غالي والنظام الجديد بيحددلك 2 Gb بعني "جيت تكحلها عمتها"
                                اخوى لو كان صاحب الخط موزعلكم شبكة على صيرفر وموزعلكم عنوان ايبى ثابت فهذا الامر صعب ولم اجرب هذه الطريقة اما اذا كان موزع الشبكة موزع من دون سيرفر وسايبكم شغالين مثل ما احنا عاملين عن طريق الراوتر
                                فهذه الطريقة مجربة 100%
                                وبالتوفيق للجميع
                                صبرا جميل والله المستعان

يعمل...
                                X