Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

! Bugatti Veyron V16.4 - Just For The Memory

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

متشكر اوى ياجماعة على ردودكم وتشجيعكم ليا ، بصراحة المنتدى ده فيه ناس كتير اوى فنانة ، وانا اتمنى اكون زيهم يوم من الايام..

s_herraka : ملحوظتك جميلة لإن انا نفسي معتبر المودلينج متوااااااااااااضع جدا لإنه اول عربية ، بس مادمت شفته كدة يبقى كويس اوى ، وانا اطمنت الى حد كبير

m.ramdan : شكرا على ردك ، وان شاء الله الى جاي حيكون على المستوى ، اتمنى ذلك يعنى

وانا رفعت صور جديدة للرندر فى ال Topic الرئيسي ، اخر 4 صور ، هما برضه منتال راي ، بس ظبطت ال Scene حبة..
    The Egyptian Samurai

أول مشاريعى على الماكس
    Bugatti Veyron V16.4
    أول مشاريعي على السينما 4D
    Iron Curtain

ورشة رندرBugatti Veyron

nice work man again and again
      and i take the front page here with this car
      ...i love this car so much
      للاستماع و تحميل القرآن الكريم برابط واحد للشيخ اللذى تحب و بصوت عالى الجوده :
      http://www.tvquran.com/

Join me on Facebook
      https://www.facebook.com/rabieart.fanpage
      https://www.facebook.com/MCC4P

السلام عليكم

المودلنج و الرند مستواهم علي و هذا دليل إنك تمتلك أنامل ذهبية

وفي طلب ممكن تزودنا بدروس في تعليم السيارات لأني أخذت درس من موقع أبو بدر و ماقدرت أطبقه إلي في سيارات محدودة

أتمنى لو تحطه في العام عشان يستفيد منه الجميع و إذا ماعليك كلافه فنسخه على الخاص لأني ذي الأيام مشغووول و دخولي للمنتدي محدود

أخوك / عاشق القمة

ماشالله عليك مستواك جميل

سلمت يداك .....
            -- وما توفيقي إلا بالله --

الف شكر يا جماعة والله ، انا مبسوط جدا ان شغلى عجبكم خصوصا انه اول مودلينج سيارة اعمله وان شاء الله ماخيبش ظنكم فيا ابدا ... وان شاء الله اكمل قريبا فى الفيرارى واحاول انها تكون نتيجة افضل بكتير ، بس للأسف الوقت قاتلنى الايام دى ومش عارف حتى افتح الماكس دقيقة :|

اخى m.ramadan بجد شكرا ليك على تقديرك ، وكونك ترد مرتين كمان دا اكيد شىء له معنى كبير انا واثق

وبالنسبة ليك اخى (عاشق القمة) ، انا والله عنيا ليك ولأى حد فى المنتدى ، بس ممكن بعضكم لاحظ انى مابدخلش من اول رمضان على المنتدى كتير ، معلش شوية مشاغل كدة زائد ان عندنا مشروع (انا فى ثانية عمارة هندسة) بس اوعدك ان اقدملك خبرتي المتواضعة والبسيطة جدا فى الموضوع اول ماحقدر.. ومش حتأخر عليك ان شاء الله.. وانا بصراحة ماتعلمتش مودلينج السيارات من دروس ، هو كان مجرد احساس مع شوية معرفة بالماكس ، انما الدروس بتفيد اكتر فى الاخراج..

تحياتى للجميع
              The Egyptian Samurai

أول مشاريعى على الماكس
              Bugatti Veyron V16.4
              Iron Curtain

ورشة رندرBugatti Veyron

جممممممممممممممممممممممميل

الموديلنج راااااااااااائع اخي العزيز .. حقا اعجبني .. لكن ملاحظتي على الماتيريل والريندر والاضائة ,,.. انا انتظر منك مجهود اكبر في هذا الجانب حتى استمتع بهذه التحفة الجميلة بشكل يعطي مجهودك فالموديلنج حقه ويبرزه بالشكل المطلبو

تحياتي
                  www.ahmedzeeny.com
                  موقعي الشخصي

ما شاء الله تبارك الله..
                    بداية جداً قوية و رائعة، خصوصا أنك لسه جديد ع الماكس زي ما تقول.
                    و أضمن لك انك حتكون فنان كبير لو استمريت على نفس الطريق
                    بالتوفيق أخي

بصراحه انت معجزه بمعنى الكلمة لك شهرين فقط وتعمل هذا لتصميم المدقن جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
                      انا بصراحه مو مصدق لاتزعل الان العمل ابهرني

شكرالك بالتوفيق
                      مادعوة أنفع ياصـحـبي : من دعوة الغائب للغائب
                      ناشدتك الرحمن ياقارئا : ان تسأل الغفران للكاتب

شكرا لملاحظاتكم وردودكم ، وانا بحاول ادور حاليا على طريقة رندر كويسة بال Vray ، بس محتاج مساعدة منكم ياجماعة فى ماتريال ال Headlights وال Backlights والزجاج المناسب بالنسبة ل Vray.. ياريت بجد اي حد يقدر يفيدنى فيها يبقى مشكوووووووور جدا جدا جدا والباقى انا ان شاء الله ممكن اتدبره.

المشاركة الأصلية بواسطة EXPHINE
                        ما شاء الله تبارك الله..
                        بداية جداً قوية و رائعة، خصوصا أنك لسه جديد ع الماكس زي ما تقول.
                        و أضمن لك انك حتكون فنان كبير لو استمريت على نفس الطريق
                        بالتوفيق أخي
                        شكرا على انك ادتنى الامل بس بيني وبينك كل ماببص هنا فى المنتدى على الاعمال المعروضة ، ايا كان نوعها مش سيارات بس ، بحس ان لسه مستوايا الفنى قلييييييييييييييييل بشكل فظيع وبالأخص فى موضوع الشخصيات الى نفسي جداااااااااااااااااا اتعلمه.. ياريت تنصحونى ببرنامج يكون مميز ابتدي عليه عشان اتعلم عمل الشخصيات من الألف للياء.

المشاركة الأصلية بواسطة بابليل
                        انا بصراحه مو مصدق لاتزعل الان العمل ابهرني
                        هههههههههه لا والله فعلا كان بقالى شهرين بس اعرف الماكس ، وانا بعلن الموضوع دا واأكد عليه عشان اعرف اي حد مبتدىء انه ممكن يوصل بسرعة لو هو بس حابب وعايز وعنده اصرار.. بس مش حنكر طبعا انى عشان اعمل كدة بذلت مجهود خراااااااااااااااافى.. بس الحمد لله شكله جاب نتيجة كويسة ...
                        The Egyptian Samurai

أول مشاريعى على الماكس
                        Bugatti Veyron V16.4
                        Iron Curtain

ورشة رندرBugatti Veyron

يعمل...
                        X