Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

Modern Interior Scene ارجوووو النقد

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• Modern Interior Scene ارجوووو النقد

السلام عليكم يا اعضاء المنابر , دة تصميمى الجديد هوكان عبارة عن درس تطبيقى بس الدرس كان اجنبى وكالعادة اغلب الدرس مكنش مشروح اتعمل ازاى فانا حاولت على قد ما قدرت انى اعمل تصميم كويس وغيرت فيه شوية لانى مش بحب التقليد الاعمى , فياريت تقيموا عملى دة علشان عايزة اعرف انا بتقدم ولا لاء والنسب كمان اتمرنت عليها كتير فى التمرين دة فياريت تقولولى انا بتقدم فى ضبط النسب ولا لاء لانها مهمة جدااااااا
    واتمنى ان التصميم يكون كويس وكالعادة ان شاء الله الجاى يكون احسن من دى
    اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	Interior Scene2.jpg 
مشاهدات:	1 
الحجم:	61.4 كيلوبايت 
الهوية:	3298737
    اهم حاجة عندى رأيكم ونقدكم لانه هو اللى هيفيدنى فى اللى جاى كمان فلو سمحتم كنت عايزة اعرف الرأى والنقد والتقييم على العمل
    وشكرا جزيلا مقدما ليكم
    أعـــشــق فى نـــفســى العنــــاد فكـــــم من كلمــــــات أرادوا بها قـــــتــــــلى كانـــــت بعنـــــادى عمــــرا جديــــدا

جميل العمل لكن توجد ملاحظات وهي التلفاز يحتاج الى مزيد من الواقعية وايضا الاشجار في الخارج تحتاج الى تعديل عدا ذلك فالعمل روعه
    If you want to see a tree

you must go to valley

if you want to see the valley

you must go to a mountain

if you wants to the mountain

you must raise to the clouds

but if you want to see everything.....

close your eyes and only think.....

IMAGINATION
    كل شيء يبدأ من القليل فقط بس ربنا الجليل
    صفحتي على الفيس بوك
    https://www.facebook.com/HoumamMunirAbdulAmeer

المشاركة الأصلية بواسطة houmam bat مشاهدة المشاركة
      جميل العمل لكن توجد ملاحظات وهي التلفاز يحتاج الى مزيد من الواقعية وايضا الاشجار في الخارج تحتاج الى تعديل عدا ذلك فالعمل روعه
      شكرا كتير لحضرتك وفعلا التلفاز انا حاولت اعدل فيه كتير بس دى كانت اخر محاولة ليا وان شاء الله هحاول اتمرن فيه اكتر المرة الجاية والشجر فعلا بس انا حاولت استخدم شجر خارجى بس معرفتش كانت بتخلى العمل تقيل جدا وكان طالب ذاكرة كبيرة ومكنش فى مكان عندى ولا حتى وقت ادور على مكان ليه فيعنى كانت محاولة بسيطة كدة
      وسعيدة جدا ان دى الاخطاء بس من وجهة نظر حضرتك ومشكور جدا لمرورك الطيب وملاحظاتك الجميلة
      أعـــشــق فى نـــفســى العنــــاد فكـــــم من كلمــــــات أرادوا بها قـــــتــــــلى كانـــــت بعنـــــادى عمــــرا جديــــدا

عمل جميل جدا والنسب واقعيه وممتازة
        وأضيف على كلام الأخ الفاضل
        houmam bat ان التصميم بحاجه الى شىء لامع او بعض الريفلاكشن لأعطاء الحيوية الى التصميم

اللهم وفقنى لما تحبه وترضاه
        Welcome to my my official page
        Mr.Dilla |Creative Graphic Designer

المشاركة الأصلية بواسطة elgeneral مشاهدة المشاركة
          عمل جميل جدا والنسب واقعيه وممتازة
          وأضيف على كلام الأخ الفاضل
          houmam bat ان التصميم بحاجه الى شىء لامع او بعض الريفلاكشن لأعطاء الحيوية الى التصميم
          شكرا كتير لحضرتك وتقييم حضرتك فرحنى جدا وسعيدة اوى ان النسب طلعت واقعية لانى كنت فقدت الامل انى اطلع نسب واقعية والحمد لله النتيجة بدأت تبان وتظهر وبالنسبة للريفلكشن انا كنت عاملة ريفلكشن بس مش عارفة مش ظاهر اوى ليه بس ان شاء الله هنتبه للموضوع دة اكتر فى التصميم الجاى

اتمنى لك التوفيق اخي العزيز واني اضيف على كلام الاساتذه الي اعطوك رائهم اضيف انه الزجاج لا يحتوي على حيوية الزجاج اتمنى ملاحظة هذي الحالة كان تعطية قليل من الرفلكشن او تعطي للمودلنك مالته قليل من الحافات الي تميزه عن حافة المساند وشكرا والعمل جدا جدا رائع
            يقول الاخ المشرف العام على المنتدى جزاه الله خير
            ( المهدي حقيقة أخبر عنها الرسول صلى الله عليه واله وسلم . لا اعتراض .)
            روي أن موسى (ع) لما دفن أخاه هارون (ع) ذكر مفارقته له وظلمة القبر فأدركته الشفقة فبكى فأوحى الله تعالى إليه ( ياموسى لوأذنتُ لأهل القبورِ أن يخبروك بلطفي بهم لأخبروك يا موسى لم أنسهم على ظاهر الارض أحياء مرزوقين , أفأنساهم في باطن الارض مقبورين ؟؟؟ ياموسى إذا مات العبد لم أنظر إلى كثرة معاصيه ولكن أنظر إلى قلةِ حيلته ). فقال موسى (ع):
            يارب من اجل ذلك سُمّيتَ أرحم الراحمين

المشاركة الأصلية بواسطة ENG.OMRAN مشاهدة المشاركة
              اتمنى لك التوفيق اخي العزيز واني اضيف على كلام الاساتذه الي اعطوك رائهم اضيف انه الزجاج لا يحتوي على حيوية الزجاج اتمنى ملاحظة هذي الحالة كان تعطية قليل من الرفلكشن او تعطي للمودلنك مالته قليل من الحافات الي تميزه عن حافة المساند وشكرا والعمل جدا جدا رائع
              شكرا كتير ليك اخى الكريم على ملاحظتك الكريمة ورأيك الجميل وبالنسبة للريفلكشن الخاص بالزجاج انا فعلا حطيت ليه ريفلكشن علشان يعطى حيوية بس الواضح ان كان المفروض الريفلكشن يزيد اكتر وعموما انا هنتبه للموضوع دة اكتر المرة الجاية بس انا مش فاهمة الجزء الاخير الخاص بالحواف
              " تعطي للمودلنك مالته قليل من الحافات الي تميزه عن حافة المساند " انا مش فاهمة الجزء دة وشكرا كتير لرايك الجميل وسعيدة ان التصميم والعمل دة رائع , دى حاجة تبسطنى جدا

روووووووووووووووووووعة يا سمر وما في اي ملاحظات ..

انتي ما شاء الله بداتي تمسكي طريق التمكن وانك تكوني interior designer ..

بالتوفيق ..

قال الشاعر المصري الرائع سيد حجاب
                نقلا عن أستاذه " ليس العظيم من يشعر الناس بضئالتهم
                إنما العظيم من يفجر العظمة المدفونة
                في صدور الناس"
                وهذا ما يقوم به أعضاء المنتدى الكرام

امسح ذنوبك وإن كانت مثل زبد البحر
                اضغط على الرابط ولن تندم

http://www.shbab1.com/2minutes.htm

http://The Best Site - I Recommend To Visit It

My Channel On Youtube :

http://www.youtube.com/user/guitariero5?feature=mhum

المشاركة الأصلية بواسطة M. Maya مشاهدة المشاركة
                  روووووووووووووووووووعة يا سمر وما في اي ملاحظات ..

انتي ما شاء الله بداتي تمسكي طريق التمكن وانك تكوني interior designer ..

بالتوفيق ..
                  الله شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا كتير لحضرتك , حضرتك متتصورش اد ايه الكلام دة بسطنى جدا , والحمد لله حلمى فى انى اكون Interior Designer بدأ يتحقق وكل دة بفضل ربنا سبحانه وتعالى ومجهوداتكم معايا ونقدكم اللى بيفيدنى فى انى كل مرة بتفادى اخطائى وعقبال التصاميم الجاية باذن الله لما تكون احسن واحسن

تصميم ممتاز ولن ازيد عن ما قيل .......
                    هل ممكن رابط الدرس؟ ورابط نتيجه الدرس ؟

المشاركة الأصلية بواسطة Matrixma3 مشاهدة المشاركة
                      تصميم ممتاز ولن ازيد عن ما قيل .......
                      هل ممكن رابط الدرس؟ ورابط نتيجه الدرس ؟
                      شكرا كتير ليك على رأيك وسعيدة جدا بيه وبالنسبة للدرس دة الرابط الخاص بيه والنتيجة بتاعة الدرس موجودة معاه
                      http://www.maxforums.net/showthread.php?t=206851

جميل اختي تحتاجي تبيني السقف شوية وتزودي الإضائة قليل بس بداية جيدة جدا بالتوفيق

المشاركة الأصلية بواسطة مصمم مصري مشاهدة المشاركة
                          جميل اختي تحتاجي تبيني السقف شوية وتزودي الإضائة قليل بس بداية جيدة جدا بالتوفيق
                          شكرا كتيييييييييييييييير لرأى حضرتك وبعتذر ع التأخير فى الرد وبالنسبة للسقف انا فعلا كان لازم ابينه شوية وعموما هحاول انتبه للموضوع فى تصميمى الجاى بأذن الله وهحاول انتبه لاعدادات الاضاءة كمان

عمل رائع بشكل عام
                            وطـــــــــني الحبيب
                            وطنــــــــني الحبيب
                            لا احــــــب ســـــــــــــــواه

المشاركة الأصلية بواسطة ابوالعدل مشاهدة المشاركة
                              عمل رائع بشكل عام
                              شكرا كتير اوى لحضرتك دة شىء يسعدنى جداااااااااااااااااااااااا

يعمل...
                              X