Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

طلب بخصوص برنامج lightwave

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• طلب بخصوص برنامج lightwave

السلام عليكم

كثيرا ما تمنيت ان اخوض فى مجال تصميم الثلاثى الابعاد والجرافيكس لكن يمنعنى الخبرة وعدم تواجد الدروس التعليميه

انا اليوم قد قمت بتحميل برنامج lightwave

وعند فتح البرنامج وجدت انه من الصعب التعامل معه ومع قوائمه المتعددة الخصائص والوظائف

فكنت ارغب من اصحاب الخبرة ان يقوموا بشرح مبسط ولو جزء صغير لكى يمكننى من التعامل مع البرنامج والشروع فى العمل وهذا العرض للجميع وعلى كل عضو يعرف شئ فى هذا البرنامج يقوم بوضعه ولو شرح مصور ومبسط اى شئ تعتبر بذرة ينبت منها عمل فى هذا المجال لكى تعم الفائدة على الجميع ولا خير فيما يكتم العلم

وتحياتنا للجميع

ليش تتعلم هذا البرنامج بالخصوص البرامج كثيره يعني فيه ميزة متميز هذا البرنامج عن غيره!

تحياتى ياغالى على الرد والاهتمام بالموضوع البرنامج موجود معى علشان كدة اهتميت به لكن اخى الغالى انا عارف انه يوجد برامج كتيرة للتصميم غير واكبر منه لكن ينقصها الشروحات لا احد يقوم بعمل شروحات الرجاء عمل شروحات للبرامج للمبتدئين فى هذا المجال وتحياتى لك اخى الغالى

هههه اخى انا ماياوى ومعرفش اى شئ عن اللايت ويف اعذرنى جدا اخى انا هكلملك المشرفين واصحاب الخبرة علشان يساعدوك اى استفسار انا فى الخدمة ولو حابب اجبلك دورة عربى او انجليزى فانا موجود
        غياب غير محدد بسبب الدراسة واعمال سرية انتظروا المفاجأة قريبا ان شاء الله
        You must not feel tired ! , You must not feel desperate .
        You must feel hopeful .
        You must feel ALLAH with U !
        GO GO You Can DO IT , Believe that You Can Do it ! , IF ALLAH With U , NOTHING will Dare to stop U Along your Dream Road !
        So , GO and does not return here even you reach to UR Dream and Believe you will have many problems , mistakes and difficulties and you will cross it to UR Dream

روابط دروس فى المنتدى
          http://www.maxforums.net/showthread.php?t=168858

http://www.maxforums.net/showthread.php?t=40139
          You must feel hopeful .
          GO GO You Can DO IT , Believe that You Can Do it ! , IF ALLAH With U , NOTHING will Dare to stop U Along your Dream Road !
          So , GO and does not return here even you reach to UR Dream and Believe you will have many problems , mistakes and difficulties and you will cross it to UR Dream

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

الدروس موجوده في القسم ومثبته ...وتشرح اهم اجزاء البرنامج مع التطبيق والرندر والحركه وكل شي تقريبا ..يعني تفتحلك باب واسع للانطلاق بالبرنامج ..

المشاركة الأصلية بواسطة المتيوتي مشاهدة المشاركة
              وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

الدروس موجوده في القسم ومثبته ...وتشرح اهم اجزاء البرنامج مع التطبيق والرندر والحركه وكل شي تقريبا ..يعني تفتحلك باب واسع للانطلاق بالبرنامج ..

انا سبقتك يا مشرف يا رب المنتدى ده ينشط شوية

فينك من زمان
              You must feel hopeful .

يعمل...
              X