Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

Stalingrad VFX Challenge

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• Stalingrad VFX Challenge

في 2013 نشر احد الاخوة في المنابر في هذا المقال :http://www.maxforums.net/showthread.php?t=227470
    شباب لو نختار مثلا اول مشهد من ضمن المشاهد الكثيره في الفيديو ونبدأ نتعاون ونشتغل كلنا عليه بالـتأكيد الموضوع مش هيكون صعب ابداا انا اتخصص في FX dynamics & simulation بشتغل في 3Ds Max,tp,fumefx,RealFlow ومستعد تماما لبدء العمل لو كان في فريق جاهز ومتحمس . مش مقيدين بعدد معين او مستوي معين وعايزين نخلي الموضوع جد واكيد هيكون تدريب ممتاز لاي حد بادء في المجال وشغل يقدر يعرضوا للناس لذلك اللي حابب يشارك معانا يبعتلي ع الايميل دا اسمه ومعلومات اكتر عنه واهم حاجه تخصصه ومستواه
    "abdulwadod3d.vfx@gmail.com"

انا باذن الله اول المنضمين ومستنيكوا انا اخترت اول مشهد باعتباره افضلهم لكن ليكوا حريه اختيار او التصويت لاي مشهد في الفيديو

مش حابب اظهر اني انا رئيس البروجكت او غيره يعني لو في شخص عنده خبره اكتر وحاب يشترك معانا مرحب دائما به انه يعني يكون هو ال supervisor لانه لازم يكون فيه تخصصات
    ومسؤوليات عشان الشغل يطلع صح . بصراحه متحمس جداا اني ابتدي المشروع دا لوحدي لكن فكرت انه ليه لا منشتركش كلنا مع بعض اكيد الوضع هيختلف ونرجع النشاط تاني.
    التعديل الأخير تم بواسطة Seeder005; 11 / 11 / 2021, 06:10 PM.
يعمل...
X