Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

maya subobject

تقليص
X
 
  • تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

  • #31
    البروجكت اللي في الفديو بروجكت شركة i3d في سيدهاية لتعليم المنتال راي ومتوافر على النت

    والموضوع مش بس في البروجكت ده انا لو عملت كام شكل بريميتيف بوكس وسفير وكون وبيبقى نفس الوضع
    عامة شكرا لحضرتك وجزاك الله خيرا

    تعليق


    • #32
      ممكن تجرب تعمل Select للكاميرا بتاعتك
      و تخلى الــ near clip plane = .001

      تعليق


      • #33
        مفيش فايدة ...

        الكليبنج ده في اي برنامج بيحدد البعيد والقريب في منفذ الرؤية حسب حجم الحجات عندك .. فمش هيفرق في السلكشن حسب علمي .

        هو الهوت بوكس في الزحمة فاشل .. انا اتأقلمت خلاص يا اما ايسوليت يا اما شورتكتس وبريح نفسي

        ان شاء الله هتشوفوا حاجة بمايا قريب ..بعمل حاجة شخصية كده ليه عشان اتأقلم على البرنامج

        تعليق


        • #34
          عامة الكليب بلان لازم يبقى قليل عشان لو بتشتغل على حاجات صغيرة وبتحرك نقاط وايدجيز صغيرة
          اما عن عملت القادم بالتوفيق يا اخى طبعا
          ولكن انا بشتغل على المايا عادى والموضوع اللى حصل معاك فى الفيديو دة مابيحصلش نهائى بالمرة مش عارف بصراحة اول مرة اشوف الموضوع دة

          تعليق


          • #35
            وعلى فكرة الهوت بوكس مش فاشل فى الزحمة ولا حاجة
            بس انت مشكلتك اللى بصراحة غريبة

            تعليق

            يعمل...
            X