Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

تصميم شخصية من zbrush للUDK

تقليص
X
 
  • تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

  • تصميم شخصية من zbrush للUDK

    السلام عليكم



    اليوم خلصت تصميم شخصية من الشخصيات الأساسية ل لعبتي القادمة على ال udk



    شوفوا الصور و عطوني رأيكم...



    اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	char61.jpg 
مشاهدات:	1 
الحجم:	62.4 كيلوبايت 
الهوية:	3310546


    اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	char62.jpg 
مشاهدات:	1 
الحجم:	60.6 كيلوبايت 
الهوية:	3310547


    اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	char633.jpg 
مشاهدات:	1 
الحجم:	62.3 كيلوبايت 
الهوية:	3310548


    اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	char66.jpg 
مشاهدات:	1 
الحجم:	47.7 كيلوبايت 
الهوية:	3310549



    لمشاهدة التصاميم بشكل اوضح زورو مدونتي في توقعي

    و السلام...
    التعديل الأخير تم بواسطة powerprox; 15 / 07 / 2013, 06:24 AM. سبب آخر: تعديل
    لمتابعت آخر مشاريعي ...

    Youtube

    http://www.youtube.com/user/powerproxful


    و شكرا...

  • #2
    اخى انا من الاول مش هكلمك على التصميم لكن انت تبوظ لعبتك لو اخدت المجسم من زى برش على المحرك لية ؟ عدد الفرتيكس كثييييييير جدا لا تستسهل الزى برش عن ماكس و مايا و غيرهم و تخنق لعبت نصيحة تعلم ماكس او مايا او اكس اس اى و ركز فى حاجة وحدة و بعدين على الزى برش زى مانا اعرف مفيس ريجنج ولا انيميشن و لكن ممكن تاخد مدلك من الزى برش تمبلت و تشتغل علية فى الماكس او مايا يعتنى تبنى علية باقل فرتكس و سرفس ممكن ارجو اكون افدتك :--)

    تعليق


    • #3
      المشاركة الأصلية بواسطة sparta مشاهدة المشاركة
      اخى انا من الاول مش هكلمك على التصميم لكن انت تبوظ لعبتك لو اخدت المجسم من زى برش على المحرك لية ؟ عدد الفرتيكس كثييييييير جدا لا تستسهل الزى برش عن ماكس و مايا و غيرهم و تخنق لعبت نصيحة تعلم ماكس او مايا او اكس اس اى و ركز فى حاجة وحدة و بعدين على الزى برش زى مانا اعرف مفيس ريجنج ولا انيميشن و لكن ممكن تاخد مدلك من الزى برش تمبلت و تشتغل علية فى الماكس او مايا يعتنى تبنى علية باقل فرتكس و سرفس ممكن ارجو اكون افدتك :--)
      طبعا اخي الزي برش لا يصدر للudk بالنسبة للفيرتكس طبعا لازم انقص Subdivision Levels مع استخراج nprmal map + displacement map

      + spectacular map +texture map بعدين اصدر المجسم على شكل LOW POLY الى الماكس و أسوي rig بعدين اصدره للUDK

      بس مو هاد المهم انا بدي رايك بالشخصية ؟
      لمتابعت آخر مشاريعي ...

      Youtube

      http://www.youtube.com/user/powerproxful


      و شكرا...

      تعليق


      • #4
        الاناتومى وحش :d عيد من الاول و حلو لو ورتهلنا بالتكتشر

        تعليق


        • #5
          المشاركة الأصلية بواسطة sparta مشاهدة المشاركة
          الاناتومى وحش :d عيد من الاول و حلو لو ورتهلنا بالتكتشر

          شكرا على النصيحة بس السنان اطولها ام اقصرها ???!
          لمتابعت آخر مشاريعي ...

          Youtube

          http://www.youtube.com/user/powerproxful


          و شكرا...

          تعليق


          • #6
            حقيقة هو جميل لقد اتقنته لكن لااعلم ما هو المغزى منه؟وكيف سيكون لو تصمم شخصيات تكون معقولة ولكن هذه رغم انها جيدة الا انها
            مع احترامي تبدو تافهة فليلا يبقى رايا
            انا لااقول بانها سيئة بل العكس هي متقنة لكن كما قلت سابقا يجب ان نصمم اشياء ليست تافهة تكون منها مغزى
            ارجو انك فهمتني

            تعليق

            يعمل...
            X