صفحة 1 من 4 1234 أخيرأخير
النتائج المعروضة من 1 الى 20 من مجموع 67

موضوع: أنا بكره أطراف الحديث

ردود: 67 | زيارات: 4144
  1. #1
    عضو نشيط
    صور رمزية houdhxp
    تاريخ التسجيل
    Sep 2006
    المنطقة
    قاهرة الهكسوس و الصليبين والمغول والفرنسيين و الأنجليز وإسرائيل
    العمر
    9
    ردود
    766

    أنا بكره أطراف الحديث

    بصراحة مش فاهم أيه الفايدة في أن الناس بتتكلم في أي حاجه وهي مش فاهمه ولا حاجه ,,,,,,,,
    بص كدا على عنوان المواضيع دي
    هي موجوده دلوقتي

    ‘‘ sionً ‘‘ هى ‘‘ صهيون ‘‘ !!
    ---------------------------------
    ~¤¦¦§¦¦¤~ حقيقة توم وجيري .. بالصور .. تدمير للعقيدة الإسلامية !! ~¤¦¦§¦¦¤~ >
    --------------------------------------------------------------
    يوم القيامة
    --------
    نحن في عالم صهيوني
    ---------------
    لماذا رفض ((البرت اينشتاين )) ان يكون رئيس اسرائيل ؟؟؟
    -----------------------------------------
    نتنياهو: جذور الصراع التحدي الأكبر
    -------------------------
    احترام اصحاب الاديان والملل الأخرى ..
    سانتا كلوز المسلمين الذي سبق سانتا كلوز المسيحين
    ---------------------------------
    دعوة للنقاش حول ظاهرة الايمو
    ----------------------
    ما هذا يا دولة العراق الاسلامية ؟ ماذا توزعين فى هذه الصورة ؟ -
    -------------------------------------------
    رصد للمجازر التي ترتكبها أجهزة المخابرات ثم تنسبها كذبا للتيارات الإسلامية
    ------------------------------------------------
    شجار بين كهنة في كنيسة القيامة بالقدس
    --------------------------
    عملية " حقل الموت " الجهادية البطولية ... كتائب عز الدين القسام
    -------------------------------------------
    كويتي يدعي النبوة !
    --------------
    فيديو قصة إسلام الصحفية الإنجليزية إيفون ريدلى
    -------------------------------
    //////////////////////////////////
    يعني كل دا واحنا لسه في اول صفحتين
    ومواضيع تافهه فيها كلام مقرف
    مبقلش أننا المفروض منهتمش بامور المسلمين
    بس على الأقل الكلام يكون صادر من ناس فاهمه فيه
    مش ناس لسه شربه قهوه تيجي تفوق على المواضيع دي
    بحس أنهم ناس سياسيه من الدرجة التانيه في جميع المجالات حتي في البطاطا
    كل شوية كلام في الدين من ناس مش فاهمه حاجه فيه ومعظمهم كانوا ظاهرين في موضوع ورطة
    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    برجاء لو أمكن أن المواضيع تتحذف أو يوضع شروط ليها من قبل الأدارة يكون أفضل

    دا المنابر تشوهه في موقع Google

    ولو حد عنده رأي يقوله ممكن الأدارة تستفاد منه ............
    وفقكم الله ,,,,,,,,


    -----------------------------



    " اذا ابتليت فثق بالله ولا تجزع وإذا عفيت فاشكر الله ولا تقطع وإذا وقف بك أمر فلا تيأس ولا تطمع وفوض أمرك إلى الله فنعم المرجع وفي جوف الليل لربك فاركع ومن عظمته وخشيته ادمع وعن طاعته لا ترجع واعلم ان آنين التائبين عند ربك عظيم فإذا فعلت فقد فزت بخير الدارين أجمع "
    ((كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان حبيبتان للرحمن " سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم " )), و لذكر الله أكبر لو كانوا يعلمون .


  2. #2
    كلامك سليم 500%100
    Nader nabil
    My portfolio

  3. #3
    عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Dec 2005
    المنطقة
    في الشر الاوسط
    ردود
    909
    كل واحد بيكلم عن فكرة بتدور في عقلة او عاوز ينقاشها او بيعرض فكرة .... طب ايه البديل ؟
    كـــــــــــــــــــــــــــــن عــــــــــــــــــــــبـــــــــــد لــــــــــلــــــــــــــه
    (طلب العلم ثقيل ولكن يخففة طلب محبة الاختيار)

  4. #4
    عضو نشيط
    صور رمزية houdhxp
    تاريخ التسجيل
    Sep 2006
    المنطقة
    قاهرة الهكسوس و الصليبين والمغول والفرنسيين و الأنجليز وإسرائيل
    العمر
    9
    ردود
    766
    كل واحد بيكلم عن فكرة بتدور في عقلة او عاوز ينقاشها او بيعرض فكرة .... طب ايه البديل ؟
    طب عمرك شوفت واحد بيسأل عن كيلوا طماطم عند واحد بيبيع عنب ؟
    أعتقد أنها واضحه
    البديل أنك تبحث الأول وفي الأخر تسأل ناس فاهمه في منتدايتهم, مش ناس مش فاهمه غير في الطماطم ................
    " اذا ابتليت فثق بالله ولا تجزع وإذا عفيت فاشكر الله ولا تقطع وإذا وقف بك أمر فلا تيأس ولا تطمع وفوض أمرك إلى الله فنعم المرجع وفي جوف الليل لربك فاركع ومن عظمته وخشيته ادمع وعن طاعته لا ترجع واعلم ان آنين التائبين عند ربك عظيم فإذا فعلت فقد فزت بخير الدارين أجمع "
    ((كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان حبيبتان للرحمن " سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم " )), و لذكر الله أكبر لو كانوا يعلمون .

  5. #5
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة houdhxp معاينة الرد
    طب عمرك شوفت واحد بيسأل عن كيلوا طماطم عند واحد بيبيع عنب ؟
    أعتقد أنها واضحه
    البديل أنك تبحث الأول وفي الأخر تسأل ناس فاهمه في منتدايتهم, مش ناس مش فاهمه غير في الطماطم ................
    لو كلامك نفذته الادارة فكان عليها اصلا عدم فتح منبر لاطراف الحديث من اصله ...صح؟
    للاستماع و تحميل القرآن الكريم برابط واحد للشيخ اللذى تحب و بصوت عالى الجوده :
    http://www.tvquran.com/

    Join me on Facebook
    https://www.facebook.com/rabieart.fanpage
    https://www.facebook.com/MCC4P

  6. #6
    عضو متميز
    صور رمزية فلاشــــــــــاوي
    تاريخ التسجيل
    Jan 2006
    المنطقة
    مـــــصــــــر
    العمر
    33
    ردود
    3,802
    الموضوع نسبي جدا .. ما تراه أنت بلا فائدة هو مهم بالنسبة للأخرين .. والعكس صحيح

    قلت قبل ذلك أن إغلاق هذا المنبر هو الحل العادل الوحيد الممكن .. وإن كان قاسيا .. غير ذلك أي قوانين تريد تطبيقها ستكون مرجعيتها أشخاص يختلفون عنك ولا يرون ما تراه .. وسيطبقونها متى رأوا هم أنها قابلة للتطبيق ..

  7. #7
    عضو نشيط
    صور رمزية SuperMedo
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    المنطقة
    Egypt
    ردود
    676
    بص لأدارة فرحانة بكم عضو لعندهم
    و مستغرب أزاي سيبة مواضيع دي
    و على فكرة PR للمنتدى هو 3/10 في جوجل
    يعني منتدى منابر أختفى في محركات بحث و مش هيطلع ألا أذا كتبت منتدى منابر
    انما تتكتب منتدى جرافيكس أو غيره فهو مش موجود

    و بعدين ده بيضر بadsense الخاص بمنابر
    فمش عارف أزاي مدير سايب حكاية كده
    There’s a myth that time is money. In fact, time is more precious than money. It’s a nonrenewable resource. Once you’ve spent it, and if you’ve spent it badly, it’s gone forever.
    Neil Fiore

  8. #8
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Sep 2009
    المنطقة
    الجزائر - algerie - algeria
    ردود
    110
    يا أخي اعلم انك في عالم اسمه الشبكة العنكبوتية وبالتاكيد ستجد من له تفكير معارض لتفكيرك
    فانت تنتقد افكار ناس وتحاول فرض رايك عليهم ولكن للاسف لايحق ذلك
    يحق لك النصح
    وبالفعل رايك صائب 100/100 وانا احب التنويع فقد لاحظت ان هدا القسم يغلب عليه المواضيع السياسية
    فنرجو من الاعضاء تنويع المواضيع في هدا القسم

  9. #9
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة supermedo معاينة الرد
    بص لأدارة فرحانة بكم عضو لعندهم
    و مستغرب أزاي سيبة مواضيع دي
    و على فكرة pr للمنتدى هو 3/10 في جوجل
    يعني منتدى منابر أختفى في محركات بحث و مش هيطلع ألا أذا كتبت منتدى منابر
    انما تتكتب منتدى جرافيكس أو غيره فهو مش موجود

    و بعدين ده بيضر بadsense الخاص بمنابر
    فمش عارف أزاي مدير سايب حكاية كده

    وماذا تنتظر اذا كان منبر اطراف الحديث مواضيعه اكثر من اي منبر اخر .. في ناس اصلاً بتسجل ومالهاش علاقه بالجرافيك عشان فقط تتكلم وتجادل في اطراف الحديث ..

    الله المعين ..
    Nader nabil
    My portfolio

  10. #10
    أبو عبد الله
    صور رمزية CG Artist
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    المنطقة
    Gaza, Palestine
    العمر
    30
    ردود
    1,612
    انا فى الاول كنت ضد فكرت اغلاق منتدى اطراف الحديث !! لكن مع ظهور فئة جديدة من العقول العربية الفذة التى تتحفنا كل يوم بشئ جديد , حتى بطلنا نفرق بين الموضوع النافع والموضوع الغير نافع وكل واحد قرحان بالموضوع بتاعو وبالاخر بتلاقيه عاملوا نسخ ولصق وعلى قولة فلاشاوى كل واحد عجباه دماغه , وعمال ينقط خفة فى المنطقة . عنجد الادارة يجب ان تاخذ قرارات صارمة سواء بقفل هذا القسم او حتى اعطاء كم باند لكم عضو الذين لحد الان يقومون بمخالفة بنود اتفاقية عضوية المنابر ..
    صبرا جميل والله المستعان



  11. #11
    عضو فعال
    صور رمزية BlaCkhOle
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المنطقة
    /dev/null
    ردود
    277
    اذا بحثت في المنتدى ستجد ان المواضيع التافهة لها شعبية كبيرة بينما المواضيع المفيدة لا احد يهتم لها.

    لذلك علينا مراجعة انفسنا قبل اتهام غيرنا.

  12. #12
    عضو نشيط
    صور رمزية houdhxp
    تاريخ التسجيل
    Sep 2006
    المنطقة
    قاهرة الهكسوس و الصليبين والمغول والفرنسيين و الأنجليز وإسرائيل
    العمر
    9
    ردود
    766
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة m.ramdan معاينة الرد
    لو كلامك نفذته الادارة فكان عليها اصلا عدم فتح منبر لاطراف الحديث من اصله ...صح؟
    لأ ما فيه مواضيع مفيده فيه واحنا بنحتاحها بس المشكله الموجهه دلوقتي للناس بتوع التطرف الفكري دا ,,,,,,
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة فلاشــــــــــاوي معاينة الرد
    الموضوع نسبي جدا .. ما تراه أنت بلا فائدة هو مهم بالنسبة للأخرين .. والعكس صحيح

    قلت قبل ذلك أن إغلاق هذا المنبر هو الحل العادل الوحيد الممكن .. وإن كان قاسيا .. غير ذلك أي قوانين تريد تطبيقها ستكون مرجعيتها أشخاص يختلفون عنك ولا يرون ما تراه .. وسيطبقونها متى رأوا هم أنها قابلة للتطبيق ..
    يعني أحنا عايزين أشراف على المواضيع
    ولكن للأسف المشرف مش حيبقى فاضيلنا وفاضي لكلام العيال
    عشان كدا لو وضعت قوانين صارمة في الموضوع دا حتلاقي أن الناس زهقت والموضوع أختفى تدريجيا
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة supermedo معاينة الرد
    بص لأدارة فرحانة بكم عضو لعندهم
    و مستغرب أزاي سيبة مواضيع دي
    و على فكرة pr للمنتدى هو 3/10 في جوجل
    يعني منتدى منابر أختفى في محركات بحث و مش هيطلع ألا أذا كتبت منتدى منابر
    انما تتكتب منتدى جرافيكس أو غيره فهو مش موجود

    و بعدين ده بيضر بadsense الخاص بمنابر
    فمش عارف أزاي مدير سايب حكاية كده
    يعني أحنا متفقين أن فيه مشكلة عندنا في المنابر وعايزين لها حل , ودا في حد ذاته كويس لينا

    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة mafia-dz معاينة الرد
    يا أخي اعلم انك في عالم اسمه الشبكة العنكبوتية وبالتاكيد ستجد من له تفكير معارض لتفكيرك
    فانت تنتقد افكار ناس وتحاول فرض رايك عليهم ولكن للاسف لايحق ذلك
    يحق لك النصح
    وبالفعل رايك صائب 100/100 وانا احب التنويع فقد لاحظت ان هدا القسم يغلب عليه المواضيع السياسية
    فنرجو من الاعضاء تنويع المواضيع في هدا القسم
    بص أخي الكريم موضوع التخصص دا أنا بفضله جدا , لكن برده يجب الترفيه واطراف الحديث المفروض انه يقربنا أكتر من بعض,
    لكن اللي بيحدث دلوقتي أنه بيبعدنا عن بعض جامد
    وكمان بيخلينا ناس فاشلة لأنه بياخد الوقت في قرائة مواضيع فاشلة جدا


    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة نادر ندوره معاينة الرد
    وماذا تنتظر اذا كان منبر اطراف الحديث مواضيعه اكثر من اي منبر اخر .. في ناس اصلاً بتسجل ومالهاش علاقه بالجرافيك عشان فقط تتكلم وتجادل في اطراف الحديث ..

    الله المعين ..
    فعلا شوف عدد الأعضاء الكلي وعدد الاعضاء الفعالين في المنتدى

    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة struggle معاينة الرد
    انا فى الاول كنت ضد فكرت اغلاق منتدى اطراف الحديث !! لكن مع ظهور فئة جديدة من العقول العربية الفذة التى تتحفنا كل يوم بشئ جديد , حتى بطلنا نفرق بين الموضوع النافع والموضوع الغير نافع وكل واحد قرحان بالموضوع بتاعو وبالاخر بتلاقيه عاملوا نسخ ولصق وعلى قولة فلاشاوى كل واحد عجباه دماغه , وعمال ينقط خفة فى المنطقة . عنجد الادارة يجب ان تاخذ قرارات صارمة سواء بقفل هذا القسم او حتى اعطاء كم باند لكم عضو الذين لحد الان يقومون بمخالفة بنود اتفاقية عضوية المنابر ..
    أتفق معك لازم الادارة تتخذ موقف صارم في هذا الموضوع

    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة blackhole معاينة الرد
    اذا بحثت في المنتدى ستجد ان المواضيع التافهة لها شعبية كبيرة بينما المواضيع المفيدة لا احد يهتم لها.

    لذلك علينا مراجعة انفسنا قبل اتهام غيرنا.
    يجب مراجعة أنفسنا
    كم من عضو كريم فقدناه في هذا النتدى
    وكم من عضو كريم آذيناه بكلامنا
    وكم من عضو سنفقده ونؤذيه في هذا المنتدى
    " اذا ابتليت فثق بالله ولا تجزع وإذا عفيت فاشكر الله ولا تقطع وإذا وقف بك أمر فلا تيأس ولا تطمع وفوض أمرك إلى الله فنعم المرجع وفي جوف الليل لربك فاركع ومن عظمته وخشيته ادمع وعن طاعته لا ترجع واعلم ان آنين التائبين عند ربك عظيم فإذا فعلت فقد فزت بخير الدارين أجمع "
    ((كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان حبيبتان للرحمن " سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم " )), و لذكر الله أكبر لو كانوا يعلمون .

  13. #13
    عضو
    صور رمزية General.M
    تاريخ التسجيل
    Sep 2009
    المنطقة
    مصـــــ أم الدنياـــــــر
    العمر
    20
    ردود
    66
    لا يا أخي فعندما يتكلم المرء في أمور يجهلها ويسمع وجهه نظر هذا ووجهه نطر ذاك

    اولا يعرف طريقة تفكيرهم وثانيا يتعلم من وحهات نظر الأعضاء

    وتذكر أخي:

    "ان الإلمام بما هو خارج تخصص الفرد غالبا ما يكون العامل الحاسم في إحراز التقدم المعرفي"



    "الكثير من الفاشلين في الحياة هم أشخاص لم يدركوا كم كانوا قريبين من النجاح عندما قرَّروا الانسحاب"

  14. #14
    عضو متميز
    صور رمزية AHMAD-MAX
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المنطقة
    الاردن
    ردود
    2,478
    وانت مالك مين وكلك اتقيم المواضيع اصلا .. بعدين انت مش فاهم غيرك فاهم .. عالم غريبه اتقول بكتب الموضوع في بيتهم ..
    ... ...
    الحرية هي التوحيد ..
    عكس الحرية الشرك بالله تعالى ..
    تحرر من عبادة الاشياء حتى عبادة النفس والهوى وصرفها لله وحده ..
    وتمرد على كل قانون غير قانون الله ..
    ان لم تعبد الله وحده ... سوف تكون عبدا لملايين الاشياء ..

  15. #15
    عضو نشيط
    صور رمزية houdhxp
    تاريخ التسجيل
    Sep 2006
    المنطقة
    قاهرة الهكسوس و الصليبين والمغول والفرنسيين و الأنجليز وإسرائيل
    العمر
    9
    ردود
    766
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة general.m معاينة الرد
    لا يا أخي فعندما يتكلم المرء في أمور يجهلها ويسمع وجهه نظر هذا ووجهه نطر ذاك

    اولا يعرف طريقة تفكيرهم وثانيا يتعلم من وحهات نظر الأعضاء

    وتذكر أخي:

    "ان الإلمام بما هو خارج تخصص الفرد غالبا ما يكون العامل الحاسم في إحراز التقدم المعرفي"


    طب تخيل باه أنك على سبيل المثال جاهل وتكلم واحد جاهل كمان, تتوقع حتستفيد ايه من المناقشة دي
    أقرأ معايا كدا :
    " ان الجاهل مطيّة للفتن وناراً لإيقادها وضرعاً تتغذى منه وظهراً تركبه، فتنتشر في الآفاق ليوصلها فى الأرجاء، فيبعثها للأجيال، ولولا الجاهل لما انتشرت الفتن واتسعت، ولما كبرت واغتذت، ولما اختلف الناس فى المعضلات.."
    " اذا ابتليت فثق بالله ولا تجزع وإذا عفيت فاشكر الله ولا تقطع وإذا وقف بك أمر فلا تيأس ولا تطمع وفوض أمرك إلى الله فنعم المرجع وفي جوف الليل لربك فاركع ومن عظمته وخشيته ادمع وعن طاعته لا ترجع واعلم ان آنين التائبين عند ربك عظيم فإذا فعلت فقد فزت بخير الدارين أجمع "
    ((كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان حبيبتان للرحمن " سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم " )), و لذكر الله أكبر لو كانوا يعلمون .

  16. #16
    انت اذا شفت موضوع تافه .......
    حط بدله موضوع مفيد .....وتنتهي القصه .....
    ومع تفاعل الاعضاء راح يذهب الموضوع التافه ادراج الرياح ....
    بالتوفيق
    .::: حياكم الله في قناتي على اليوتيوب :::.

    ll MY CHANNEL ll

    سأكتفي بالرد رقم 4,000

    ll FACEBOOK ll


    ll ادخل هنا واكمل تصفحك ll

  17. #17
    عضو نشيط
    صور رمزية houdhxp
    تاريخ التسجيل
    Sep 2006
    المنطقة
    قاهرة الهكسوس و الصليبين والمغول والفرنسيين و الأنجليز وإسرائيل
    العمر
    9
    ردود
    766
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة ahmad-max معاينة الرد
    وانت مالك مين وكلك اتقيم المواضيع اصلا .. بعدين انت مش فاهم غيرك فاهم .. عالم غريبه اتقول بكتب الموضوع في بيتهم ..
    عندك واحد زي الأخ ahmad-max
    أهو دخل على الموضع زي ما بيدخل على أي موضوع فاهم مش فاهم بيرد وخلاص حتى لو حيزعل حد أو يجرحه
    ملاحظة :
    برجاء مراجعة مواضيع الأخ ahmad-max
    ---------------------------------------
    فهمتوا بأه الجهل عامل أزاي , دا اللي أنا بتكلم عنه اللي ليه فيها واللي ملهوش بيتكلم عنها ........
    مع احترامي للجميع
    " اذا ابتليت فثق بالله ولا تجزع وإذا عفيت فاشكر الله ولا تقطع وإذا وقف بك أمر فلا تيأس ولا تطمع وفوض أمرك إلى الله فنعم المرجع وفي جوف الليل لربك فاركع ومن عظمته وخشيته ادمع وعن طاعته لا ترجع واعلم ان آنين التائبين عند ربك عظيم فإذا فعلت فقد فزت بخير الدارين أجمع "
    ((كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان حبيبتان للرحمن " سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم " )), و لذكر الله أكبر لو كانوا يعلمون .

  18. #18
    عضو نشيط
    صور رمزية houdhxp
    تاريخ التسجيل
    Sep 2006
    المنطقة
    قاهرة الهكسوس و الصليبين والمغول والفرنسيين و الأنجليز وإسرائيل
    العمر
    9
    ردود
    766
    انت اذا شفت موضوع تافه .......
    حط بدله موضوع مفيد .....وتنتهي القصه .....
    ومع تفاعل الاعضاء راح يذهب الموضوع التافه ادراج الرياح ....
    بالتوفيق
    شوف موضوع
    9
    http://www.maxforums.net/showthread.php?t=155991
    برغم أنه مفيد لتخصصنا والمفروض أننا نتناقش فيه
    الا أنه بيندثر تحت كل ثانية بسبب المواضيع اللي ملهاش أي لازمة
    " اذا ابتليت فثق بالله ولا تجزع وإذا عفيت فاشكر الله ولا تقطع وإذا وقف بك أمر فلا تيأس ولا تطمع وفوض أمرك إلى الله فنعم المرجع وفي جوف الليل لربك فاركع ومن عظمته وخشيته ادمع وعن طاعته لا ترجع واعلم ان آنين التائبين عند ربك عظيم فإذا فعلت فقد فزت بخير الدارين أجمع "
    ((كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان حبيبتان للرحمن " سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم " )), و لذكر الله أكبر لو كانوا يعلمون .

  19. #19
    The Game Is Back
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    المنطقة
    Cairo, Egypt, Egypt
    ردود
    2,845
    الصراحه
    كل واحد وله وجهه نظره وبيحطها
    بس فى مواضيع زى ما انته قولت ملهاش فايده كبيره
    بس معنى ان القسم موجود اذن يحقق اهدافه مع تبادل وجهات النظر دا بيعطى تفاعل
    زى ما انته حطيت موضوعك كدا وناس عماله تشارك
    بالتوفيق
    We GoT ReadY ThiS MontH..We Hv ReadY To FunZ
    JusT NeeD
    GuiteR FoR DancE ..La MalaguenA Is OnE. LetS ShooT GunZ
    AnD NoW We RuN ..We ReadY To DonE . We Make U DesperadO It's AnS... It's UR ChancE

    JusT Press KeY . AnD NoW Go PlaY .

    ═════
    ═════

  20. #20
    حرك الموضوع انت واذا حسيت ان ما في تفاعل ........
    .اعتبره موضوع ما من فايده .........
    والمثل الي يقول ........اسمع من جه وطلعه من جه الثانيه ....
    بالتوفيق اخي
    .::: حياكم الله في قناتي على اليوتيوب :::.

    ll MY CHANNEL ll

    سأكتفي بالرد رقم 4,000

    ll FACEBOOK ll


    ll ادخل هنا واكمل تصفحك ll

Bookmarks

قوانين الموضوعات

  • لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل